Налаштування модулю "Магазин B2B розширений"

25 березня 2025
👁 1552

Після покупки модуля "Магазин B2B розширений" необхідне його налаштування для коректної роботи.

Налаштування здійснюється в окремих розділах системи:

Перейдіть шляхом Налаштування -> Торгівля -> Склади -> Склади та створіть склад.
Склад, який використовуватиметься під магазин, має бути основним.

b2b-store-expanded

Створіть категорії для магазину на шляху Налаштування -> Торгівля -> Склади -> Категорії.

b2b-store-expanded

Створіть товари для магазину на шляху Торгівля -> Склади.

Також можете додати атрибути до товару, при включеній функції Пов'язаних товарів(Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Склади -> Атрибути та характеристики), буде доступний функціонал схожих товарів.
Товари, що пов'язані між собою, будуть відображатися в магазині як схожі.

b2b-store-expanded

b2b-store-expanded

b2b-store-expanded

Потрібно активувати товар для магазину на основному складі та додати кількість товару, щоб він відображався у магазині. Для цього необхідно перейти шляхом "Торгівля - Склад" після чого відкрити картку товару (натиснувши на назву товару) перейти до розділу "Наявність на складах" натиснути кнопку "Змінити" увімкнути перемикач навпроти основного складу магазину.

b2b-store-expanded

Якщо потрібно приховати відображення товару в магазині, перейдіть до картки товару в режимі редагування та у вкладці "Профіль" натисніть на кнопку "Змінити", вимкніть опцію "Товар доступний у магазині".

b2b-store-expanded

За шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Магазин В2В", доступні розширені налаштування модуля.

Було додано дві нові вкладки, щоб розділити різні елементи конфігурації для зручності: “Налаштування” та “Дизайн”.

У вкладці “Налаштування” знаходяться ті три налаштування, що були у системі раніше:

b2b-store-expanded

А також додано ряд нових можливостей:

b2b-store-expanded

  • Спосіб відображення товарів у магазині: Плитка чи Таблиця.
  • Показувати кнопку "Увійти" у магазині: Так чи Ні.
  • Показувати кнопку "Реєстрація" у магазині: Так чи Ні.
  • Тип ціни продажу у магазині: варіанти, що створені вами за шляхом: Налаштування - Конфігурація - Додатки - Склад - Додаткові ціни продажу.
  • Безкоштовні способи доставки за замовчуванням: варіанти, створені вами за шляхом: Налаштування - Торгівля - Замовлення - Способи доставки.
  • Переадресовувати на сторінку магазину з кореня системи: Так чи Ні.
  • Закрити доступ до сторінки магазину (технічні роботи): Так чи Ні.

Зміна url-адреси магазину.

При формуванні посилання на b2b магазин за замовчуванням до url-посилання системи клієнта додавалось - /stock_orders_shop. Тепер це посилання скорочене і виглядає наступним чином: https://адреса_вашої_СРМ/store.

Вкладка Дизайн у налаштуваннях модуля.

Вкладка “Дизайн” відповідає за налаштування кінцевого вигляду магазину та надає клієнтам інструменти для кастомізації їх магазину. Перше налаштування - це вибір сітки розміщення елементів на сайті.

b2b-store-expanded

При натисканні на зображення сітки, зображення відкривається на всю сторінку. Якщо у варіанту оформлення є додаткові зображення з цього дизайну, клієнти мають змогу переглянути усі надані зображення дизайну.

Блок налаштувань модулів.

b2b-store-expanded

Нижче вибору сітки знаходяться налаштування елементів дизайну, що складаються з наступного переліку модулів:

  • Слайдер з зображеннями.
  • Навігаційне меню.
  • Додаткове меню.
  • Блок з категоріями.
  • Блок “Пропозиція дня”.
  • Блок “Нові товари”.
  • Блок “Умови продажу”.
  • Блок “Логотипи партнерів”.
  • Футер.
  • Блок з номерами телефонів та графіком роботи компанії.

