Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Binotel"
Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Binotel необхідно:
- заповнити віртуальної АТС Binotel
- обговорити всі умови співпраці з менеджером компанії Binotel
- надати інформацію технічній підтримці Binotel для інтеграції.
Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Бінотел», у розділі доступні параметри:
- API: CALL PUSH - API Binotel, який використовується. Дані параметри (1, 2,3) необхідно надіслати на e-mail Вашого персонального менеджера або на e-mail служби технічної підтримки Binotel з проханням про підключення всіх варіантів (спосіб) інтеграції. Надана адреса (посилання) та IP-адреса є неіснуючими і вказані на зображеннях, як приклад. Це необхідно для синхронізації дзвінків у реальному часі та роботи пуш сповіщеннями (за замовчуванням синхронізація по крону). В іншому випадку синхронізації дзвінків не буде і ліди будуть створюватись через час.
- Binotel URL: https://domain.perfectum.one/binotelapi - адреса для інтеграції з Perfectum CRM+ERP. Надайте цей шлях (посилання) службі підтримки Binotel.
Важливо! Пишіть з пошти, на яку зареєстровано ваш обліковий запис Binotel!
Приклад листа:
Тема листа: Підключення веб-хука для інтеграції з CRM
Текст листа:
Добрий день!
Поміняйте, будь ласка, webhook для API-PUSH, api-call-completed, api-call-settings методів на:
СЮДИ ВСТАВИТИ СКОПІЙОВАНЕ У НАЛАШТУВАННЯХ ПОСИЛАННЯ НА ВЕБХУК
Дякую!
- IP Address - IP-адреса (сервера де встановлена Perfectum CRM+ERP). Надайте службі підтримки Binotel
- Бинотел key - вкажіть API ключ.
- Бинотел secret - вкажіть API secret.
- Створювати лідів із пропущених вхідних дзвінків? - Так/Ні.
- Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок. - Так/Ні.
- Створювати лідів із пропущених вихідних дзвінків? - Так/Ні.
- Співробітники, які здійснили неуспішний дзвінок, від яких створюватиметься лід (якщо відповідальний не знайдеться автоматично). - Вкажіть співробітників.
- Автоматичне створення ліда при відповіді на вихідний дзвінок. - Так/Ні.
- Створювати ліда по смс. - Так/Ні.
- Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для пропущеного дзвінка).
- Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для прийнятого дзвінка).
- Статус для автоматичного відкриття ліда при вихідному дзвінку за програними.
- Час, через який будуть відправлені пуші групі співробітників, якщо знайдений відповідальний.
- Співробітники, яким відправляти пуші при дзвінках, крім відповідальних.
- Відправляти повідомлення про втрачені дзвінки з невідомих номерів.
- Відправляти повідомлення про втрачені дзвінки відповідальному за ліда. - Так/Ні.
- Відправляти повідомлення про втрачені дзвінки адміністраторам клієнта. - Так/Ні.
- Стандартний проміжок днів для історії і статистики.
- Вказувати відповідального за знайдений контакт у плагіні для браузера Chrome, софтфоні. - Так/Ні.
- Автоматичний розподіл лідів для пропущених вхідних дзвінків. - Рівномірний/Активний.
- Список співробітників для авторозподілу лідів для пропущених вхідних дзвінків.
- Для введення додаткових IP-адрес. Введіть IP адреси за потребою.
- Імпорт дзвінків за період часу.
(Виконується по крону. Необхідно вибрати діапазон дат, з яких імпортуватимуться дзвінки. Налаштування "Доба за прохід крона" впливає на кількість діб, за 1 запуск крона, які обробить скрипт з цього діапазону. Необхідно вибрати таку кількість доби, де кількість дзвінків, в сумі, не перевищуватиме ліміт (1000 дзвінків). Якщо ліміт буде перевищено, надлишок не буде записаний).
При натисканні на "Почати імпорт" налаштування з датами блокуються для виключення випадкових змін. Щоб розпочати імпорт, необхідно заповнити всі інпути, активувати чекбокс та зберегти налаштування. Вимикання чекбоксу з подальшим збереженням поставить імпорт на паузу і дасть можливість змінити діапазон/кількість оброблюваних діб за раз (при зміні дат, рекомендуються спочатку вимкнути чекбокс, зберегти, тим самим поставивши на паузу, і тільки після змінювати дати).
Слідкувати за імпортом можна тут, ввівши в пошуку "binotel" - там Ви зможете побачити, чи потрапили в ліміт оброблюваних дзвінків і надалі відкоригувати налаштування, щоб уникнути втрат.
Ліди з налаштувань вище створюватися не будуть. Дзвінки прив`яжуться до контактів, що вже існують у CRM.
Значення "З дати" в процесі імпорту змінюватиметься, додаючи значення доби до дати.
Важливо! Щоб уникнути зависань системи та погіршення робочого досвіду, рекомендується запускати в кінці робочого дня. При деактивованій галочці імпорт встає на паузу!
- Фільтр: - З дати. Вкажіть дату "від". - За датою. Вкажіть дату "до". - Доба за прохід крона. Вкажіть кількість діб. - Чекбокс “Почати імпорт”.
Телефонні номери.
Розділ доступний шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Телефонія - Телефонні номери".
Коли з дзвінка створюється лід, якщо вн. номер компанії збігається з тим, що ви сюди вказали, ліду підтягується обране джерело. Для прикладу візьмемо номер компанії 0445553131, додамо його в цей розділ і вкажемо на нього джерело "дзвінок". Вийти що всі ліди, які створилися в системі, зателефонувавши на цей номер, отримують дане джерело.
Доступні можливості:
- Кнопка "Додати" - дозволяє додати новий номер телефону.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці номерів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці номерів.
- Графа "Пошук" - для пошуку записів за ключовими словами.
- Колонка "Номер" - вказує доданий номер телефону.
- Колонка "Джерело" - вказує прикріплене до номера джерело ліда.
- Кнопка "Редагувати" - для редагування телефонного номера.
- Кнопка "Видалити" - щоб видалити номер телефону.
При створенні необхідно вказати номер телефону у форматі +380 та вказати джерело ліда, яке потрібно прикріпити до номера телефону.
SLA
В налаштування модуля додано налаштування SLA, де є змога вказати, яку кількість успішних дзвінків в місяць повинно бути зроблено одному клієнту.
% SLA рахується в рамках одного клієнта.
Додайте у профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете зробити це тільки після того, як технічна підтримка Binotel:
- Під'єднає Binotel URL, IP-адресу
- Надасть Вам «Публічний» і «Приватний» ключі та Ви вкажете їх у налаштуваннях «Налаштування -> Конфігурація> Додатки > Телефонія > Бінотел»
- А також створять для кожного Вашого співробітника внутрішній номер, наприклад 901, 902, 903 тощо.
Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».
Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:
- За допомогою IP-телефонів. Рекомендації та допомогу у виборі IP-телефонів, іншого обладнання, підключення та налаштування телефонії Вам нададуть співробітники компанії Binotel.
- За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.
Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків та виконали попередні пункти, то можете приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM+ERP.
Розроблено додаток до модуля інтеграції з Binotel. Тепер можна швидко переглянути діалог менеджера з клієнтом та знайти важливу інформацію. Усі діалоги розмов будуть відображатися в картці клієнта або ліда.

Як це працює? Трансформація аудіо розмови в текст працює за допомогою сервісу Google Cloud Speech. За детальною інформацією звертайтесь до відділу продажу.
Цей модуль Ви можете придбати у розділі «Магазин».
Увага: У разі використання телефонії Binotel відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача














