Підтримка у картці клієнта

01 червня 2023
👁 1557

Вкладка "Підтримка" у картці клієнта містить запити, пов'язані з вибраним клієнтом, і дозволяє створити новий запит, змінити, видалити наявні записи.

Для роботи з даною вкладкою перейдіть до: "Продажі -> Клієнти", виберіть необхідного клієнта та відкрийте вкладку "Підтримка" в меню "Додатки" у картці клієнта.

У вкладці "Підтримка" доступно:

  1. Кнопка "Новий запит" - створення нового запиту
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту списку запитів
  3. Поле "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами
  4. Список запитів - щоб переглянути всі запити, пов'язані з клієнтом

support in customer card

 

Клієнту доступна можливість створити запит на підтримку у себе в особистому кабінеті, перейшовши до: Додатки -> Підтримка -> Відкрити запит.

support in customer acc

 

Далі необхідно заповнити показані поля та натиснути кнопку "Зберегти".

 ticket

 

 

Після відправки, запит стане доступний у Perfectum CRM+ERP у карті клієнта.
Для перегляду всіх запитів клієнтів, перейдіть до Компанія -> Підтримка.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.