Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Ringostat"

16 листопада 2022
👁 130

Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Ringostat Вам необхідно: 

  • Перейдіть до особистого кабінету Ringostat. Виберіть потрібний проект
  • Ringostat

  • Далі перейдіть до розділу "Webhooks" у розділі "Інтеграція"
  • Ringostat

  • Створіть 5 інтеграцій на прикладі нижче. Назви можуть бути будь-які, посилання можете знайти «Налаштування -> Конфігурація -> Телефонія -> Ringostat». Важливо не забувати додавати до посилання закінчення як на прикладі.
  • Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

  • Далі потрібно налаштувати веб-хуки. Для кожного потрібно прописати дані, які надсилатимуться в CRM
  • Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

    Ringostat

  • Далі перейдіть до розділу "Співробітники" в розділі "Загальні налаштування"
  • Ringostat

  • Натисніть для редагування співробітника
  • Ringostat

  • Скопіюйте основний контакт та вставте у поле "Внутрішній номер" у картці співробітника
  • Ringostat

    Ringostat

  • Скопіюйте ID співробітника та вставте в поле "ID співробітника в системі Ringostat" у картці співробітника. Зробіть ці етапи з рештою Ваших співробітників
  • Ringostat

    Ringostat

  • Перейдіть до "Ringostat API" у розділі "Інтеграція". Скопіюйте Auth-key, якщо його немає, згенеруйте. Перейдіть в систему шляхом «Налаштування -> Конфігурація -> Телефонія -> Ringostat» та вставте Auth-key у поле "Ringostat ApiKey". Збережіть налаштування
  • Ringostat

    Ringostat

Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Телефонія -> Ringostat», Вам доступні:

  1. Ringostat ApiKey - Auth-key, можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Ringostat
  2. Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
  3. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів з пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
  4. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
  5. Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
  6. Джерело ліда, яке автоматично створиться з дзвінка
  7. Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний 
  8. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
  9. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
  10. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам

Ringostat

Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:

  1. За допомогою IP-телефонів
  2. За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.

Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків і виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.

Увага: У разі використання телефонії Ringostat вимкніть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.