Налаштування модулю "Ліди з Facebook"

04 вересня 2024
👁 6077

Модуль "Ліди з Facebook" дозволяє зберігати лідів в Perfectum CRM + ERP з форм, розміщених в рекламних оголошеннях Facebook.

Для налаштувань параметрів модуля потрібно перейти в "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Facebook Ліди"

fb int

В даній вкладці будуть поля, які потрібно заповнити з відповідних полів додатку Facebook. Якщо додаток у Вас відсутній - його потрібно створити.

Створення та налагодження додатка в Facebook:

  • Для початку потрібно підготувати Вашу сторінку. Відкрийте (або створіть) її і заповніть своїми даними.

fb

  • Перейдіть в редагування сторінки, видаліть існуючі категорії та додайте нову категорію "Сторінка додатку" (якщо така відсутня, оберіть "Відеогра"). Після завершення всіх налаштувань можна повернути категорії як були у Вас раніше.

fb

fb

fb

  • Після цього відкриються налаштування, потрібно вибрати "Інше"

fb

    Далі вибрати тип програми "Компанія" та натиснути кнопку "Далі".

fb

  • Далі відкриється вікно створення програми. Вводимо назву, Вашу пошту, призначення програми. ВАЖЛИВО: Назва додатка повинна збігатися з назвою сторінки.

fb

  • Перед Вами відкриється панель управління додатком. У лівому меню необхідно перейти в розділ «Налаштування -> Додатково», проскролити меню, що відкриється і вибрати Вашу сторінку додатку в списку. Зберігаємо зміни. Сторінка пов'язана з додатком.

fb

  • Як знайти ID своєї Сторінки в Facebook для прив’язування до додатку: 1) Переходимо на свою сторінку Facebook:

    fb

    fb

    2) Знаходимо вкладку Інформація. В ній нам потрібен пункт Прозорість сторінки. І в ньому кнопка Переглянути все:

    fb

    3) На відкритій сторінці в адресному рядку після букв id= можемо побачити потрібний нам ID -

    fb

    • Перейдіть до підтвердження дозволів, для цього перейдіть в меню “перевірка додатку” та скориставшись полем для пошуку знайдіть наступні дозволи: pages_manage_ads, pages_manage_metadata, pages_read_engagement, ads_management, leads_retrieval

    fb

    Після знаходження дозволу натискаємо “Запросити розширений доступ”.

    Якщо кнопка не активна, Вам потрібно надіслати тестовий виклик API.

    https://developers.facebook.com/tools/explorer/ ось тут натискаємо спочатку Generate Access Token, а потім "Відправити" у правому верхньому кутку.

    Після цього протягом 24 годин стануть активними кнопки.

    • Щоб авторизувати додаток з CRM потрібно додати дозволи для входу, перейдіть в розділ “Панель” та пролистайте до блоку “Додавання продуктів”, знайдіть “Вхід через Facebook” та натисніть налаштувати:

    fb

    • (На сторінці в даний час доступна плитка “Facebook логін для Бізнесу”. Треба вибрати її і перемкнути "Бізнес вхід" на “Звичайний”:

      fb

    • Після чого обираємо "Інше" і переключаємо наступним чином:
    • fb

    На наступній сторінці оберіть:

    fb

    Введіть адресу сайту та натисніть “Далі” в усіх наступних пунктах.

    fb

    Після цього перейдіть в розділ налаштувань входу через фейсбук, та заповніть наступні дані та збережіть зміни

    fb

    • Далі необхідно прив'язати додаток до плагіну Perfectum CRM. Щоб отримати необхідні дані, переходимо в лівій бічній панелі в розділ «Налаштування -> Основне», копіюємо ID додатку і секрет (натисніть показати)

    fb

    • Необхідно обов'язково заповнити дозволені домени для додатку. Введіть основний домен і піддомен (якщо він є), на якому розташована Ваша CRM. Вводимо адресу «Політики конфіденційності» (можна продублювати домен, якщо така сторінка відсутня на Вашому сайті). Натискаємо зберегти.

    fb

    • Далі повертаємося в CRM і вносимо раніше скопійовані дані в необхідні поля.

    fb

    • Гортаємо сторінку до низу і натискаємо «Отримати сторінки Facebook»

    fb

    Важливо! Для коректної інтеграції та отримання лідів з Facebook Вам необхідно мати доступ до лідів на сторінці на рівні Facebook, в іншому випадку кнопка "Отримати ліди Facebook" не буде доступна.

    fb

    • У модальному вікні необхідно буде підтвердити вхід в facebook

    fb

    • Далі відобразиться вибір сторінок і дозволів. Необхідно вибрати підв'язану до додатка сторінку і погодитися з дозволами для додатка і плагіна.

    fb

    • Після цього буде можливість відстежувати сторінки - необхідно натиснути на відповідну кнопку внизу сторінки

    fb

    • Тепер сторінка успішно прив'язана до CRM. Необхідно направити Webhook з facebook-додатку на CRM. Для цього знову відкриваємо сторінку управління додатком і переходимо в розділ «Панель», гортаємо сторінку до низу і в розділі «Додавання продуктів в додаток» знаходимо Webhook і натискаємо «Налаштувати»

    fb

    • Відкриється меню налаштувань Webhook, де потрібно вибрати опцію «Page» і натиснути «Subscribe to this object»

    fb

    • Відкриються додаткові опції, де потрібно ввести Вашу адресу вебхука і токен для його перевірки. Ці дані беруться з налаштувань плагіна «Facebook Ліди» в CRM в розділі «Налаштування Webhook»

    fb

    • Якщо все виконано вірно, після підтвердження з'явиться таблиця з доступами, в ній потрібно знайти опцію «leadgen» і підписатися.

    fb

    • Готово! Тепер дані з форм, доданих на сторінку, будуть зберігатися в розділ «Ліди» автоматично.

