обговорити всі умови співпраці з менеджером компанії Binotel
надати інформацію технічній підтримці Binotel для інтеграції.
Перейдіть до розділу: «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Телефонія -> Бінотел», у розділі доступні параметри:
API: CALL PUSH - API Binotel, який використовується. Дані параметри (1, 2,3) необхідно надіслати на e-mail Вашого персонального менеджера або на e-mail служби технічної підтримки Binotel з проханням про підключення всіх варіантів (спосіб) інтеграції. Надана адреса (посилання) та IP-адреса є неіснуючими і вказані на зображеннях, як приклад.
Binotel URL: https://domain.perfectum.one/binotelapi - адреса для інтеграції з Perfectum CRM+ERP. Надайте цей шлях (посилання) службі підтримки Binotel
IP Address - IP-адреса (сервера де встановлена Perfectum CRM+ERP). Надайте службі підтримки Binotel
API ключ - вкажіть API ключ
API пароль - вкажіть пароль API
Стандартний проміжок днів для історії та статистики - вкажіть число (0 лише за поточну дату)
Створювати лідів із пропущених дзвінків
Автоматичне створення ліда при відповіді на вхідний дзвінок
Створювати ліда з СМС
Співробітники, яким відправляти пуші під час дзвінків, крім відповідальних
Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для пропущеного дзвінка)
Джерело ліда за умовчанням при авто створенні (для прийнятого дзвінка)
Статус для автоматичного відкриття ліда при вихідному дзвінку за програними
Час, через який буде відправлено пуші групі співробітників, якщо знайдено відповідальний
Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки відповідальному за ліда
Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки адміністраторам клієнта
Надсилати повідомлення про пропущені дзвінки з невідомих номерів
Використовувати Call Tracking
Додайте у профіль співробітників їхні внутрішні номери, Ви можете зробити це тільки після того, як технічна підтримка Binotel:
підключить Binotel URL, IP-адресу
надасть Вам «Публічний» і «Приватний» ключі і Ви вкажете їх у налаштуваннях «Налаштування -> Конфігурація-> Додатки->Телефонія->Бінотел»
а також створять для кожного Вашого співробітника внутрішній номер, наприклад 901, 902, 903 тощо.
Перейдіть до розділу «Налаштування -> Компанія -> Співробітники», відкрийте картку співробітника та в полі «Внутрішній номер» вкажіть внутрішній номер співробітника та натисніть «Зберегти».
Здійснювати вихідні або приймати вхідні дзвінки Ви можете двома способами:
За допомогою IP-телефонів. Рекомендації та допомогу у виборі IP-телефонів, іншого обладнання, підключення та налаштування телефонії Вам нададуть співробітники компанії Binotel.
За допомогою софтфонів (SIP клієнтів). Ваші менеджери зможуть спілкуватися з клієнтами, використовуючи лише ноутбук/ПК та гарнітуру. Інструкції з налаштування, встановлення софтфонів Ви зможете знайти на сайті вибраної програми.
Якщо Ви вибрали відповідний спосіб здійснення дзвінків та виконали попередні пункти, то можете приймати вхідні та здійснювати вихідні дзвінки з Perfectum CRM+ERP.
Розроблено додаток до модуля інтеграції з Binotel. Тепер можна швидко переглянути діалог менеджера з клієнтом та знайти важливу інформацію. Усі діалоги розмов будуть відображатися в картці клієнта або ліда.
Як це працює? Трансформація аудіо розмови в текст працює за допомогою сервісу Google Cloud Speech. За детальною інформацією звертайтесь до відділу продажу.
Увага: У разі використання телефонії Binotel відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача