Нагадування про клієнтів

19 вересня 2019
👁 1163

З Perfectum CRM у Вас є можливість встановити нагадування по клієнту. Ця можливість дозволяє Вам вчасно зв'язуватися з клієнтом, надсилати йому рахунки та комерційні пропозиції. Щоб створити нагадування, перейдіть в розділ «Продажі -> Клієнти» і виберіть клієнта. У вкладці нагадування натисніть на кнопку «Нагадування».

napominanie 1

У вкладці нагадування доступні такі поля:

  • Тип сповіщень - вибір типу сповіщень;
  • Пріоритет (низький, середній, високий);
  • Дата повідомлення - час, коли має надійти повідомлення;
  • Встановити нагадування - виберіть співробітника, якому має прийти нагадування;
  • Опис - додаткова інформація про нагадування;
  • Надіслати нагадування електронною поштою - можливість отримати листа поштою, про нагадування по клієнту.

napominanie 2

Для того, щоб ця функція працювала правильно, у Вас має бути налаштований планувальник завдань.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.