    Налаштування і перевірка роботи форм для лідів:

    • Щоб перейти до створення форми - перейдіть в Facebook Business і в лівому бічному меню виберіть потрібну Вам сторінку. Натисніть «Ще інструменти» -> «Моментальні форми» або за посиланням: https://business.facebook.com/latest/instant_forms/forms

    fb

    • У відкритому вікні виберіть «Нова форма»

    fb

    • Заповніть всі необхідні поля у відповідності з Вашими потребами

    fb

    • Обов'язково: Після того, як були обрані бажані поля і налаштована форма, потрібно перейти у вкладку «Налаштування» і налаштувати id полів

    fb

    • Id поля - це його унікальний ідентифікатор, за яким CRM визначає його і зберігає дані в Ліди.

    • Також передбачені стандартні поля для збереження даних ліда. Всі Базові id полів представлені нижче:
      • name - Ім'я
      • address - Адреса
      • title - Заголовок
      • city - Місто
      • email - Пошта
      • state - Регіон
      • website - Сайт
      • country - Країна
      • phonenumber - Номер телефону
      • zip - Індекс
      • company - Компанія
      • default_language - Мова за замовчуванням
      • description - Додатковий опис

    • Для збереження своїх даних з форм можна використовувати Настроювані поля системи. Настроювані поля можна створювати в налаштуваннях CRM (Перейдіть в “Налаштування->Системні->Настроювані поля”, детальніше за посиланням: https://perfectum.ua/ua/documentation/customization/custom-fields/)
      Щоб дізнатись ID створеного Настроюваного поля, перейдіть в загальний список всіх Настроюваних полів знайдіть потрібне, скопіюйте значення з колонки “Службове ім’я”.

      fb

    • Для полів з вибором типу селект також передбачено збереження в CRM. Для цього аналогічно до опису вище, створіть відповідне кастомне поле в CRM та скопіюйте його ID. Вставте ID в перше значення поля форми, всі інші залиште пустими.

      fb

    • Після налаштування id полів, форму можна опублікувати, натиснувши «Опублікувати». Створену форму можна використовувати в рекламній кампанії.

    Тестування форми

    • Щоб протестувати роботу форми потрібно перейти за посиланням: https://developers.facebook.com/tools/lead-ads-testing/
    • В опціях треба обрати потрібну сторінку та форму, яку треба перевірити:

    fb

    • Натиснувши "Попередній перегляд форми" можна заповнити її тестовими даними та відправити:

    fb

    • При правильному виконанні всіх вище описаних налаштувань, форма відправить дані ліда, який збережеться у Вашій CRM та буде доступний на сторінці лідів. Щоб створити ще одного ліда та відправити форму потрібно видалити існуючого натиснувши кнопку "Видалити".

    Для можливості повноцінного користування треба підтвердити додаток. Переходимо в розділ “Перевірка додатку” - “Запити”, натискаємо редагувати та заповнюємо всі необхідні дані для проходження підтвердження.

    fb

    Спочатку перейдіть в загальні налаштування додатку:

    fb

    Та заповніть всі дані:

    fb

    Далі в інформації для підтвердження

    fb

    Вказуємо наступне:

    fb

    Приклад інструкції (всі доступи створюйте спеціально для модератора фейсбук):

    1. Перейти за посиланням https://{{домен Вашої срм}}admin та авторизуватися. (Доступи для тестового користувача: логін - {{логін користувача срм}} password - {{пароль користувача}})
    2. https://developers.facebook.com/tools/lead-ads-testing/ - оберіть {{Назва додатку}} та створіть ліда.
    3. Лід з'явиться на сторінці https://{{домен Вашої срм}}/admin/leads
    4. Налаштування інтеграції https://{{домен Вашої срм}}/admin/settings?group=facebook_leads

    Після цього для кожного дозволу в розділах “Як Ваш додаток буде використовувати розширений доступ до дозволу …” вводимо наступні дані:

    fb

    Обов'язково завантажити запис екрану Вашої системи як буде працювати додаток, показати розділ лідів, налаштування модуля facebook ліди, та розділ тестування форм на фейсбуці https://developers.facebook.com/tools/lead-ads-testing/

    fb

    Приклад тексту:"Додаток дозволяє отримувати лідів з рекламних форм Facebook в CRM систему. Дозвіл потрібний для отримання доступу до сторінок і лідів з форми."

    Приклад скрінкасту:

    Після заповнення всіх даних натисніть кнопку “відправити на перевірку” та очікуйте перевірки Вашого додатку модераторами платформи фейсбук.

    Додаткова інформація

    • Згідно нових правил Facebook, тепер потрібно пройти обов'язкове підтвердження компанії та відправити запит на отримання доступу до дозволів, для правильної роботи додатку. Для підтвердження компанії перейдіть в основні налаштування та заповніть всі виділені поля:

    fb

    Далі потрібно пролистати нижче та пройти процес підтвердження натиснувши на відповідну кнопку:

    fb

    • Також необхідно пройти перевірку використання даних. На Facebook введено щорічну Перевірку використання даних. Адміністратор програми повинен підтвердити відповідність допустимому використанню, а також дотримання всіх застосовуваних умов та правил. Якщо не пройти перевірку, вони можуть обмежити доступ до API.

    fb

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.