Налаштування модулю "Інтеграція з IP телефонією Binotel"

30 грудня 2022
👁 224529

Для налаштування модуля інтеграції IP-телефонії Binotel необхідно: 

  • заповнити заявку на підключення віртуальної АТС Binotel
  • обговорити всі умови співпраці з менеджером компанії Binotel
  • надати інформацію технічній підтримці Binotel для інтеграції.

Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Телефонія -> Бінотел», у розділі доступні параметри:

binotel sett

binotel sett 2

  1. API: CALL PUSH - API Binotel, який використовується. Дані параметри (1, 2,3) необхідно надіслати на e-mail Вашого персонального менеджера або на e-mail служби технічної підтримки Binotel з проханням про підключення всіх варіантів (спосіб) інтеграції. Надана адреса (посилання) та IP-адреса є неіснуючими і вказані на зображеннях, як приклад.
  2. Binotel URL: https://domain.perfectum.one/binotelapi - адреса для інтеграції з Perfectum CRM+ERP. Надайте цей шлях (посилання) службі підтримки Binotel
  3. IP Adress: 195.191.25.21 - IP-адреса (сервера CRM+ERP). Надайте службі підтримки Binotel
  4. API ключ - вкажіть API ключ
  5. API пароль - вкажіть пароль API
  6. стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 лише за поточну дату)
  7. створювати лідів із пропущених дзвінків 
  8. працівники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
  9. час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний 
  10. надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
  11. надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
  12. надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів
  13. використовувати Call Tracking
  14. показувати дзвінки з номерами груп
  15. показувати дзвінки з номерами, які не внутрішні або групові

Додайте у профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете зробити це тільки після того, як технічна підтримка Binotel: 

  • підключить Binotel URL, IP-адресу
  • надасть Вам «Публічний» і «Приватний» ключи і Ви вкажіть їх у налаштуваннях «Налаштування -> Конфігурація-> Бінотел»
  • а також створять для кожного Вашого співробітника внутрішній номер, наприклад 901, 902, 903 тощо.

Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».

 

binotel sett 3

Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:

  1. За допомогою IP-телефонів. Рекомендації та допомога у виборі IP-телефонів, іншого обладнання, підключення та налаштування телефонії Вам нададуть співробітники компанії Binotel.
  2. За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.

Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків та виконали попередні пункти, то можете приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM+ERP.

Розроблено додаток до модуля інтеграції з Binotel. Тепер можна швидко переглянути діалог менеджера з клієнтом та знайти важливу інформацію. Усі діалоги розмов будуть відображатися в картці клієнта або ліда.

q1

Як це працює? Трансформація аудіо розмови в текст працює за допомогою сервісу Google Cloud Speech. За детальною інформацією звертайтесь до відділу продажу.

Цей модуль Ви можете придбати у розділі «Магазин».

Увага: У разі використання телефонії Binotel відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.