Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Ringostat"

25 червня 2024
👁 1257

Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Ringostat Вам необхідно:

Перейти шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Телефонія - Ringostat" скопіювати параметр “CALL PUSHES URL”

1

В особистому кабінеті Ringostat переходимо у вкладку "Інтеграції" - "Webhooks 2.0".

2

Створюємо webhook "Перед дзвінком"

3

Додаємо до скопійованого URL обробника Perfectum повідомлення start_call і додаємо його в налаштування webhook.

  1. HTTP метод: POST
  2. Напрям: URL обробника з налаштувань у Perfectum з повідомленням start_call
  3. Формат дати: Unixtime
  4. В тіло запиту додаємо два параметри як на скріншоті.

4

Створюємо другий webhook "У момент підняття трубки"

Додаємо до скопійованого URL обробника Perfectum повідомлення answer і додаємо його в налаштування webhook.

  1. HTTP метод: POST
  2. Напрямок: URL обробника з налаштувань у Perfectum з повідомленням answer
  3. Формат дати: Unixtime
  4. В тіло запиту додаємо параметри як на скріншоті.

5

Створюємо webhook "Після дзвінка"

Додаємо до скопійованого URL обробника Perfectum повідомлення end_call і додаємо його в налаштування webhook.

  1. HTTP метод: POST
  2. Напрям: URL обробника з налаштувань у Perfectum з повідомленням end_call
  3. Формат дати: Unixtime
  4. В тіло запиту додаємо параметри як на скріншоті.

6

Створюємо webhook "Перед вихідним дзвінком"

Додаємо до скопійованого URL обробника Perfectum повідомлення start_call і додаємо його в налаштування webhook.

  1. HTTP метод: POST
  2. Напрям: URL обробника з налаштувань у Perfectum з повідомленням start_call
  3. Формат дати: Unixtime
  4. В тіло запиту додаємо два параметри як на скріншоті.

7

Створюємо webhook "Після вихідного дзвінка"

  1. Додаємо до скопійованого URL обробника Perfectum повідомлення end_call і додаємо його в налаштування webhook.
  2. HTTP метод: POST
  3. Напрям: URL обробника з налаштувань у Perfectum з повідомленням end_call
  4. Формат дати: Unixtime
  5. В тіло запиту додаємо параметри як на скріншоті.

8

Якщо в системі Ви використовуєте модуль Філії та відділи компанії, в налаштуваннях кожного webhook потрібно додати поле за прикладом:

18 1

ID проєкту Ви можете взяти на шляху: "Інтеграція - Ringostat API". Вказати ID потрібно шляхом "Налаштування - Конфігурація - Телефонії - Ringostat - виберіть необхідний підрозділ" і вставте значення в полі "ID компанії, що вказували при створенні хуків у колонці "company_id"".

18 2

Ringostat

Ringostat

Ringostat

Ringostat

Ringostat

Ringostat

Ringostat

Ringostat

  • Далі перейдіть до розділу "Співробітники" в розділі "Загальні налаштування"

Ringostat

  • Натисніть для редагування співробітника

Ringostat

  • Скопіюйте основний контакт та вставте у поле "Внутрішній номер" у картці співробітника

Ringostat

Ringostat

  • Скопіюйте ID співробітника та вставте в поле "ID співробітника в системі Ringostat" у картці співробітника. Зробіть ці етапи з рештою Ваших співробітників

Ringostat

Ringostat

  • Перейдіть до "Ringostat API" у розділі "Інтеграція". Скопіюйте Auth-key, якщо його немає, згенеруйте. Перейдіть в систему шляхом «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Ringostat» та вставте Auth-key у поле "Ringostat ApiKey". Збережіть налаштування

Ringostat

Ringostat

Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Ringostat», Вам доступні:

  1. Ringostat ApiKey - Auth-key, можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Ringostat
  2. Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
  3. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів з пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
  4. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний.

    - Якщо обрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.

    - Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вище описаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.

    Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.

  5. Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
  6. Джерело ліда, яке автоматично створиться з дзвінка
  7. Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний
  8. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
  9. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
  10. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам

Ringostat

Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:

  1. За допомогою IP-телефонів
  2. За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.

Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків та виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.

Увага: У разі використання телефонії Ringostat вимкніть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Ringostat

Налаштування передачі додаткових параметрів у поля лідів.

Для початку потрібно створити поля, що налаштовуються, які необхідно передавати. Під час створення вказуємо тип поля "Текст"/ "Текст (в один рядок)".

Після створення необхідних полів, запам'ятовуємо їхні службові назви.

dps1

Далі переходимо в особистий кабінет Ringostat і для події "Після дзвінка" та "У момент підняття трубки", додаємо поля:

  1. Службове ім'я поля.
  2. Тип поля вказуємо "Текст".
  3. Значення поля вибираємо зі списку залежно від його початкового призначення.

dps2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.