обговорити всі умови співпраці з менеджером компанії Binotel
надати інформацію технічній підтримці Binotel для інтеграції.
Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Бінотел», у розділі доступні параметри:
API: CALL PUSH - API Binotel, який використовується. Дані параметри (1, 2,3) необхідно надіслати на e-mail Вашого персонального менеджера або на e-mail служби технічної підтримки Binotel з проханням про підключення всіх варіантів (спосіб) інтеграції. Надана адреса (посилання) та IP-адреса є неіснуючими і вказані на зображеннях, як приклад. Це необхідно для синхронізації дзвінків у реальному часі та роботи пуш сповіщеннями (за замовчуванням синхронізація по крону). В іншому випадку синхронізації дзвінків не буде і ліди будуть створюватись через час.
Binotel URL: https://domain.perfectum.one/binotelapi - адреса для інтеграції з Perfectum CRM+ERP. Надайте цей шлях (посилання) службі підтримки Binotel.
Важливо! Пишіть з пошти, на яку зареєстровано ваш обліковий запис Binotel!
Приклад листа: Тема листа: Підключення веб-хука для інтеграції з CRM
Текст листа: Добрий день!
Поміняйте, будь ласка, webhook для API-PUSH, api-call-completed, api-call-settings методів на: СЮДИ ВСТАВИТИ СКОПІЙОВАНЕ У НАЛАШТУВАННЯХ ПОСИЛАННЯ НА ВЕБХУК
Дякую!
IP Address - IP-адреса (сервера де встановлена Perfectum CRM+ERP). Надайте службі підтримки Binotel
Бинотел key - вкажіть API ключ.
Бинотел secret - вкажіть API secret.
Створювати лідів із пропущених вхідних дзвінків? - Так/Ні.
Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок. - Так/Ні.
Створювати лідів із пропущених вихідних дзвінків? - Так/Ні.
Співробітники, які здійснили неуспішний дзвінок, від яких створюватиметься лід (якщо відповідальний не знайдеться автоматично). - Вкажіть співробітників.
Автоматичне створення ліда при відповіді на вихідний дзвінок. - Так/Ні.
Створювати ліда по смс. - Так/Ні.
Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для пропущеного дзвінка).
Джерело ліда за замовчуванням при автостворенні (для прийнятого дзвінка).
Статус для автоматичного відкриття ліда при вихідному дзвінку за програними.
Час, через який будуть відправлені пуші групі співробітників, якщо знайдений відповідальний.
Співробітники, яким відправляти пуші при дзвінках, крім відповідальних.
Відправляти повідомлення про втрачені дзвінки з невідомих номерів.
Відправляти повідомлення про втрачені дзвінки відповідальному за ліда. - Так/Ні.
Відправляти повідомлення про втрачені дзвінки адміністраторам клієнта. - Так/Ні.
Стандартний проміжок днів для історії і статистики.
Вказувати відповідального за знайдений контакт у плагіні для браузера Chrome, софтфоні. - Так/Ні.
Автоматичний розподіл лідів для пропущених вхідних дзвінків. - Рівномірний/Активний.
Список співробітників для авторозподілу лідів для пропущених вхідних дзвінків.
Для введення додаткових IP-адрес. Введіть IP адреси за потребою.
Імпорт дзвінків за період часу.
(Виконується по крону. Необхідно вибрати діапазон дат, з яких імпортуватимуться дзвінки. Налаштування "Доба за прохід крона" впливає на кількість діб, за 1 запуск крона, які обробить скрипт з цього діапазону. Необхідно вибрати таку кількість доби, де кількість дзвінків, в сумі, не перевищуватиме ліміт (1000 дзвінків). Якщо ліміт буде перевищено, надлишок не буде записаний).
При натисканні на "Почати імпорт" налаштування з датами блокуються для виключення випадкових змін. Щоб розпочати імпорт, необхідно заповнити всі інпути, активувати чекбокс та зберегти налаштування. Вимикання чекбоксу з подальшим збереженням поставить імпорт на паузу і дасть можливість змінити діапазон/кількість оброблюваних діб за раз (при зміні дат, рекомендуються спочатку вимкнути чекбокс, зберегти, тим самим поставивши на паузу, і тільки після змінювати дати).
Слідкувати за імпортом можна тут, ввівши в пошуку "binotel" - там Ви зможете побачити, чи потрапили в ліміт оброблюваних дзвінків і надалі відкоригувати налаштування, щоб уникнути втрат.
Ліди з налаштувань вище створюватися не будуть. Дзвінки прив`яжуться до контактів, що вже існують у CRM.
Значення "З дати" в процесі імпорту змінюватиметься, додаючи значення доби до дати.
Важливо! Щоб уникнути зависань системи та погіршення робочого досвіду, рекомендується запускати в кінці робочого дня. При деактивованій галочці імпорт встає на паузу!
Фільтр: - З дати. Вкажіть дату "від".
- За датою. Вкажіть дату "до". - Доба за прохід крона. Вкажіть кількість діб.
- Чекбокс “Почати імпорт”.
Телефонні номери.
Розділ доступний шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Телефонія - Телефонні номери".
Коли з дзвінка створюється лід, якщо вн. номер компанії збігається з тим, що ви сюди вказали, ліду підтягується обране джерело. Для прикладу візьмемо номер компанії 0445553131, додамо його в цей розділ і вкажемо на нього джерело "дзвінок". Вийти що всі ліди, які створилися в системі, зателефонувавши на цей номер, отримують дане джерело.
Доступні можливості:
Кнопка "Додати" - дозволяє додати новий номер телефону.
Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці номерів.
Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці номерів.
Графа "Пошук" - для пошуку записів за ключовими словами.
Колонка "Номер" - вказує доданий номер телефону.
Колонка "Джерело" - вказує прикріплене до номера джерело ліда.
Кнопка "Редагувати" - для редагування телефонного номера.
Кнопка "Видалити" - щоб видалити номер телефону.
При створенні необхідно вказати номер телефону у форматі +380 та вказати джерело ліда, яке потрібно прикріпити до номера телефону.
SLA
В налаштування модуля додано налаштування SLA, де є змога вказати, яку кількість успішних дзвінків в місяць повинно бути зроблено одному клієнту.
% SLA рахується в рамках одного клієнта.
Додайте у профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете зробити це тільки після того, як технічна підтримка Binotel:
Під'єднає Binotel URL, IP-адресу
Надасть Вам «Публічний» і «Приватний» ключі та Ви вкажете їх у налаштуваннях «Налаштування -> Конфігурація> Додатки > Телефонія > Бінотел»
А також створять для кожного Вашого співробітника внутрішній номер, наприклад 901, 902, 903 тощо.
Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».
Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:
За допомогою IP-телефонів. Рекомендації та допомогу у виборі IP-телефонів, іншого обладнання, підключення та налаштування телефонії Вам нададуть співробітники компанії Binotel.
За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.
Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків та виконали попередні пункти, то можете приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM+ERP.
Розроблено додаток до модуля інтеграції з Binotel. Тепер можна швидко переглянути діалог менеджера з клієнтом та знайти важливу інформацію. Усі діалоги розмов будуть відображатися в картці клієнта або ліда.
Як це працює? Трансформація аудіо розмови в текст працює за допомогою сервісу Google Cloud Speech. За детальною інформацією звертайтесь до відділу продажу.
Увага: У разі використання телефонії Binotel відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача