Повідомлення з особистого кабінету клієнта
У Perfectum CRM+ERP реалізована можливість спілкуватися з клієнтами та отримувати повідомлення з їхнього особистого кабінету.
Щоб переглянути історію листування, перейдіть по шляху "Продажі - Клієнти", відкрийте картку необхідного клієнта і перейдіть до розділу "Повідомлення" в блоці "Комунікації".
Доступні можливості:
- Фільтр "Контакти" - дозволяє відобразити історію повідомлень із конкретним контактом клієнта.
- Фільтр "Співробітники" - дозволяє відобразити історію повідомлень адресованих конкретному співробітнику "Персонального менеджера".
- Фільтр "Період" дозволяє відображати історію повідомлень за вказаний період часу.
- Поле для відображення кількості записів на сторінці (10, 20, 50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці історії повідомлень.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці.
- Графа "Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
- Колонка "Дата надсилання" - вказує дату та час надсилання повідомлень.
- Колонка "Відправник" - вказує відправника повідомлення контакт/співробітник.
- Колонка "Отримувач" - вказує отримувача повідомлення контакт/співробітник.
- Колонка "Повідомлення" - вказує текст надісланого повідомлення.
У цей розділ потрапляють повідомлення, надіслані клієнтами з "Особистого кабінету клієнта".
Для листування необхідно використовувати модуль "Чат (Повідомлення)" розділ "Чати з клієнтами", в ньому буде відображатися поточний діалог з клієнтом, з можливістю відправляти повідомлення, фото, файли.
Щоб отримувати повідомлення від клієнтів, в системі необхідно мати "Особистий кабінет клієнта" та активувати його шляхом "Налаштування - Продажі - Клієнти - Налаштування - Персональний кабінет".
Щоб активувати чат із клієнтами, перейдіть по шляху "Налаштування - Конфігурація - Чат (Повідомлення)" і активуйте пункт "Включити підтримку чатів клієнтів".