Налаштування модуля "Email-кліент"

24 червня 2024
👁 5160

Перейдіть до пункту меню "Налаштування" -> "Конфігурація" -> "Додатки" -> "Поштовий клієнт".

Налаштування доступні:

  1. Налаштування поштових серверів – відкриває сторінку налаштування поштових серверів.
  2. Отримувати листи від неактивних співробітників - так/ні.
  3. Включити можливість відзначати лист, як "Потребує відповідь" - так/ні.
  4. Видаляти листи з поштової скриньки старше Х місяців - вкажіть кількість місяців, через яку видалятимуться листи.
  5. Надіслати копію на e-mail. - вкажіть пошту, на яку будуть надходити всі копії листів, надісланих співробітниками.

s1

Розділ "Налаштування поштових серверів", розділ також доступний по шляху "Налаштування - Додатки - Email клієнт - Поштові сервери".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати поштовий сервер" - натисніть , щоб додати поштовий сервер.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці поштових серверів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці поштових серверів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку поштових серверів за ключовими словами.
  6. Колонка № - вказує номер поштового сервера в системі, якщо натиснути відкриється модальне вікно перегляду/редагування параметрів поштового сервера.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування поштового сервера.
  8. Кнопка "Перевірити налаштування" - дозволяє перевірити правильно налаштований поштовий сервер чи ні.
  9. Кнопка "Видалити" - видалення поштового сервера.

s2

При створенні поштового сервера необхідно вказати:

Налаштування вихідної пошти.

  • Шифрування електронної пошти - виберіть потрібний тип шифрування зі списку.
  • SMTP хост - вкажіть хост поштового сервера для вихідної пошти.
  • SMTP-порт - вкажіть необхідний порт поштового сервера для вихідної пошти.

Налаштування вхідної пошти.

  • Шифрування електронної пошти - виберіть потрібний тип шифрування зі списку.
  • IMAP хост - вкажіть хост поштового сервера для вихідної пошти.
  • IMAP порт – вкажіть необхідний порт поштового сервера для вихідної пошти.

Домени.

  • У порожньому полі вкажіть домен поштового сервера (значення після @ електронної пошти).
  • Щоб його додати, натисніть на зелену кнопку з галочкою.

Важливо! Усі параметри необхідно отримати в особистому кабінеті поштового сервера (Gmail/ukr.net тощо). У кожного поштового сервера свої особисті параметри для вхідної та вихідної пошти завжди порівнюйте інформацію, що вказуєте в налаштуваннях з інформацією з поштового сервера.

s3

Під час перевірки правильності налаштувань поштового сервера необхідно вказати:

  • Електронна пошта (логін)
  • Пароль
  • Електронна пошта одержувача листа

s4

Налаштування OAuth

Ця вкладка використовується для налаштування авторизації за допомогою додатку від Google або від Microsoft.

Налаштування Google OAuth:

  1. Адреса переадресації (Redirect URL) - цю адресу вводимо в секції «Authorized redirect URIs» Вашого додатку.
  2. Ввімкнути Google OAuth: Так/Ні
  3. Ідентифікатор програми (Client ID) - в це поле заносимо значення ID Вашого додатку
  4. Секрет клієнта (Client Secret) - в це - значення Client Secret Вашого додатку

Інструкція з налаштування.

Налаштування Microsoft OAuth:

  1. Адреса переадресації (Redirect URL) - цю адресу вказуємо в секції «Authorized redirect URIs» Вашого додатку.
  2. Ввімкнути Microsoft OAuth: Так/Ні.
  3. Ідентифікатор програми (Client ID) - в це поле заносимо значення ID Вашого додатку
  4. Секрет клієнта (Client Secret) - в це - значення Client Secret Вашого додатку
  5. Ідентифікатор каталогу (Tenant ID) (Не обовʼязково)

Інструкція з налаштування.

oauth

Корпоративна пошта — це адреса електронної пошти, яка розміщується на домені компанії та використовується лише в її інтересах. Корпоративна пошта дозволяє співробітникам компанії зручно обмінюватися повідомленнями та матеріалами один з одним, а також з партнерами та клієнтами.

