Налаштування модулю "Магазин B2B розширений"
Після покупки модуля "Магазин B2B розширений" необхідне його налаштування для коректної роботи.
Налаштування здійснюється в окремих розділах системи:
Перейдіть шляхом Налаштування -> Торгівля -> Склади -> Склади та створіть склад.
Склад, який використовуватиметься під магазин, має бути основним.
Створіть категорії для магазину на шляху Налаштування -> Торгівля -> Склади -> Категорії.
Створіть товари для магазину на шляху Торгівля -> Склади.
Також можете додати атрибути до товару, при включеній функції Пов'язаних товарів(Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Склади -> Атрибути та характеристики), буде доступний функціонал схожих товарів.
Товари, що пов'язані між собою, будуть відображатися в магазині як схожі.
Потрібно активувати товар для магазину на основному складі та додати кількість товару, щоб він відображався у магазині. Для цього необхідно перейти шляхом "Торгівля - Склад" після чого відкрити картку товару (натиснувши на назву товару) перейти до розділу "Наявність на складах" натиснути кнопку "Змінити" увімкнути перемикач навпроти основного складу магазину.
Якщо потрібно приховати відображення товару в магазині, перейдіть до картки товару в режимі редагування та у вкладці "Профіль" натисніть на кнопку "Змінити", вимкніть опцію "Товар доступний у магазині".
За шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Магазин В2В", доступні розширені налаштування модуля.
Було додано дві нові вкладки, щоб розділити різні елементи конфігурації для зручності: “Налаштування” та “Дизайн”.
У вкладці “Налаштування” знаходяться ті три налаштування, що були у системі раніше:
А також додано ряд нових можливостей:
- Спосіб відображення товарів у магазині: Плитка чи Таблиця.
- Показувати кнопку "Увійти" у магазині: Так чи Ні.
- Показувати кнопку "Реєстрація" у магазині: Так чи Ні.
- Тип ціни продажу у магазині: варіанти, що створені вами за шляхом: Налаштування - Конфігурація - Додатки - Склад - Додаткові ціни продажу.
- Безкоштовні способи доставки за замовчуванням: варіанти, створені вами за шляхом: Налаштування - Торгівля - Замовлення - Способи доставки.
- Переадресовувати на сторінку магазину з кореня системи: Так чи Ні.
- Закрити доступ до сторінки магазину (технічні роботи): Так чи Ні.
Зміна url-адреси магазину.
При формуванні посилання на b2b магазин за замовчуванням до url-посилання системи клієнта додавалось - /stock_orders_shop. Тепер це посилання скорочене і виглядає наступним чином: https://адреса_вашої_СРМ/store.
Вкладка Дизайн у налаштуваннях модуля.
Вкладка “Дизайн” відповідає за налаштування кінцевого вигляду магазину та надає клієнтам інструменти для кастомізації їх магазину. Перше налаштування - це вибір сітки розміщення елементів на сайті.
При натисканні на зображення сітки, зображення відкривається на всю сторінку. Якщо у варіанту оформлення є додаткові зображення з цього дизайну, клієнти мають змогу переглянути усі надані зображення дизайну.
Блок налаштувань модулів.
Нижче вибору сітки знаходяться налаштування елементів дизайну, що складаються з наступного переліку модулів:
- Слайдер з зображеннями.
- Навігаційне меню.
- Додаткове меню.
- Блок з категоріями.
- Блок “Пропозиція дня”.
- Блок “Нові товари”.
- Блок “Умови продажу”.
- Блок “Логотипи партнерів”.
- Футер.
- Блок з номерами телефонів та графіком роботи компанії.
Кожен із зазначених елементів складається з:
- назви блоку.
- прикладу того, як даний елемент виглядає (одне, або декілька зображень, які відкриваються для перегляду на весь екран).
- перемикача, який додає елемент до магазину B2B, або прибирає його.
- кнопки “Редагування” для внесення додаткової інформації для роботи блоку.
Для додавання слайду в слайдері потрібно натиснути на кнопку “Редагувати” під блоком “Слайдер із зображеннями”, після чого вказати зображення товару розміром 1767*585px та сам товар. Натиснувши на іконку справа додати товар до слайдеру.
При необхідності додавання декількох товарів, повторити дію.
Для блоків, де міститься довідникова інформація — умови продажу, номер телефонів тощо також додані поля для введення цієї інформації.
Картка товару.
При натисканні на будь-який товар відкривається окрема сторінка цього товару.
До деякої частини функціоналу, що вже була реалізована в рамках минулих версій “Магазину B2B”, такі як — опис товару, зображення, назва товару, ціна і кнопка "Купити" було додано нові елементи.
Виведення характеристик товару, доступних для вибору:
якщо один товар має різні характеристики - колір, обсяг пам’яті тощо, вони виводяться і при виборі іншої характеристики відкривається сторінка цього товару.Також додано блок з інформацією про магазин — інформація про тривалість доставки, знижки, купони, адреса тощо.
І банер, з рекламною пропозицією, яку також можна налаштовувати і обирати, яку саме інформацію має бачити покупець.
Блок “Пов’язані товари”.
Для нього реалізовано відповідне поле в картці Товару на Складі, в якому можна встановлювати зв’язок з одним, чи декількома товарами на Складі. Відповідно, в даному блоці виводяться усі товари (але з обмеженням — не більше 10), які пов’язані даним полем з відкритим товаром.
Налаштування, що стосуються картки товару, виведені у вкладці “Дизайн” і відділені від налаштувань інших блоків.
Виведення фільтрів та категорії.
Під час переглядання товарів на сторінці магазину міститься меню категорій, яке клієнти можуть використовувати для навігації. Виводяться усі категорії “1 рівня” з можливістю розгорнути ті категорії, що мають підкатегорії.
Також, крім категорії, на сторінках перегляду категорій виводяться фільтри для сортування товарів - за ціною, за характеристиками і за категоріями (якщо та категорія, яку зараз переглядає покупець має підкатегорії в собі).
Вкладка “SEO” в налаштуваннях Магазину B2B.
Разом з вкладкою “Налаштування” і “Дизайн” в налаштуваннях модулю "Магазин B2B" додана вкладка “SEO”, де клієнти можуть вносити мета-дані. Вкладка містить наступні поля:
- Поля мета-даних - “name”, “title”, “meta description” і “meta keywords”. Дані, що заповнені в цих полях використовуються в якості мета-даних у створеного додатку магазину B2B.
А також поля для заповнення SEO товарів:
- Доступні шорткоди: {store_product_name}, {store_product_description}, {store_category_name}, {store_category_parent}, {store_site_title}.
- Значення поля "name".
- Значення поля "title".
- Значення поля "description".
- Значення поля "keywords".
Та поля для заповнення SEO категорій товарів:
- Доступні шорткоди: {store_category_name}, {store_category_parent}, {store_site_title}.
- Значення поля "name".
- Значення поля "title".
- Значення поля "description".
- Значення поля "keywords".
Для можливості створення замовлення клієнтом додайте способи оплати та способи доставки
Вигляд магазину на темі 1:
Вигляд магазину на темі 2: