Консультант у картці Клієнта
Функціонал з'являється після встановлення модуля "Консультант".
Perfectum CRM+ERP надає можливість у вкладці "Консультант" у картці клієнта переглянути всі чати з конкретним клієнтом, перейти в чат, експортувати їх.
Перш ніж розпочати роботу з цим розділом, після встановлення та налаштування модуля "Консультант", необхідно включити відображення даного модуля в картці клієнта.
Перейдіть шляхом: "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування". Натисніть на поле "Видимі вкладки (Профіль)" і поставте галочку навпроти "Консультант".
Для роботи з вкладкою "Консультант" перейдіть по шляху: "Продажі -> Клієнти", виберіть необхідного клієнта і відкрийте вкладку "Консультант" у меню "Комунікації".
У розділі "Консультант" є:
- Фільтр за "Оператором" - дозволяє переглянути чати по конкретному співробітнику.
- Фільтр "Статус чату" дозволяє переглядати чати за певним статусом.
- Фільтр за "Періодом" дозволяє переглядати чати за період часу.
- Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" – для експорту списку актів
- Поле "Пошук" - для пошуку актів за ключовими словами
- Список актів - для перегляду всіх актів, пов'язаних з клієнтом