Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Phonet"
Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Phonet Вам необхідно:
- Перейдіть до особистого кабінету Phonet. Натисніть "Налаштування" та виберіть "Інша система CRM"
- У розділі "Дзвінки" заповнюємо поле "Отримати інформацію за номером" посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/customer_data
- У розділі "Дзвінки" заповнюємо поле "Передача повної інформації про дзвінок" посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/after_call_end
- У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Початок виклику" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
- У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Відповіли на дзвінок" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
- У розділі "Події користувача" заповнюємо поле "Завершили дзвінок" - посиланням https://ваш домен CRM/gateways/phonetapi/call
- Перенесіть дані з розділу "Дані для авторизації за API" в конфігурацію CRM («Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Phonet»). Поле "API сервер" відповідає "Phonet домен", "API ключ" - "Phonet ApiKey"
Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Phonet», Вам доступні:
- Для надсилання даних контакту фонету, що знайдено в системі за номером телефону - щоб відправити дані контакту з Perfectum в Phonet.
- Для отримання даних про дзвінок після завершення (обов'язково) - щоб отримати інформацію про дзвінок з Phonet до Perfectum.
- Для отримання даних у процесі дзвінка.
- Phonet домен - домен на якому знаходиться Ваш особистий кабінет. Ви можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Phonet
- Phonet ApiKey - Api ключ можна знайти у Вашому особистому кабінеті Phonet
- Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
- Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів з пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
- Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний.
- Якщо обрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.
- Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вище описаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.
Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.
- Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
- Джерело ліда, яке автоматично створиться з дзвінка
- Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам
Додайте в профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете знайти їх в особистому кабінеті Phonet в налаштуваннях у розділі "Конфігурація телефонії" у користувачах. Перенесіть номери співробітників із Phonet у Вашу CRM систему.
Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».
Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:
- За допомогою IP-телефонів
- За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.
Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків і виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.
Увага: У разі використання телефонії Phonet відключіть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача