Налаштування модуля "Email-кліент"
Перейдіть до пункту меню "Налаштування" -> "Конфігурація" -> "Додатки" -> "Поштовий клієнт".
У налаштуваннях вихідної пошти необхідно вказати:
- Сертифікат шифрування електронної пошти
- SMTP хост
- SMTP порт
- Отримувати листи неактивних співробітників
- Надіслати копію на email - за потребою вкажіть email на який надсилатимуться копії вихідних листів
У налаштуваннях вхідної електронної пошти необхідно вказати:
- Сертифікат шифрування електронної пошти
- SMTP хост
- SMTP порт
Корпоративна пошта – це адреса електронної пошти, яка розміщується на домені компанії та використовується лише в її інтересах. Корпоративна пошта дозволяє співробітникам компанії зручно обмінюватися повідомленнями та матеріалами один з одним, а також партнерами та клієнтами.
З вказаної тут пошти будуть забиратися повідомлення і зберігатися в системі (логуватися). Тобто додатково до пошти, що вказана в профілі співробітника.
У налаштуваннях корпоративної пошти доступні поля:
- Адреса корпоративної пошти
- Поле для введення пароля від корпоративної пошти
У налаштуваннях менеджера паролів є:
- Використовувати пароль адміністратора
- Поле для введення пароля адміністратора
Синхронізація пошти.
Після натискання, очиститься таблиця з листами та завантажаться усі листи. Для успішної синхронізації всіх листів, під час їх виконання не можна видаляти та перейменовувати папки, змінювати пошту у користувача
Додатково.
У цій вкладці можна очистити кеш поштового клієнта. Рекомендується виконувати цю операцію після кожного оновлення модуля для нормальної роботи поштового клієнта.
Зовнішній вигляд.
У цій вкладці можна настроювати режим зовнішнього вигляду всередині модуля.
Приклад використання режиму "Компактний".
Особливості налаштування під час використання Google пошти.
- Відкрийте розділ "Безпека"
- Перейдіть до "Двоетапна автентифікація"
- Увімкніть двоетапну автентифікацію програм
- Створіть пароль додатків
- цей пароль використовуйте для входу до поштового клієнта
- Зайдіть в Email-клієнт, натисніть кнопку "Вхідна пошта" у верхній панелі, і введіть свою email адресу та пароль, натисніть "Зберегти".
Налаштування вихідних листів для ukr.net пошти
1. Зайдіть до своєї пошти та виберіть установки пошти. Виберіть поштові програми.
2. У розділі Поштові програми дозвольте використання IMAP та SMTP
3. Вкажіть у налаштуваннях Поштового клієнта дані про ukr.net IMAP. (скрини ідентичні реальним даним)
4. Зайдіть в Email-клієнт
Для налаштування іншої пошти скористайтеся цими підказками. Налаштування IMAP у всіх поштових скриньок практично однакове.
Примітка: Не використовуйте в паролі спец.символи (наприклад: -_!"№;%) для коректної роботи поштового клієнта
Також, Ви можете підключити пошту від Office365 (Outlook). Для цього внесіть налаштування за шляхом Налаштування-Конфігурація-Додатки - Поштовий клієнт згідно наступним зображенням:
Вкладка Вихідні листи:
Шифрування електронної пошти: TLS
SMTP хост: smtp-mail.outlook.com
SMTP порт: 587
Вкладка Вхідні листи:
Шифрування електронної пошти: TLS
IMAP хост: outlook.office365.com
IMAP порт: 993
Після заповнення даних внизу сторінки необхідно натиснути кнопку "Зберегти налаштування".
Далі потрібно внести логін і пароль поштової скриньки в налаштуваннях профіля Співробітника:
На вкладці "Пошта" вносимо логін, пароль від поштової скриньки на outlook.com і натискаємо на кнопку Додавання поштової скриньки.
Після додавання поштової скриньки в профіль Співробітника ми можемо відмітити його основним для цього профілю і Зберегти налаштування.
Тепер переходимо до вкладки "Вхідна пошта" в Оперативному меню СРМ:
І обираємо раніше додану поштову скриньку, натискаючи на неї мишкою (кнопку "Готово" при цьому натискати не потрібно - вхід відбудеться автоматично)
Так виглядатиме сторінка після успішного входу в поштову скриньку: