Нагадування про клієнтів
З Perfectum CRM у Вас є можливість встановити нагадування по клієнту. Ця можливість дозволяє Вам вчасно зв'язуватися з клієнтом, надсилати йому рахунки та комерційні пропозиції. Щоб створити нагадування, перейдіть в розділ «Продажі -> Клієнти» і виберіть клієнта. У вкладці нагадування натисніть на кнопку «Нагадування».
У вкладці нагадування доступні такі поля:
- Тип сповіщень - вибір типу сповіщень;
- Пріоритет (низький, середній, високий);
- Дата повідомлення - час, коли має надійти повідомлення;
- Встановити нагадування - виберіть співробітника, якому має прийти нагадування;
- Опис - додаткова інформація про нагадування;
- Надіслати нагадування електронною поштою - можливість отримати листа поштою, про нагадування по клієнту.
Для того, щоб ця функція працювала правильно, у Вас має бути налаштований планувальник завдань.