Налаштування клієнтів

02 квітня 2024
👁 3167

Для налаштування клієнтів перейдіть до розділу "Налаштування" та виберіть "Конфігурація". У вікні виберіть розділ "Додатки" та виберіть "Клієнти". Або перейдіть до "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування".

У розділі "Клієнти" у вкладці "Налаштування":

  • За замовчуванням - вкажіть країну, яка автоматично вказуватиметься при створенні/конвертації клієнта в системі.
  • Видимі вкладки (Профіль) - позначте галочкою вкладки, які необхідно виводити в карті клієнта, в системі (на початку роботи з системою виберіть усі вкладки, а потім поступово вимикайте непотрібні).
  • Компанія обов'язково - Так/Ні.
  • Поле ПДВ є обов'язковим для компаній
  • Використовувати первинний контакт як профіль клієнта (Перед вибором слід очистити базу клієнтів) - в системі реалізована можливість роботи з фізичними особами та компаніями, якщо ви працюєте з фізичними особами, активуйте дане налаштування, детальну відмінність можете уточнити у підтримки.
  • Перевірка налаштовуваних полів на унікальність - вкажіть поля, які були створені для сутності "Клієнти", які необхідно перевіряти на унікальність.
  • Перевірити назву реквізитів на унікальність - Так/Ні.
  • При видаленні клієнта видаляти всі дані про клієнта - Так/Ні. (Детально у підказці)
  • Перевірити номер телефону контактів на унікальність - Так/Ні.

1

На вкладці "Налаштування полів" є:

  • Використовувати по батькові для контактів - Так/Ні.
  • Використовувати стать для контактів - Так/Ні.
  • Використовувати номер телефону компанії для клієнтів - Так/Ні.
  • Використовувати Email компанії для клієнтів - Так/Ні.
  • Використовувати веб-сайт для клієнтів - Так/Ні.
  • Відправляти сповіщення клієнту за замовчуванням - позначте сутності за якими клієнтам має надходити сповіщення за замовчуванням.

Важливо! Ці параметри впливають на відображення полів під час створення/конвертації клієнта в системі, а також відображення їх у карті клієнта.

2

На вкладці "Персональний кабінет" можна налаштувати

  • Тема клієнтів за замовчуванням - виберіть зі списку.
  • Дозволити клієнтський доступ - Так/Ні. Вмикає та вимикає можливість використання персонального кабінету клієнта у системі.
  • Дозволити підписувати документи в особистому кабінеті - Так/Ні.
  • Сторінка за замовчуванням для особистого кабінету - виберіть зі списку.
  • Використання Бази Знань - Так/Ні.
  • Налаштування адреси авторизації за замовчуванням - сторінка входу клієнта/сторінка входу адміністратора.
    При включенні Персонального кабінету, необхідно вказати сторінку авторизації за замовчуванням (клієнт/адмін), яка буде відкриватися відразу після відкриття системи.
  • Дозволити реєстрацію клієнтам - Так/Ні.
  • Вимагати підтвердження реєстрації від адміністратора після реєстрації клієнта - Так/Ні.
  • Дозволити основному контакту дивитися/редагувати дані для оплати та доставки - Так/Ні.

3

  • Контакти бачать лише власні завантажені файли в клієнтській області - Так/Ні.
  • Дозволити контактам видаляти власні завантажені файли в області клієнтів - Так/Ні.
  • Дозволити перегляд бази знань без реєстрації - Так/Ні.
  • Дозволи на перегляд контактом інформації за замовчуванням в Особистому кабінеті - вкажіть сутності, які контакти зможуть переглядати у своєму особистому кабінеті, цей доступ буде застосовуватися до всіх клієнтів за замовчуванням.
  • Виводити PDF-документи в Особистому кабінеті клієнта мовою вказаною у профілі клієнта - Так/Ні.

4

На вкладці "Інформація для PDF та HTML" можна знайти:

  • Формат інформації клієнта (PDF та HTML).

В даному полі вкажіть шорткоди, які будуть підтягувати інформацію з кожного клієнта автоматично та вибудовувати блок інформації про клієнта.

5

Вкладка "Налаштування груп для звіту АВС щодо позицій".

6

Вкладка "Налаштування груп для звіту АВС щодо товарів".

7

Вкладка "Карта пацієнта" доступна після покупки, налаштування та встановлення модуля.

Дозволяє вказати необхідні вкладки в карті пацієнта, а непотрібні не виводити

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.