Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Lirax"
Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Lirax Вам необхідно:
- Перейдіть до особистого кабінету Lirax. Натисніть на "Адміністрація"
- Далі переходимо в розділ "SIP клієнти" у розділі "АТС" і налаштовуємо SIP акаунти.
- Внутрішній номер перенесіть у поле "Внутрішній номер" у картці співробітника в системі
- Переходимо в налаштування конфігурації Lirax і опускаємося вниз.
- Потрібно вибрати "General" та вибрати "LiraX API ключ". Після натиснути зберегти
- Після збереження у Вас з'явиться "LiraX API ключ", який потрібно записати в полі "lirax ApiKey" в системі шляхом «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки->Телефонія -> Lirax». Після заберіть галочку з поля "LiraX API ключ"
- Далі в полі "API ключ" пишемо свій ключ (будь-які цифрові/літерні символи) і його ж записуємо в поле "Ваш API ключ" у системі
- У полі "API URL-адреса" записуємо рядок, вказаний у налаштуваннях системи
- Після зберігаємо налаштування в системі та телефонії
Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки-> Телефонія -> Lirax», Вам доступні:
- lirax ApiKey - Lirax Api ключ, можете дізнатися у Вашому особистому кабінеті Lirax
- Ваш API ключ - API ключ введений Вами у відповідне поле при налаштуванні інтеграції в особистому кабінеті Lirax
- Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 - лише за поточну дату)
- Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів з пропущених дзвінків, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний
- Якщо опція включена буде автоматично створювати лідів при відповіді на вхідний дзвінок, якщо немає ліда в статусах, окрім виграний, неякісний, програний.
- Якщо обрано "Так", і в системі є лід в активному статусі (НЕ виграний, НЕ програний, НЕ неякісний), тоді в історію буде підтягнутий лід.
- Якщо в системі, за номером телефону, буде знайдено лід у вище описаному статусі і в телефонії стоїть налаштування створення, то буде створено новий лід.
Ліди не в активному статусі, вони закриті і телефонія на них не звертає уваги.
- Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
- Джерело ліда, яке автоматично створиться з дзвінка
- Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
- Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів обраним співробітникам
Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:
- За допомогою IP-телефонів
- За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.
Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків і виконали попередні пункти, то можете сміливо приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM.
Увага: При використанні телефонії Lirax, відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача