Підтримка у картці клієнта

24 жовтня 2022
👁 1192

При потребі Ви можете створити або змінити запит пов'язаний з клієнтом.

Для цього необхідно перейти в розділ "Продажі-> Клієнти", вибрати потрібного клієнта і перейти в розділ "Підтримка".

У розділі "Підтримка" є:

  1. Кнопка "Новий запит" - для створення нового запиту
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту списку запитів
  3. Поле "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами
  4. Список запитів - для перегляду всіх запитів пов'язаних з клієнтом

support in customer card

Клієнт може створити запит в підтримку у себе в особистому кабінеті, перейшовши у Додатки -> Підтримка -> Відкрити запит

 

support in customer acc

 

Далі заповніть необхідне, та натисніть кнопку "Зберегти".

 

support new ticket

 

Після цього запит буде доступний у вас в CRM у картці клієнта. Щоб переглянути всі запити від клієнтів, перейдіть у Компанія -> Підтримка.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.