Налаштування клієнтів

18 листопада 2019
👁 522

Для налаштування клієнтів перейдіть в розділ "Налаштування" і виберіть розділ "Конфігурація". У вікні, виберіть розділ "Додатки" і виберіть розділ "Клієнти". Або перейдіть в "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування".

У розділі "Клієнти" на вкладці "Налаштування":

    • Країна за замовчуванням
    • Видимі вкладки (Профіль)
    • Компанія обов'язково?
    • Поле ПДВ обов'язкове для компаній
    • Використовувати первнинний контакт як профіль клієнта (Перед вибором потрібно очистити базу клієнтів)

nastroika clientov 1

На вкладці "Особистий кабінет" можна налаштувати:

  • Тема клієнтів за замовчуванням
  • Дозволити клієнтський доступ
  • Сторінка по замовчуванню для особистого кабінету
  • Використання бази знань
  • Налаштування адреси авторизації за замовчуванням
  • Дозволити реєстрацію клієнтам
  • Вимагати підтвердження реєстрації від адміністратора після реєстрації клієнта
  • Використовувати ім'я по-батькові для контактів
  • Використовувати рід для контактів
  • Дозволити обраному контакту дивитися / редагувати дані для оплати та доставки
  • Контакти бачать тільки власні завантажені файли в клієнтської області
  • Дозволити контактам видаляти власні завантажені файли з області клієнтів
  • Дозволити перегляд бази знань без реєстрації
  • Дозволи на перегляд контактом інформації за замовчуванням в Особистому кабінеті
  • Виводити PDF-документи в Особистому кабінеті клієнта на мові, що вказана в його профілі

nastroika clientov 2

nastroika clientov 3

Інформація для PDF і HTML

  • Формат інформації клієнта (PDF і HTML)

nastroika clientov 4

nastroika clientov 5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.