Консультант у картці Клієнта

06 липня 2023
👁 917

Функціонал з'являється після встановлення модуля "Консультант".

Perfectum CRM+ERP надає можливість у вкладці "Консультант" у картці клієнта переглянути всі чати з конкретним клієнтом, перейти в чат, експортувати їх.

Перш ніж розпочати роботу з цим розділом, після встановлення та налаштування модуля "Консультант", необхідно включити відображення даного модуля в картці клієнта.

Перейдіть шляхом: "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування". Натисніть на поле "Видимі вкладки (Профіль)" і поставте галочку навпроти "Консультант".

1

Для роботи з вкладкою "Консультант" перейдіть по шляху: "Продажі -> Клієнти", виберіть необхідного клієнта і відкрийте вкладку "Консультант" у меню "Комунікації".

У розділі "Консультант" є:

  1. Фільтр за "Оператором" - дозволяє переглянути чати по конкретному співробітнику.
  2. Фільтр "Статус чату" дозволяє переглядати чати за певним статусом.
  3. Фільтр за "Періодом" дозволяє переглядати чати за період часу.
  4. Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" – для експорту списку актів
  6. Поле "Пошук" - для пошуку актів за ключовими словами
  7. Список актів - для перегляду всіх актів, пов'язаних з клієнтом

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.