Новий контакт

19 вересня 2019
👁 653

Щоб створити новий контакт, натисніть на розділ «Клієнти» і клікніть на клієнта. У вкладці «Контакти» Ви можете додати контактні дані клієнта, натиснувши кнопку "Новий контакт".

1

  • Ім'я - ім'я контакту;
  • Прізвище - прізвище контакту;
  • Позиція - посаду контакту в компанії;
  • Email - потрібен для входу і відправки листів в Perfectum CRM
  • Телефон - контактний телефон
  • Пароль - для входу контакту в особистий профіль компанії;
  • Первинний контакт - переконайтеся, що це первинний контакт. Якщо це первинний контакт, це поле буде автоматично відзначено і не буде можливості відключити.
  • Не відправляти вітальний електронний лист - відзначте, якщо ви не хочете відправляти вітальний лист для цього контакту. Ця опція може бути відключена в «Налаштування -> Шаблони електронних листів -> Клієнти -> Новий контакт Доданий / Зареєстрований (Вітальний електронний лист)». Якщо вимкнути цей шаблон електронного листа, то вітальний лист не буде відправлено, якщо це поле не відзначено.
  • Надіслати пароль електронною поштою - електронний лист буде відправлено з посиланням для встановлення нового пароля. Посилання буде чинний до 48 годин.
  • Дозволи - доступи контактів за замовчуванням можуть бути призначені перейшовши в «Налаштування -> Конфігурація->  Клієнти». Якщо контакт не має ніяких доступів, то елементи меню з області для клієнтів також будуть приховані.

 

contact 2contact 3Адаптуйте доступи для клієнтів виходячи з ваших потреб. Доступ визначає до яких модулів буде доступ у клієнта. Натисніть «Зберегти».

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти