Налаштування модулю "Інтеграція з Clickmeeting"

05 жовтня 2023
👁 245

Для початку налаштування модуля необхідно:

  • Зареєструватися на сайті Clickmeeting

Після реєстрації Ви опинитеся на головній сторінці.

  1. Натисніть на аватар профілю.
  2. У списку виберіть "Налаштування облікового запису".

1

  1. Перейдіть до розділу "API".
  2. Натисніть кнопку "+ Додати".

При створенні ключа API потрібно буде вказати його назву, вкажіть будь-яку зручну для Вас назву.

2

Після створення ключа необхідно його скопіювати, не виходячи зі сторінки. Якщо вийти або оновити сторінку Ви не зможете скопіювати ключ API, якщо Ви вийшли зі сторінки або оновили її, видаліть вже створений ключ і створіть новий.

3

Після копіювання ключа, відкрийте вкладку з Perfectum CRM+ERP, перейдіть по шляху "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Clickmeeting".

Доступні можливості:

  1. Поле "API ключ Clickmeeting" - вставте ключ, який раніше скопіювали з особистого кабінету Clickmeeting.
  2. Обмежити додавання подій з накладкою за часом - Так/Ні.
  3. Публікації події на особистій сторінці - Так/Ні.
  4. Автоматичні повідомлення з подякою - Так/Ні.
  5. Тестування з'єднання учасників - Так/Ні.
  6. Доступ по телефону - Так/Ні.
  7. Автоматичний старт запису події - Так/Ні.
  8. Відображати кнопки "Запросити" для доповідача - Так/Ні.
  9. Дозволити публікацію в соціальних мережах - Так/Ні.
  10. Відображати статус підключення - Так/Ні.

4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.