Налаштування клієнтів
Для налаштування клієнтів перейдіть до розділу "Налаштування" та виберіть "Конфігурація". У вікні виберіть розділ "Додатки" та виберіть "Клієнти". Або перейдіть до "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування".
У розділі "Клієнти" у вкладці "Налаштування":
- За замовчуванням - вкажіть країну, яка автоматично вказуватиметься при створенні/конвертації клієнта в системі.
- Видимі вкладки (Профіль) - позначте галочкою вкладки, які необхідно виводити в карті клієнта, в системі (на початку роботи з системою виберіть усі вкладки, а потім поступово вимикайте непотрібні).
- Компанія обов'язково - Так/Ні.
- Поле ПДВ є обов'язковим для компаній
- Використовувати первинний контакт як профіль клієнта (Перед вибором слід очистити базу клієнтів) - в системі реалізована можливість роботи з фізичними особами та компаніями, якщо ви працюєте з фізичними особами, активуйте дане налаштування, детальну відмінність можете уточнити у підтримки.
- Перевірка налаштовуваних полів на унікальність - вкажіть поля, які були створені для сутності "Клієнти", які необхідно перевіряти на унікальність.
- Перевірити назву реквізитів на унікальність - Так/Ні.
- При видаленні клієнта видаляти всі дані про клієнта - Так/Ні. (Детально у підказці)
- Перевірити номер телефону контактів на унікальність - Так/Ні.
На вкладці "Налаштування полів" є:
- Використовувати по батькові для контактів - Так/Ні.
- Використовувати стать для контактів - Так/Ні.
- Використовувати номер телефону компанії для клієнтів - Так/Ні.
- Використовувати Email компанії для клієнтів - Так/Ні.
- Використовувати веб-сайт для клієнтів - Так/Ні.
- Відправляти сповіщення клієнту за замовчуванням - позначте сутності за якими клієнтам має надходити сповіщення за замовчуванням.
Важливо! Ці параметри впливають на відображення полів під час створення/конвертації клієнта в системі, а також відображення їх у карті клієнта.
На вкладці "Персональний кабінет" можна налаштувати
- Тема клієнтів за замовчуванням - виберіть зі списку.
- Дозволити клієнтський доступ - Так/Ні. Вмикає та вимикає можливість використання персонального кабінету клієнта у системі.
- Дозволити підписувати документи в особистому кабінеті - Так/Ні.
- Сторінка за замовчуванням для особистого кабінету - виберіть зі списку.
- Використання Бази Знань - Так/Ні.
- Налаштування адреси авторизації за замовчуванням - сторінка входу клієнта/сторінка входу адміністратора.
При включенні Персонального кабінету, необхідно вказати сторінку авторизації за замовчуванням (клієнт/адмін), яка буде відкриватися відразу після відкриття системи. - Дозволити реєстрацію клієнтам - Так/Ні.
- Вимагати підтвердження реєстрації від адміністратора після реєстрації клієнта - Так/Ні.
- Дозволити основному контакту дивитися/редагувати дані для оплати та доставки - Так/Ні.
- Контакти бачать лише власні завантажені файли в клієнтській області - Так/Ні.
- Дозволити контактам видаляти власні завантажені файли в області клієнтів - Так/Ні.
- Дозволити перегляд бази знань без реєстрації - Так/Ні.
- Дозволи на перегляд контактом інформації за замовчуванням в Особистому кабінеті - вкажіть сутності, які контакти зможуть переглядати у своєму особистому кабінеті, цей доступ буде застосовуватися до всіх клієнтів за замовчуванням.
- Виводити PDF-документи в Особистому кабінеті клієнта мовою вказаною у профілі клієнта - Так/Ні.
На вкладці "Інформація для PDF та HTML" можна знайти:
- Формат інформації клієнта (PDF та HTML).
В даному полі вкажіть шорткоди, які будуть підтягувати інформацію з кожного клієнта автоматично та вибудовувати блок інформації про клієнта.
Вкладка "Налаштування груп для звіту АВС щодо позицій".
Вкладка "Налаштування груп для звіту АВС щодо товарів".
Вкладка "Карта пацієнта" доступна після покупки, налаштування та встановлення модуля.
Дозволяє вказати необхідні вкладки в карті пацієнта, а непотрібні не виводити