Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Ringostat"
Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Ringostat Вам необхідно:
- Перейдіть до особистого кабінету Ringostat. Виберіть потрібний проект
- Далі перейдіть до розділу "Webhooks" у розділі "Інтеграція"
- Створіть 5 інтеграцій на прикладі нижче. Назви можуть бути будь-які, посилання можете знайти «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Ringostat». Важливо не забувати додавати до посилання закінчення як на прикладі.
- Далі потрібно налаштувати веб-хуки. Для кожного потрібно прописати дані, які надсилатимуться в CRM
Якщо в системі Ви використовуєте модуль Філії та відділи компанії, в налаштуваннях кожного webhook потрібно додати поле за прикладом:
ID проекту Ви можете взяти на шляху: "Інтеграція - Ringostat API". Вказати ID потрібно шляхом "Налаштування - Конфігурація - Телефонії - Ringostat - виберіть необхідний підрозділ" і вставте значення в полі "ID компанії, що вказували при створенні хуків у колонці "company_id"".
- Далі перейдіть до розділу "Співробітники" в розділі "Загальні налаштування"
- Натисніть для редагування співробітника
- Скопіюйте основний контакт та вставте у поле "Внутрішній номер" у картці співробітника
- Скопіюйте ID співробітника та вставте в поле "ID співробітника в системі Ringostat" у картці співробітника. Зробіть ці етапи з рештою Ваших співробітників
- Перейдіть до "Ringostat API" у розділі "Інтеграція". Скопіюйте Auth-key, якщо його немає, згенеруйте. Перейдіть в систему шляхом «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Ringostat» та вставте Auth-key у поле "Ringostat ApiKey". Збережіть налаштування
Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Ringostat», Вам доступні:
- Ringostat ApiKey - Auth-key, можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Ringostat
- Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
- Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів з пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
- Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
- Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
- Джерело ліда, яке автоматично створиться з дзвінка
- Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам
Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:
- За допомогою IP-телефонів
- За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.
Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків та виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.
Увага: У разі використання телефонії Ringostat вимкніть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача