Відділи
Розділ "Відділи" входить до складу модуля "Підтримки", який доступний у складі пакетів "Корпоративний портал" та "Партнерський портал". Цей функціонал дозволяє розмежувати між відділами всередині компанії зони обслуговування запитів від клієнтів.
Для додавання відділів перейдіть до: «Налаштування -> Компанія -> Підтримка -> Відділи».
На сторінці є:
- Кнопка "Новий відділ" - для створення нового відділу.
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці відділів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці відділів.
- Графа "Пошук" - для пошуку відділів за ключовими словами.
- Назва відділу - при натисканні відкриється карта відділу для перегляду/редагування.
- Кнопка "Змінити" - для редагування відділу .
- Кнопка "Видалити" - видалення відділу.
При створенні нового відділу введіть:
- Назва відділу
- Приховати від клієнта? - дозволяє приховати обраний відділ від клієнта.
Якщо необхідно налаштувати автоматичне створення запитів до служби підтримки з листів, які надходять на електронну пошту відділу підтримки, система надає можливість налаштувати автоматичний імпорт за допомогою заповнення наступних даних. - Електронна пошта відділу - пошта, куди можна надсилати листи для створення нового запиту.
- IMAP Ім'я користувача - це параметр сервера користувача для обробки вказаної пошти.
- IMAP HOST - параметр сервера користувача для обробки вказаної пошти.
- Пароль - пароль до електронної пошти, зазначеної в пункті 2.
- Шифрування - метод передачі даних з пошти на сервер та назад (береться також на сервері).
- Видалити пошту після імпорту - функція видаляє адресу з системи після імпорту.
- Перевірити IMAP-підключення - параметр тестування правильності налаштувань.
Примітка:
Запити можуть переглядати та опрацьовувати лише ті працівники, які мають доступ і які належать до зазначених відділів, а також адміністратори.