Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Binotel"

07 травня 2024
👁 261197

Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Binotel необхідно:

  • заповнити заявку на підключення віртуальної АТС Binotel
  • обговорити всі умови співпраці з менеджером компанії Binotel
  • надати інформацію технічній підтримці Binotel для інтеграції.

Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Бінотел», у розділі доступні параметри:

  1. API: CALL PUSH - API Binotel, який використовується. Дані параметри (1, 2,3) необхідно надіслати на e-mail Вашого персонального менеджера або на e-mail служби технічної підтримки Binotel з проханням про підключення всіх варіантів (спосіб) інтеграції. Надана адреса (посилання) та IP-адреса є неіснуючими і вказані на зображеннях, як приклад. Це необхідно для синхронізації дзвінків у реальному часі та роботи пуш сповіщеннями (за замовчуванням синхронізація по крону). В іншому випадку синхронізації дзвінків не буде і ліди будуть створюватись через час.
  2. Binotel URL: https://domain.perfectum.one/binotelapi - адреса для інтеграції з Perfectum CRM+ERP. Надайте цей шлях (посилання) службі підтримки Binotel
  3. IP Address - IP-адреса (сервера де встановлена Perfectum CRM+ERP). Надайте службі підтримки Binotel
  4. API ключ - вкажіть API ключ
  5. API пароль - вкажіть пароль API
  6. Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 лише за поточну дату)
  7. Створювати лідів із пропущених дзвінків
  8. Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок
  9. Створювати ліда з СМС
    set1
  10. Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
  11. Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для пропущеного дзвінка)
  12. Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для прийнятого дзвінка)
  13. Статус для автоматичного відкриття ліда при вихідному дзвінку за програними
  14. Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний
  15. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
  16. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
  17. Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів
  18. Використовувати Call Tracking

sett2

Телефонні номери.

Розділ доступний шляхом "Налаштування - Продажу - Програми - Телефонії - Телефонні номери".

Коли з дзвінка створюється лід, якщо вн. номер компанії збігається з тим, що ви сюди вказали, ліду підтягується обране джерело. Для прикладу візьмемо номер компанії 0445553131, додамо його в цей розділ і вкажемо на нього джерело "дзвінок". Вийти що всі ліди, які створилися в системі, зателефонувавши на цей номер, отримують дане джерело.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати" - дозволяє додати новий номер телефону.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці номерів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці номерів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку записів за ключовими словами.
  6. Колонка "Номер" - вказує доданий номер телефону.
  7. Колонка "Джерело" - вказує прикріплене до номера джерело ліда.
  8. Кнопка "Редагувати" - для редагування телефонного номера.
  9. Кнопка "Видалити" - щоб видалити номер телефону.

При створенні необхідно вказати номер телефону у форматі +380 та вказати джерело ліда, яке потрібно прикріпити до номера телефону.

set3

Додайте у профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете зробити це тільки після того, як технічна підтримка Binotel:

  • Під'єднає Binotel URL, IP-адресу
  • Надасть Вам «Публічний» і «Приватний» ключі та Ви вкажете їх у налаштуваннях «Налаштування -> Конфігурація> Додатки > Телефонія > Бінотел»
  • А також створять для кожного Вашого співробітника внутрішній номер, наприклад 901, 902, 903 тощо.

Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».

binotel sett 3

Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:

  1. За допомогою IP-телефонів. Рекомендації та допомогу у виборі IP-телефонів, іншого обладнання, підключення та налаштування телефонії Вам нададуть співробітники компанії Binotel.
  2. За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.

Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків та виконали попередні пункти, то можете приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM+ERP.

Розроблено додаток до модуля інтеграції з Binotel. Тепер можна швидко переглянути діалог менеджера з клієнтом та знайти важливу інформацію. Усі діалоги розмов будуть відображатися в картці клієнта або ліда.

q1

Як це працює? Трансформація аудіо розмови в текст працює за допомогою сервісу Google Cloud Speech. За детальною інформацією звертайтесь до відділу продажу.

Цей модуль Ви можете придбати у розділі «Магазин».

Увага: У разі використання телефонії Binotel відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.