Налаштування особистого кабінету клієнта
Для налаштування особистого кабінету клієнта перейдіть по шляху: "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Особистий кабінет".
Доступні можливості:
- Тема клієнтів за замовчуванням – виберіть зі списку тему оформлення системи у замовників за замовчуванням.
- Дозволити клієнтський доступ - так/ні при активації буде доступний особистий кабінет клієнта, якщо деактивувати особистий кабінет буде недоступним.
- Дозволити підписувати документи в особистому кабінеті - так/ні.
- Сторінка за замовчуванням для особистого кабінету - виберіть сторінку, яка відкриватиметься при вході клієнта до кабінету.
- Використання бази знань - так/ні. Якщо увімкнено, база знань буде доступна в особистому кабінеті клієнта.
- Налаштування адреси авторизації за замовчуванням. При відключенні клієнтського доступу автоматично вмикається – виберіть із доступних варіантів.
- Дозволити реєстрацію клієнтам - так/ні. Якщо активувати, клієнти можуть самостійно реєструватися.
- Вимагати підтвердження реєстрації від адміністратора після реєстрації клієнта - так/ні.
- Дозволити основному контакту дивитися/редагувати дані для оплати та доставки - так/ні.
- Контакти бачать лише власні файли, що завантажуються в клієнтській області - так/ні.
- Дозволити контактам видаляти власні завантажені файли з області клієнтів - так/ні.
- Дозволити перегляд бази знань без реєстрації - так/ні.
- Дозволи щодо перегляду контакту інформації за замовчуванням в Особистому кабінеті - позначте розділи галочкою, до цього розділу за замовчуванням буде доступ контактів клієнта.
- Виводити PDF-документи в Особистому кабінеті клієнта мовою, вказаною в його профілі - так/ні.
Для налаштування послідовності вкладок в особистому кабінеті клієнта перейдіть шляхом: "Налаштування – Системні – Налаштування меню – Клієнтське меню".
У цьому розділі Ви можете перетягувати пункти меню вгору/вниз, а також перетягнути пункти меню, які не потрібні до блоку "Неактивні елементи меню" - вони будуть не доступні для переходу навіть якщо у клієнта буде доступ до цього розділу.
>
Щоб індивідуально налаштувати доступ для контакту конкретного клієнта, необхідно:
- Перейти шляхом "Продажі - Клієнти", відкрити карту потрібного клієнта.
- Перейти до розділу контакти, натиснути кнопку редагувати під назвою контакту.
Далі увімкнути перемикач навпроти необхідного розділу системи.