Налаштування клієнтів

18 листопада 2019
👁 34

Для настройки клієнтів перейдіть в розділ "Налаштування" і виберіть розділ "Конфігурація". У вікні, виберіть розділ "Додатки" і виберіть розділ "Клієнти".

У розділі "Клієнти" є такі настройки:

  • Тема клієнтів за замовчуванням
  • Країна за замовчуванням
  • Видимі вкладки
  • Компанія обов'язково?
  • Поле ПДВ обов'язкове для компаній
  • Використання бази знань
  • Дозволити клієнтський доступ
  • Налаштування адреси авторизації за замовчуванням
  • Дозволити реєстрацію клієнтам
  • Вимагати підтвердження реєстрації від адміністратора після реєстрації клієнта
  • Дозволити обраному контакту дивитися / редагувати дані для оплати та доставки
  • Контакти бачать тільки власні завантажені файли в клієнтської області
  • Дозволити контактам видаляти власні завантажені файли з області клієнтів
  • Дозволити перегляд бази знань без реєстрації
  • Дозволи за замовчуванням для контакту
  • Формат інформації клієнта (PDF і HTML)

2 5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти