Нагадування про клієнтів

23 лютого 2024
👁 3638

Perfectum CRM+ERP надає можливість встановити нагадування про дії, пов'язані з певним клієнтом. Функція дозволяє вчасно зв'язуватися з клієнтом, надсилати рахунки та комерційні пропозиції. Щоб додати нагадування, перейдіть до розділу «Продажі -> Клієнти» та оберіть клієнта. У вкладці "Загальне" натисніть кнопку "Нагадування".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Встановити нагадування" - щоб створити нагадування.
  2. Кнопка "Додати нову подію" - щоб додати нову подію.
  3. Кнопка "Нове завдання" - щоб створити особисте завдання, пов'язане з клієнтом.
  4. Фільтр "Тип нагадування" - дозволять відсортувати нагадування за типом.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці записів.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці записів.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку записів за ключовими словами.
  9. Колонка "Тип нагадування" - вказує тип нагадування, якщо натиснути на стрілочку з'явиться текст нагадування.
  10. Кнопка "Видалити" - щоб видалити нагадування.
  11. Колонка "Нагадати" - вказує співробітника якої встановив нагадування.
  12. Колонка "Статус" - вказує статус нагадування (якщо хрестик, то нагадування не було виконано).
  13. Колонка "Опції" - дозволяє відзначити нагадування як виконане.

Щоб відредагувати/видалити запис, наведіть курсор миші на колонку "Опис", після чого з'являться кнопки, щоб відредагувати/видалити нагадування.

1

У вкладці нагадування є:

  • Тип сповіщення - вибір типу сповіщення;
  • Контакт - для вибору конкретної людини, яка представляє компанію;
  • Пріоритет (низький, середній, високий);
  • Дата сповіщення - час, коли має прийти сповіщення;
  • Кількість часу скільки займе виконання дії, про яку потрібно нагадати.
  • Встановити нагадування - виберіть співробітника, якому має прийти нагадування;
  • Опис - додаткова інформація про нагадування;
  • Надіслати нагадування електронною поштою - можливість отримати лист поштою, про нагадування по клієнту.
  • Виберіть день і час на календарі, щоб автоматично заповнити дату створення. На календарі також будуть відображатися інші події, які не пов'язані з поточним клієнтом (це зроблено, щоб не виникало накладок за часом).

Детальна інструкція доступна за посиланням .

2

При додаванні нової події доступні аналогічні поля, що й при створенні нагадування.

3

Створення особистого завдання:

  • Тип - автоматично вибрано особисте завдання (не можна змінити)
  • Ставитися до - автоматично вибрано клієнт (не можна змінити)
  • Виберіть зі списку - автоматично вказується клієнт у карті якого ви знаходитесь (не можна змінити)
  • Контакт - виберіть контакт клієнта зі списку
  • Пріоритет - вкажіть пріоритет особистого завдання
  • Назва - вкажіть назву завдання
  • Співробітник - за замовчуванням вказується співробітник, який створює завдання.
  • Опис - вкажіть опис завдання (що потрібно зробити)
  • Дата початку - вкажіть дату початку завдання
  • Вкажіть, скільки часу займе виконання завдання
  • Виберіть день і час на календарі, щоб автоматично заповнити дату створення. На календарі також будуть відображатися інші події, які не пов'язані з поточним клієнтом (це зроблено, щоб не виникало накладок за часом).

Важливо! Для правильної роботи функції оповіщень налаштуйте планувальник завдань.

4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.