Новий контакт

23 листопада 2023
👁 4645

Для додавання нового контакту до картки клієнта, перейдіть до розділу «Продажі -> Клієнти», виберіть потрібного клієнта.
У вкладці «Контакти» натисніть "Новий контакт".

new contact

  1. Фото контакту
  2. Ім'я – ім'я контакту;
  3. Прізвище – прізвище контакту;
  4. Посада - посада контакту в компанії;
  5. Email – використовується як логін для авторизації в особистий кабінет клієнта, а також для рахунків, комерційних пропозицій тощо. (Також доступна можливість додати додатковий Email);
  6. Телефон - контактний номер телефону (також доступна можливість додати додатковий номер телефону);
  7. Відмітка про наявність за номером телефону Viber та WhatsApp;
  8. Нікнейм користувача в Telegram або Instagram;
  9. Дата народження;
  10. Пароль – необхідний для входу контакту до особистого кабінету. Також доступна кнопка генерації та оновлення пароля;
  11. Чек-бокси: Первинний контакт – переконайтеся, що це первинний контакт. При первинному контакті це поле буде автоматично позначено, без можливості вимкнути.
    Не надсилати вітального листа - відзначте, за відсутності необхідності надсилати вітальний лист для цього контакту. Для відключення опції: «Налаштування -> Шаблони електронних листів -> Клієнти -> Новий контакт Доданий/Зареєстрований (Привітальний електронний лист)». При відключенні цього шаблону електронного листа, вітального листа не буде відправлено, коли цей чек-бокс не відзначено. Посилання буде дійсним 48 годин;
  12. Доступи контакту в особистому кабінеті. Система надає можливість за замовчуванням призначити доступи, перейшовши в «Налаштування -> Конфігурація -> Клієнти»;
  13. Сповіщення електронною поштою, які отримуватиме контакт.

new contact2new contact3

Доступи

При додаванні контакту, за замовчуванням йому доступні можливості, зазначені в налаштуваннях. Після збереження контакту, доступна можливість активувати нові доступи або деактивувати поточні доступи при натисканні кнопки "Змінити".

При позначці "Дозволити доступ до" контакту будуть доступні зазначені пункти меню в особистому кабінеті.

new contact4

Під час позначки в "Повідомлення електронною поштою" цьому контакту будуть надходити на пошту вибрані повідомлення.

new contact5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.