Модуль "Баланс клієнта"
Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено модуль "Баланс клієнта". Цей модуль дозволить створювати взаєморозрахунки між платежами клієнта, кожен клієнт зможе самостійно відстежувати поточний баланс у своєму особистому кабінеті.
Для початку роботи з модулем "Баланс клієнта" необхідно:
Для налаштування модуля перейдіть до розділу "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Клієнти -> Налаштування". У "Видимих вкладках (профілі)" увімкніть пункт "Баланс клієнта".
Права доступу до модуля доступні в розділі Додатки.
Відкрийте картку клієнта розділ "Продажі" пункт "Баланс клієнта".
Доступні можливості:
- Поле з відображенням балансу клієнта на конкретному реквізиті.
- Кнопка "Додати взаєморозрахунки" - для додавання ручних взаєморозрахунків
- Фільтр з реквізитів клієнта.
- Фільтр за датою взаєморозрахунків.
- Фільтр по валюті взаєморозрахунків.
- Поле для вибору кількості відображення записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці взаєморозрахунків.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці взаєморозрахунків.
- Графа "Пошук" - для пошуку взаєморозрахунків за ключовими словами.
- Поле "Рахунок на оплату" - у цьому полі вказуються рахунки на оплату до яких були прив'язані взаєморозрахунки.
- Кнопка "Редагувати" - для редагування взаєморозрахунків.
- Кнопка "Видалити" - для видалення взаєморозрахунків.
При додаванні ручних взаєморозрахунків необхідно вказати:
- Реквізити клієнта (виберіть зі списку).
- Поле, в якому вказується доступний баланс реквізитів клієнта на цей час.
- Суму взаєморозрахунку.
- Валюту взаєморозрахунку.
- Опис за необхідності.
Приклад можливостей модуля "Зарахування різниці на баланс клієнта".
Для початку необхідно створити рахунок на оплату клієнту (Створення та відправка рахунків на оплату), далі необхідно зареєструвати платіж у системі (Реєстрація платежів у системі), якщо клієнт вніс суму більше платежу, Ви можете зарахувати різницю на баланс клієнта.
У процесі реєстрації платежу вкажіть суму, яку вніс клієнт (у нашому випадку сума рахунку на оплату складе 20000, клієнт вніс суму 20159).
Після вказання суми з'явиться чек-бокс "Внести різницю на баланс клієнта". Достатньо його активувати та зберегти платіж, система автоматично зарахує кошти на баланс у картці клієнта.
Важливо! Різниця буде зарахована на баланс реквізиту, який використовується за замовчуванням у картці клієнта.
Після того, як Ви зберегли платіж, перейдіть до картки клієнта в розділі "Баланс клієнта".
Система автоматично зарахувала різницю на реквізити клієнта з рахунку на оплату, так само було створено запис у таблиці зі зв'язком нарахування до рахунку на оплату.
Приклад можливостей модуля "Списання різниці з балансу клієнта".
Для початку необхідно створити рахунок на оплату клієнту (Створення та відправка рахунків на оплату), далі необхідно зареєструвати платіж у системі (Реєстрація платежів у системі), якщо клієнт вніс суму меншу від платежу Ви можете списати різницю з балансу клієнта.
- У процесі реєстрації платежу вкажіть суму, яку вніс клієнт (у нашому випадку сума рахунку на оплату складе 10000, клієнт вніс суму 8500).
- Після вказання суми з'явиться чек-бокс "Списати з балансу клієнта". Необхідно активувати його.
- Поруч із ним вказується сума балансу клієнта.
- Щоб її зняти, потрібно вказати суму списання з балансу.
Далі відкрийте картку клієнта розділ "Баланс клієнта".
Ми можемо побачити, що кошти були списані, а також було створено запис про списання з посиланням на рахунок.
Модуль "Баланс клієнта" додає додаткові поля до звіту клієнтів. Для перегляду перейдіть по шляху "Компанія -> Звіти -> Звіт по клієнтам", у загальній таблиці звіту з'являться колонки "Баланс клієнта" у валютах, що використовуються в системі.