Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Lirax"

25 червня 2024
👁 950

Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Lirax Вам необхідно: 

    • Перейдіть до особистого кабінету Lirax. Натисніть на "Адміністрація"

Lirax

    • Далі переходимо в розділ "SIP клієнти" у розділі "АТС" і налаштовуємо SIP акаунти.

Lirax

    • Внутрішній номер перенесіть у поле "Внутрішній номер" у картці співробітника в системі

Lirax

Lirax

    • Переходимо в налаштування конфігурації Lirax і опускаємося вниз.

Lirax

    • Потрібно вибрати "General" та вибрати "LiraX API ключ". Після натиснути зберегти

Lirax

    • Після збереження у Вас з'явиться "LiraX API ключ", який потрібно записати в полі "lirax ApiKey" в системі шляхом «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки->Телефонія -> Lirax». Після заберіть галочку з поля "LiraX API ключ"

Lirax

Lirax

    • Далі в полі "API ключ" пишемо свій ключ (будь-які цифрові/літерні символи) і його ж записуємо в поле "Ваш API ключ" у системі

Lirax

Lirax

    • У полі "API URL-адреса" записуємо рядок, вказаний у налаштуваннях системи

Lirax

Lirax

  • Після зберігаємо налаштування в системі та телефонії

Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки-> Телефонія -> Lirax», Вам доступні:

  1. lirax ApiKey - Lirax Api ключ, можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Lirax
  2. Ваш API ключ - API ключ введений Вами у відповідне поле при налаштуванні інтеграції в особистому кабінеті Lirax
  3. Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
  4. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів з пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
  5. Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний.

    - Якщо обрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.

    - Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вище описаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.

    Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.

  6. Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
  7. Джерело ліда, яке автоматично створиться з дзвінка
  8. Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний 
  9. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
  10. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
  11. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам

Lirax

Lirax

Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:

  1. За допомогою IP-телефонів
  2. За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.

Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків і виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.

Увага: При використанні телефонії Lirax, відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.