Підтримка у картці клієнта
Вкладка "Підтримка" у картці клієнта містить запити, пов'язані з клієнтом, і дозволяє створити новий запит, змінити, видалити чинні записи.
Для роботи з цією вкладкою перейдіть до: "Продажі - Клієнти", оберіть потрібного клієнта та відкрийте вкладку "Підтримка" в меню "Додатки" картки клієнта.
У вкладці "Підтримка" є:
- Кнопка "Новий запит" - створення нового запиту
- Фільтр "Партнерська програма" - дозволяє відобразити тікети, які видно партнерам.
- Фільтр "Статус запиту" - дозволяє відобразити всі запити у вибраному статусі.
- Фільтр "За виконавцем" - дозволяє відобразити запити, які прикріплені до обраного співробітника.
- Фільтр "По відділу" - дозволяє відобразити запити, прикріплені до обраного відділу.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку запитів
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
- Поле "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами
- Поле "Тема" – вказує тему запиту клієнта. Натисніть, щоб відкрити запит.
- Блок кнопок взаємодії із запитом, детально описаний за посиланням .
Клієнту доступна можливість створити запит на підтримку у себе в особистому кабінеті, перейшовши до Програми -> Підтримка -> Відкрити запит.
Далі необхідно заповнити зазначені поля та натиснути кнопку "Зберегти".
Після відправлення запит доступний в Perfectum CRM+ERP у карті клієнта.
Для перегляду всіх запитів клієнтів, перейдіть по шляху Компанія -> Підтримка.