Кожен із зазначених елементів складається з:

  • назви блоку.
  • прикладу того, як даний елемент виглядає (одне, або декілька зображень, які відкриваються для перегляду на весь екран).
  • перемикача, який додає елемент до магазину B2B, або прибирає його.
  • кнопки “Редагування” для внесення додаткової інформації для роботи блоку.

Для додавання слайду в слайдері потрібно натиснути на кнопку “Редагувати” під блоком “Слайдер із зображеннями”, після чого вказати зображення товару розміром 1767*585px та сам товар. Натиснувши на іконку справа додати товар до слайдеру.

b2b-store-expanded

При необхідності додавання декількох товарів, повторити дію.

b2b-store-expanded

Для блоків, де міститься довідникова інформація — умови продажу, номер телефонів тощо також додані поля для введення цієї інформації.

b2b-store-expanded

Картка товару.

При натисканні на будь-який товар відкривається окрема сторінка цього товару.

До деякої частини функціоналу, що вже була реалізована в рамках минулих версій “Магазину B2B”, такі як — опис товару, зображення, назва товару, ціна і кнопка "Купити" було додано нові елементи.

Виведення характеристик товару, доступних для вибору:

якщо один товар має різні характеристики - колір, обсяг пам’яті тощо, вони виводяться і при виборі іншої характеристики відкривається сторінка цього товару.

Також додано блок з інформацією про магазин — інформація про тривалість доставки, знижки, купони, адреса тощо.

І банер, з рекламною пропозицією, яку також можна налаштовувати і обирати, яку саме інформацію має бачити покупець.

b2b-store-expanded

Блок “Пов’язані товари”.

Для нього реалізовано відповідне поле в картці Товару на Складі, в якому можна встановлювати зв’язок з одним, чи декількома товарами на Складі. Відповідно, в даному блоці виводяться усі товари (але з обмеженням — не більше 10), які пов’язані даним полем з відкритим товаром.

b2b-store-expanded

Налаштування, що стосуються картки товару, виведені у вкладці “Дизайн” і відділені від налаштувань інших блоків.

b2b-store-expanded

Виведення фільтрів та категорії.

Під час переглядання товарів на сторінці магазину міститься меню категорій, яке клієнти можуть використовувати для навігації. Виводяться усі категорії “1 рівня” з можливістю розгорнути ті категорії, що мають підкатегорії.

b2b-store-expanded

Також, крім категорії, на сторінках перегляду категорій виводяться фільтри для сортування товарів - за ціною, за характеристиками і за категоріями (якщо та категорія, яку зараз переглядає покупець має підкатегорії в собі).

b2b-store-expanded

Вкладка “SEO” в налаштуваннях Магазину B2B.

Разом з вкладкою “Налаштування” і “Дизайн” в налаштуваннях модулю "Магазин B2B" додана вкладка “SEO”, де клієнти можуть вносити мета-дані. Вкладка містить наступні поля:

- Поля мета-даних - “name”, “title”, “meta description” і “meta keywords”. Дані, що заповнені в цих полях використовуються в якості мета-даних у створеного додатку магазину B2B.

b2b-store-expanded

b2b-store-expanded

А також поля для заповнення SEO товарів:

  • Доступні шорткоди: {store_product_name}, {store_product_description}, {store_category_name}, {store_category_parent}, {store_site_title}.
  • Значення поля "name".
  • Значення поля "title".
  • Значення поля "description".
  • Значення поля "keywords".

Та поля для заповнення SEO категорій товарів:

  • Доступні шорткоди: {store_category_name}, {store_category_parent}, {store_site_title}.
  • Значення поля "name".
  • Значення поля "title".
  • Значення поля "description".
  • Значення поля "keywords".

Для можливості створення замовлення клієнтом додайте способи оплати та способи доставки

Вигляд магазину на темі 1:

Вигляд магазину на темі 2:

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.