Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Phonet"
Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Phonet Вам необхідно:
- Перейдіть до особистого кабінету Phonet. Натисніть "Налаштування" та виберіть "Інша система CRM"
- У розділі "Дзвінки" заповнюємо поле "Отримати інформацію за номером" посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/customer_data
- У розділі "Дзвінки" заповнюємо поле "Передача повної інформації про дзвінок" посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/after_call_end
- У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Початок виклику" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
- У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Відповіли на дзвінок" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
- У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Завершили дзвінок" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
- Перенесіть дані з розділу "Дані для авторизації за API" в конфігурацію CRM («Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Phonet»). Поле "API сервер" відповідає "Phonet домен", "API ключ" - "Phonet ApiKey"
Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Телефонія -> Phonet», Вам доступні:
- Для надсилання даних контакту до Phonet, що знайдено в системі за номером телефону - щоб надіслати дані контакту з Perfectum до Phonet.
- Для отримання даних про дзвінок після завершення (обов'язково) - щоб отримати інформацію про дзвінок з Phonet до Perfectum.
- Для отримання даних у процесі дзвінка.
- Phonet домен - домен, на якому знаходиться Ваш особистий кабінет. Ви можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Phonet
- Phonet ApiKey - Api ключ знаходиться у вашому особистому кабінеті Phonet

- Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
- Автоматичне створення лідів із пропущених дзвінків - якщо опція включена буде автоматично створювати лідів із пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах окрім виграний, неякісний, програний.
- Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок - якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, крім виграний, неякісний, програний.
- Якщо вибрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.
- Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вищеописаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.
Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.
Додаткова настройка: Створювати ліда при прийнятому вхідному дзвінку, якщо в системі (за номером телефону) був знайдений клієнт - якщо активувати, лід буде створюватися навіть якщо в системі вже є клієнт з цим номером телефону. - Створити ліди з пропущених вихідних дзвінків - якщо активувати будуть автоматично створюватися ліди з пропущених вихідних дзвінків.
- Автоматичне створення ліда при відповіді на вихідний дзвінок - якщо активувати буде автоматично створювати лідів при відповіді на вихідний дзвінок.
Додаткове налаштування: Створювати ліда при прийнятому вихідному дзвінку, якщо клієнт знайдений у системі (за номером телефону) - якщо активувати, лід буде створюватись навіть>. - Джерело ліда за умовчанням при автоматичному створенні (для пропущеного дзвінка) - вкажіть джерело ліда зі списку.
- Джерело ліда за умовчанням при автоматичному створенні (для прийнятого дзвінка) - вкажіть джерело ліда зі списку.
- Статус для автоматичного відкриття ліда під час вихідного виклику програними лідами - вкажіть статус зі списку. Якщо буде здійснено дзвінок ліду який має позначку Програний/Неякісний, а в системі немає іншого (відкритого) ліду, то даний лід перейде у вказаний статус.

- Співробітники, яким надсилати пуші при дзвінках, крім відповідальних - виберіть зі списку.
- Пауза, після якої вирушатимуть пуші співробітникам, після їх формування - вкажіть 0, щоб вони вирушили відразу.
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда.
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта.
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам.
- Автоматичний розподіл лідів - можливість автоматично розподіляти створені ліди з невідомих номерів між співробітниками.
Рівномірний - розподіл іде по кожному співробітнику рівномірно.
Активний - розподіл іде по співробітникам, що знаходяться в даний момент часу онлайн в системі, якщо таких немає режим рівномірний. - Список співробітників для авторозподілу лідів для пропущених вхідних дзвінків - якщо залишити порожнім буде розподіл між усіма співробітниками, якщо вказати співробітників, то розподіл працюватиме лише між ними.
Додайте в профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете знайти їх в особистому кабінеті Phonet в налаштуваннях у розділі "Конфігурація телефонії" у користувачах. Перенесіть номери співробітників із Phonet у Вашу CRM систему.
Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».
Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:
- За допомогою IP-телефонів
- За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.
Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків і виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.
Увага: У разі використання телефонії Phonet відключіть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача













