Налаштування клієнтів
Для налаштування клієнтів перейдіть в розділ "Налаштування" і виберіть розділ "Конфігурація". У вікні, виберіть розділ "Додатки" і виберіть розділ "Клієнти". Або перейдіть в "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування".
У розділі "Клієнти" на вкладці "Налаштування":
- Країна за замовчуванням
- Видимі вкладки (Профіль)
- Компанія обов'язково?
- Поле ПДВ обов'язкове для компаній
- Використовувати первинний контакт як профіль клієнта (Перед вибором потрібно очистити базу клієнтів)
На вкладці "Особистий кабінет" можна налаштувати:
- Тема клієнтів за замовчуванням
- Дозволити клієнтський доступ
- Сторінка по замовчуванню для особистого кабінету
- Використання бази знань
- Налаштування адреси авторизації за замовчуванням
- Дозволити реєстрацію клієнтам
- Вимагати підтвердження реєстрації від адміністратора після реєстрації клієнта
- Використовувати ім'я по-батькові для контактів
- Використовувати стать для контактів
- Дозволити обраному контакту дивитися / редагувати дані для оплати та доставки
- Контакти бачать тільки власні завантажені файли в клієнтській області
- Дозволити контактам видаляти власні завантажені файли з області клієнтів
- Дозволити перегляд бази знань без реєстрації
- Дозволи на перегляд контактом інформації за замовчуванням в Особистому кабінеті
- Виводити PDF-документи в Особистому кабінеті клієнта на мові, що вказана в його профілі
Інформація для PDF і HTML
- Формат інформації клієнта (PDF і HTML)
Налаштування груп для звіту АВС щодо позицій
Налаштування груп для звіту АВС щодо товарів