Розділ "Клієнти"

16 травня 2024
👁 2913

Клієнти - розділ Perfectum CRM+ERP, який дозволяє вести облік клієнтів, зберігає в собі інформацію про них.

Цей розділ дозволяє додавати нових клієнтів, змінювати інформацію про поточних клієнтів, створювати документи, пов'язані з певним клієнтом тощо.

Для переходу до цього розділу відкрийте "Продажі -> Клієнти".

У розділі є:

  1. Кнопка "Новий клієнт" - для створення нового клієнта, детальніше.
  2. Кнопка "Докладніше" - для перегляду короткої статистики клієнтів.
  3. Кнопка "Завантаження клієнтів" - для імпорту клієнтів, детальніше.
  4. Кнопка "Карта" - відображає розташування клієнта на карті.
  5. Кнопка "Контакти" - для перегляду контактів, докладніше.
  6. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період за який були створені клієнти та відобразити їх у таблиці.
  7. Фільтр "Групи" - дозволяє вибрати кілька груп до яких прикріплені клієнти та відобразити їх у таблиці.
  8. Фільтр "Типи договорів" - дозволяє вибрати кілька типів договорів, які складені з клієнтами та відобразити клієнтів у таблиці, детальніше про договори.
  9. Фільтр "Рахунки на оплату" - дозволяє вибрати кілька статусів рахунків на оплату та відобразити клієнтів з такими рахунками, детальніше про рахунки на оплату.
  10. Фільтр "Проекти" - дозволяє вибрати декілька проектів до яких прикріплені клієнти та відобразити їх у таблиці, детальніше про проекти.
  11. Фільтр "Пропозиції" - дозволяє вибрати декілька статусів пропозицій та відобразити клієнтів, у яких створені пропозиції у вибраному статусі, детальніше про пропозиції.
  12. Фільтр "Країна" - дозволяє вибрати декілька країн і відобразити клієнтів з обраних країн у таблиці.
  13. Фільтр "Відповідальний менеджер" - дозволяє вибрати кілька співробітників і відобразити клієнтів, прикріплених до обраних співробітників, детальніше.
  14. Фільтр "Додаткові" - містить додаткові фільтри.
  15. Чекбокс "Виключити неактивних клієнтів" - для налаштування перегляду неактивних клієнтів, завжди активний.
  16. Чекбокс "Мої клієнти" - після активації виводити клієнтів, які прикріплені до Вашого профілю.
  17. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  18. Кнопка "Експорт" - для експорту списку клієнтів.
  19. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із клієнтами.
  20. Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення полів і дозволяє змінювати вигляд відображення таблиці з клієнтами, змінити порядок відображення стовпців, увімкнути/вимкнути з показу будь-який стовпець.
  21. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці клієнтів.
  22. Поле "Пошук" - для пошуку клієнтів за ключовими словами.
  23. Колонка "Чекбокс" - дозволяє вибрати потрібних клієнтів для їхнього "Експорту" або здійснити над обраними клієнтами "Масові дії".
  24. Колонка № - вказує індивідуальний номер клієнта в системі (ID клієнта).
  25. Колонка "Компанія" - вказує назву компанії, після натискання відкриється картка клієнта. (Важливо! Колонка заповнюється в залежності від налаштувань клієнтів запису можуть бути як "Фізична особа", так і назва компанії, детальніше ознайомитися ви можете в налаштуваннях розділу). Якщо навести курсор миші на назву - відобразяться дві кнопки (переглянути - щоб відкрити карту клієнта, видалити – щоб видалити клієнта).
  26. Колонка "Первинний контакт" - вказує ім'я та прізвище первинного контакту клієнта. Після натискання відкривається карта клієнта розділ "Контакти", детальніше.
  27. Колонка "Основна ел. пошта" - вказує основну ел. пошту клієнта. Якщо навести курсор миші на пошту, відобразиться кнопка для надсилання листа.
  28. Колонка "Телефон" - вказує номер телефону клієнта. Якщо навести курсор миші на номер телефону, відобразиться кнопка для надсилання смс повідомлення.
  29. Колонка "Увімкнено" - чи вказує активний профіль клієнта, якщо профіль необхідно деактивувати - натисніть на перемикач.
  30. Колонка "Персональний менеджер" - вказує співробітника, який був закріплений за клієнтом як його персональний менеджер та відповідає за комунікацію з клієнтом.
  31. Колонка "Групи" - вказує групу клієнта до якої він був доданий, детальніше.
  32. Колонка "Останній контакт" - вказує дату останнього контакту. Важливо! Дата буде вказана тільки якщо в карті клієнта в розділі "Робота з клієнтом" було створено запис про зв'язок із клієнтом, детальніше.
  33. Колонка "Найближча подія" - вказує найближчу подію, пов'язану з клієнтом (нагадування, зустріч, конференція) (створити подію можна через розділ "Мої завдання", детальніше).
  34. Колонка "Дата створення" - вказує дату створення клієнта в системі.
  35. Колонка "Партнерська програма" - вказує партнерську програму до якої прикріплений клієнт, детальніше.

1

Налаштування колонок у таблиці.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Скинути" - щоб скинути налаштування колонок за замовчуванням.
  2. Поле дозволяє перетягувати колонку в потрібне місце та формувати таблицю під себе.
  3. Перемикач активності колонки, якщо ви хочете прибрати колонку з таблиці - вимкніть перемикач.

2

Масові дії з клієнтами.

Доступні можливості:

  1. Масове видалення клієнтів. Важливо! Перед масовим видаленням виберіть клієнтів яких хочете видалити, якщо не вибрати хоча б одного клієнта видалятися всі клієнти в системі.
  2. Можливість включати/відключати клієнтів у системі.
  3. Персональний менеджер - для додавання співробітників у роль персонального менеджера клієнта.
  4. Групи - для зміни групи клієнта, якщо ви не оберете жодну групу у клієнтів видалятися раніше додані групи.
  5. Категорії - для зміни категорії клієнтів.
  6. Тип клієнта - це поле, що настроюється, деякі поля можна включити до списку масових дій, детальніше про настроювані поля.

3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.