Нагадування про клієнтів

05 грудня 2022
👁 2364

Perfectum CRM+ERP надає можливість встановити нагадування про дії, пов'язані з певним клієнтом. Функція дозволяє вчасно зв'язуватися з клієнтом, надсилати рахунки та комерційні пропозиції. Для додавання нагадування, перейдіть в розділ «Продажі -> Клієнти» і оберіть клієнта. У вкладці "Загальне" натисніть кнопку "Нагадування".

Notifications1

При створенні нагадування доступно:

  • Тип сповіщень - вибір типу сповіщень;
  • Контакт - для вибору конкретної людини, яка представляє компанію;
  • Пріоритет (низький, середній, високий);
  • Дата сповіщення - час, коли має надійти повідомлення;
  • Встановити нагадування - виберіть вашого співробітника, якому має прийти нагадування;
  • Опис - додаткова інформація про нагадування;
  • Надіслати нагадування електронною поштою - можливість отримати листа поштою, про нагадування по клієнту.

Notifications2

При створенні нової події доступні схожі поля, що й для встановлення нагадування.

Notifications3

Для правильної роботи функції налаштуйте планувальник завдань.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.