Підтримка у картці клієнта
Вкладка "Підтримка" у картці клієнта містить запити, пов'язані з вибраним клієнтом, і дозволяє створити новий запит, змінити, видалити наявні записи.
Для роботи з даною вкладкою перейдіть до: "Продажі -> Клієнти", виберіть необхідного клієнта та відкрийте вкладку "Підтримка" в меню "Додатки" у картці клієнта.
У вкладці "Підтримка" доступно:
- Кнопка "Новий запит" - створення нового запиту
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку запитів
- Поле "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами
- Список запитів - щоб переглянути всі запити, пов'язані з клієнтом
Клієнту доступна можливість створити запит на підтримку у себе в особистому кабінеті, перейшовши до: Додатки -> Підтримка -> Відкрити запит.
Далі необхідно заповнити показані поля та натиснути кнопку "Зберегти".
Після відправки, запит стане доступний у Perfectum CRM+ERP у карті клієнта.
Для перегляду всіх запитів клієнтів, перейдіть до Компанія -> Підтримка.