З вказаної пошти будуть збиратися повідомлення і зберігатися в системі. Тобто. додатково до пошти, що вказана у профілі співробітника.

У налаштуваннях корпоративної пошти доступні поля:

  • Адреса корпоративної пошти
  • Поле для введення пароля від корпоративної пошти

s5

У налаштуваннях менеджера паролів є:

  • Використовувати пароль адміністратора
  • Поле для введення пароля адміністратора

s6

Синхронізація пошти.

Після натискання, очиститься таблиця з листами та завантажаться усі листи. Для успішної синхронізації всіх листів, під час їх виконання не можна видаляти та перейменовувати папки, змінювати пошту у користувача

7

Додатково.

У цій вкладці можна очистити кеш поштового клієнта. Ця операція рекомендується виконувати після кожного оновлення модуля для нормальної роботи поштового клієнта.

8

Зовнішній вигляд.

У цій вкладці можна настроювати режим зовнішнього вигляду всередині модуля.

9

Приклад використання режиму "Компактний".

8

Особливості налаштування під час використання Google пошти.

  • Відкрийте розділ "Безпека"
  • Перейдіть до "Двоетапної автентифікації"

email 7

  • Увімкніть двоетапну автентифікацію програм

email 7

  • Створіть пароль додатків

email 7

  • цей пароль використовуйте для входу до поштового клієнта

email 7

  • Зайдіть в Email-клієнт, натисніть кнопку "Вхідна пошта" у верхній панелі, і введіть свою email адресу та пароль, натисніть "Зберегти".

9

Налаштування вихідних листів для ukr.net пошти

1. Зайдіть до своєї пошти та виберіть установки пошти. Виберіть поштові програми.

ukr1

2. У розділі Поштові програми дозвольте використання IMAP та SMTP

11

3. Перейдіть шляхом "Налаштування - Додатки - Email клієнт - поштовий сервер", створіть новий поштовий сервер та вкажіть усі дані. (скріни ідентичні реальним даним)

ukr3

4. Зайдіть в Email-клієнт

9

Для налаштування іншої пошти скористайтеся цими підказками. Налаштування IMAP у всіх поштових скриньок практично однакове.

Примітка: Не використовуйте спеціальні символи (наприклад: -_!"№;%) для коректної роботи поштового клієнта

Також Ви можете підключити пошту від Office365 (Outlook). Для цього внесіть налаштування шляхом Налаштування-Конфігурація-Додатки - Поштовий клієнт відповідно до таких зображень:

Налаштування Вихідних листів:

  • Шифрування електронної пошти: TLS
  • SMTP хост: smtp-mail.outlook.com
  • SMTP порт: 587

Налаштування Вхідних листів:

  • Шифрування електронної пошти: TLS
  • IMAP хост: outlook.office365.com
  • IMAP порт: 993

s10

Після заповнення даних внизу сторінки необхідно натиснути кнопку "Зберегти налаштування".

Далі потрібно внести логін та пароль поштової скриньки в налаштуваннях профілю Співробітника:

s12

У вкладці "Пошта" вносимо логін, пароль від поштової скриньки на outlook.com і натискаємо кнопку Додавання поштової скриньки.

s4

Після додавання поштової скриньки у профіль Співробітника ми можемо відзначити його основним для цього профілю та Зберегти налаштування.

s5

Тепер переходимо у вкладку "Вхідна пошта" в Оперативному меню СРМ:

s6

І вибираємо додану поштову скриньку, натиснувши на неї мишкою (кнопку "Готово" при цьому натискати не потрібно - вхід відбудеться автоматично)

s7

Так виглядатиме сторінка після успішного входу до поштової скриньки:

s8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.