Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Phonet"

04 грудня 2023
👁 1206

Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Phonet Вам необхідно:

  • Перейдіть до особистого кабінету Phonet. Натисніть "Налаштування" та виберіть "Інша система CRM"

Phonet

  1. У розділі "Дзвінки" заповнюємо поле "Отримати інформацію за номером" посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/customer_data
  2. У розділі "Дзвінки" заповнюємо поле "Передача повної інформації про дзвінок" посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/after_call_end
  3. У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Початок виклику" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
  4. У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Відповіли на дзвінок" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
  5. У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Завершили дзвінок" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
  6. Перенесіть дані з розділу "Дані для авторизації за API" в конфігурацію CRM («Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Phonet»). Поле "API сервер" відповідає "Phonet домен", "API ключ" - "Phonet ApiKey"

ph2

Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Phonet», Вам доступні:

  1. Для надсилання даних контакту фонету, що знайдено в системі за номером телефону - щоб відправити дані контакту з Perfectum в Phonet.
  2. Для отримання даних про дзвінок після завершення (обов'язково) - щоб отримати інформацію про дзвінок з Phonet до Perfectum.
  3. Для отримання даних у процесі дзвінка.
  4. Phonet домен - домен на якому знаходиться Ваш особистий кабінет. Ви можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Phonet
  5. Phonet ApiKey - Api ключ можна знайти у Вашому особистому кабінеті Phonet
  6. Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
  7. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів з пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
  8. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
  9. Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
  10. Джерело ліда, яке автоматично створиться з дзвінка
  11. Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний
  12. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
  13. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
  14. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам

s1

s2

Додайте в профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете знайти їх в особистому кабінеті Phonet в налаштуваннях у розділі "Конфігурація телефонії" у користувачах. Перенесіть номери співробітників із Phonet у Вашу CRM систему.

Phonet

Phonet

Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».

Phonet

Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:

  1. За допомогою IP-телефонів
  2. За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.

Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків і виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.

Увага: У разі використання телефонії Phonet відключіть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.