Контакти в картці клієнта
Вкладка "Контакти" відображає всі контакти клієнта у картці клієнта.
Для роботи з цією вкладкою перейдіть до: "Продажі -> Клієнти", виберіть необхідного клієнта та відкрийте вкладку "Контакти" в меню "Загальне".
У вкладці "Контакти" є:
- Кнопка "Новий контакт" - створення нового контакту.
- Поле для вибору кількості відображення записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку контактів
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування порядку/відображення колонок у таблиці контактів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці контактів.
- Графа "Пошук" - для пошуку контактів за ключовими словами.
- Ім'я контакту, натисніть на ім'я, щоб відкрити карту контакту для перегляду/редагування.
- Кнопка "Перегляд" - відкриває контактну картку для перегляду.
- Кнопка "Редагувати" - відкриває карту контакту для редагування.
- Кнопка "Видалити" - для видалення контакту.
- Пошта контакту.
- Кнопка "Надіслати листа" - дозволяє надіслати листа на пошту контакту.
- Номер телефону контакту - якщо в системі встановлено та налаштовано модуль телефонії, якщо натиснути на номер буде здійснено дзвінок.
- Кнопка "Надіслати СМС" - дозволяє надіслати смс на номер контакту.
- Кнопка чату - відображається, коли в системі встановлений і налаштований модуль месенджерів, натиснувши на кнопку відривається чат месенджера, до якого прикріплений контакт.
- Месенджери контакту - кнопки відображаються, якщо в картці контакту вказати інформацію (ніки) контакту в месенджерах. Натиснувши кнопку, відкриється сторінка контакту у вибраному месенджері.
- Колонка "Найближча подія" - вказує дату та час найближчої події, пов'язаної з контактом.
- Колонка "Активність" - дозволяє вмикати/вимикати контакт клієнта.
Натисніть ім'я контакту, щоб переглянути детальну інформацію про контакт. Щоб змінити, натисніть кнопку "Змінити".