Розділ "Клієнти"
Клієнти - розділ Perfectum CRM+ERP, який дозволяє вести облік клієнтів, зберігає в собі інформацію про них.
Цей розділ дозволяє додавати нових клієнтів, змінювати інформацію про поточних клієнтів, створювати документи, пов'язані з певним клієнтом тощо.
Для переходу до цього розділу відкрийте "Продажі -> Клієнти".
У розділі є:
- Кнопка "Новий клієнт" - для створення нового клієнта, детальніше.
- Кнопка "Докладніше" - для перегляду короткої статистики клієнтів.
- Кнопка "Завантаження клієнтів" - для імпорту клієнтів, детальніше.
- Кнопка "Карта" - відображає розташування клієнта на карті.
- Кнопка "Контакти" - для перегляду контактів, докладніше.
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період за який були створені клієнти та відобразити їх у таблиці.
- Фільтр "Групи" - дозволяє вибрати кілька груп до яких прикріплені клієнти та відобразити їх у таблиці.
- Фільтр "Типи договорів" - дозволяє вибрати кілька типів договорів, які складені з клієнтами та відобразити клієнтів у таблиці, детальніше про договори.
- Фільтр "Рахунки на оплату" - дозволяє вибрати кілька статусів рахунків на оплату та відобразити клієнтів з такими рахунками, детальніше про рахунки на оплату.
- Фільтр "Проекти" - дозволяє вибрати декілька проектів до яких прикріплені клієнти та відобразити їх у таблиці, детальніше про проекти.
- Фільтр "Пропозиції" - дозволяє вибрати декілька статусів пропозицій та відобразити клієнтів, у яких створені пропозиції у вибраному статусі, детальніше про пропозиції.
- Фільтр "Країна" - дозволяє вибрати декілька країн і відобразити клієнтів з обраних країн у таблиці.
- Фільтр "Відповідальний менеджер" - дозволяє вибрати кілька співробітників і відобразити клієнтів, прикріплених до обраних співробітників, детальніше.
- Фільтр "Додаткові" - містить додаткові фільтри.
- Чекбокс "Виключити неактивних клієнтів" - для налаштування перегляду неактивних клієнтів, завжди активний.
- Чекбокс "Мої клієнти" - після активації виводити клієнтів, які прикріплені до Вашого профілю.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку клієнтів.
- Кнопка "Масові дії" - для масових дій із клієнтами.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення полів і дозволяє змінювати вигляд відображення таблиці з клієнтами, змінити порядок відображення стовпців, увімкнути/вимкнути з показу будь-який стовпець.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці клієнтів.
- Поле "Пошук" - для пошуку клієнтів за ключовими словами.
- Колонка "Чекбокс" - дозволяє вибрати потрібних клієнтів для їхнього "Експорту" або здійснити над обраними клієнтами "Масові дії".
- Колонка № - вказує індивідуальний номер клієнта в системі (ID клієнта).
- Колонка "Компанія" - вказує назву компанії, після натискання відкриється картка клієнта. (Важливо! Колонка заповнюється в залежності від налаштувань клієнтів запису можуть бути як "Фізична особа", так і назва компанії, детальніше ознайомитися ви можете в налаштуваннях розділу). Якщо навести курсор миші на назву - відобразяться дві кнопки (переглянути - щоб відкрити карту клієнта, видалити – щоб видалити клієнта).
- Колонка "Первинний контакт" - вказує ім'я та прізвище первинного контакту клієнта. Після натискання відкривається карта клієнта розділ "Контакти", детальніше.
- Колонка "Основна ел. пошта" - вказує основну ел. пошту клієнта. Якщо навести курсор миші на пошту, відобразиться кнопка для надсилання листа.
- Колонка "Телефон" - вказує номер телефону клієнта. Якщо навести курсор миші на номер телефону, відобразиться кнопка для надсилання смс повідомлення.
- Колонка "Увімкнено" - чи вказує активний профіль клієнта, якщо профіль необхідно деактивувати - натисніть на перемикач.
- Колонка "Персональний менеджер" - вказує співробітника, який був закріплений за клієнтом як його персональний менеджер та відповідає за комунікацію з клієнтом.
- Колонка "Групи" - вказує групу клієнта до якої він був доданий, детальніше.
- Колонка "Останній контакт" - вказує дату останнього контакту. Важливо! Дата буде вказана тільки якщо в карті клієнта в розділі "Робота з клієнтом" було створено запис про зв'язок із клієнтом, детальніше.
- Колонка "Найближча подія" - вказує найближчу подію, пов'язану з клієнтом (нагадування, зустріч, конференція) (створити подію можна через розділ "Мої завдання", детальніше).
- Колонка "Дата створення" - вказує дату створення клієнта в системі.
- Колонка "Партнерська програма" - вказує партнерську програму до якої прикріплений клієнт, детальніше.
Налаштування колонок у таблиці.
Доступні можливості:
- Кнопка "Скинути" - щоб скинути налаштування колонок за замовчуванням.
- Поле дозволяє перетягувати колонку в потрібне місце та формувати таблицю під себе.
- Перемикач активності колонки, якщо ви хочете прибрати колонку з таблиці - вимкніть перемикач.
Масові дії з клієнтами.
Доступні можливості:
- Масове видалення клієнтів. Важливо! Перед масовим видаленням виберіть клієнтів яких хочете видалити, якщо не вибрати хоча б одного клієнта видалятися всі клієнти в системі.
- Можливість включати/відключати клієнтів у системі.
- Персональний менеджер - для додавання співробітників у роль персонального менеджера клієнта.
- Групи - для зміни групи клієнта, якщо ви не оберете жодну групу у клієнтів видалятися раніше додані групи.
- Категорії - для зміни категорії клієнтів.
- Тип клієнта - це поле, що настроюється, деякі поля можна включити до списку масових дій, детальніше про настроювані поля.