Нагадування про клієнтів
Perfectum CRM+ERP надає можливість встановити нагадування про дії, пов'язані з певним клієнтом. Функція дозволяє вчасно зв'язуватися з клієнтом, надсилати рахунки та комерційні пропозиції. Для додавання нагадування, перейдіть в розділ «Продажі -> Клієнти» і оберіть клієнта. У вкладці "Загальне" натисніть кнопку "Нагадування".
При створенні нагадування доступно:
- Тип сповіщень - вибір типу сповіщень;
- Контакт - для вибору конкретної людини, яка представляє компанію;
- Пріоритет (низький, середній, високий);
- Дата сповіщення - час, коли має надійти повідомлення;
- Встановити нагадування - виберіть вашого співробітника, якому має прийти нагадування;
- Опис - додаткова інформація про нагадування;
- Надіслати нагадування електронною поштою - можливість отримати листа поштою, про нагадування по клієнту.
При створенні нової події доступні схожі поля, що й для встановлення нагадування.
Для правильної роботи функції налаштуйте планувальник завдань.