Підтримка у картці клієнта

30 листопада 2023
👁 1775

Вкладка "Підтримка" у картці клієнта містить запити, пов'язані з клієнтом, і дозволяє створити новий запит, змінити, видалити чинні записи.

Для роботи з цією вкладкою перейдіть до: "Продажи ->

У вкладці "Підтримка" є:

  1. Кнопка "Новий запит" - створення нового запиту
  2. Фільтр "Партнерська програма" - дозволяє відобразити тікети, які видно партнерам.
  3. Фільтр "Статус запиту" - дозволяє відобразити всі запити у вибраному статусі.
  4. Фільтр "За виконавцем" - дозволяє відобразити запити, які прикріплені до обраного співробітника.
  5. Фільтр "По відділу" - дозволяє відобразити запити, прикріплені до обраного відділу.
  6. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту списку запитів
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці запитів.
  9. Поле "Пошук" - для пошуку запитів за ключовими словами
  10. Поле "Тема" – вказує тему запиту клієнта. Натисніть, щоб відкрити запит.
  11. Блок кнопок взаємодії із запитом, детально описаний за посиланням .

1

Клієнту доступна можливість створити запит на підтримку у себе в особистому кабінеті, перейшовши до Програми -> Підтримка -> Відкрити запит.

2

Далі необхідно заповнити зазначені поля та натиснути кнопку "Зберегти".

Після відправлення запит доступний в Perfectum CRM+ERP у карті клієнта.
Для перегляду всіх запитів клієнтів, перейдіть по шляху Компанія -> Підтримка.

3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.