Новий контакт
Щоб створити новий контакт, перейдіть у розділ «Продажі -> Клієнти» і клікніть на клієнта. У вкладці «Контакти» Ви можете додати контактні дані клієнта, натиснувши кнопку "Новий контакт".
- Ім'я - ім'я контакту;
- Прізвище - прізвище контакту;
- Посада - посаду контакту в компанії;
- Email - потрібен для входу і відправки листів в Perfectum CRM
- Телефон - контактний телефон
- Пароль - для входу контакту в особистий профіль компанії;
- Первинний контакт - переконайтеся, що це первинний контакт. Якщо це первинний контакт, це поле буде автоматично відзначено і не буде можливості відключити.
- Не відправляти вітальний електронний лист - відзначте, якщо ви не хочете відправляти вітальний лист для цього контакту. Ця опція може бути відключена в «Налаштування -> Шаблони електронних листів -> Клієнти -> Новий контакт Доданий / Зареєстрований (Вітальний електронний лист)». Якщо вимкнути цей шаблон електронного листа, то вітальний лист не буде відправлено, якщо це поле не відзначено.
- Надіслати пароль електронною поштою - електронний лист буде відправлено з посиланням для встановлення нового пароля. Посилання буде чинним до 48 годин.
- Дозволи - доступи контактів за замовчуванням можуть бути призначені, перейшовши в «Налаштування -> Конфігурація-> Клієнти». Якщо контакт не має ніяких доступів, то елементи меню з області для клієнтів також будуть приховані.
При створенні контакту за замовчуванням йому доступні можливості, які відзначені в налаштуваннях. У самій картці контакта ці можливості можна змінити/доповнити/видалити. Існує два типи доступів у контакта: дозвіл доступу до певного функціоналу і повідомлення електронною поштою.
При позначці повзунка в "Дозволити доступ до" контакту будуть доступні відмічені пункти меню в особистому кабінеті.
При позначці повзунка в "Повідомлення електронною поштою" даному контакту буде приходити на пошту все, що зазначено в даному розділі.
Адаптуйте доступи для контактів, виходячи з ваших потреб, та натисніть кнопку «Зберегти».