Додати витрати

22 грудня 2022
👁 2050

Розділ «Витрати» використовуються для ведення витрат за клієнтами з можливістю виставлення рахунку, а також для ведення внутрішніх витрат компанії. Щоб додати нову витрату, натисніть у головному меню на розділ «Компанія -> Витрати» і натисніть кнопку у верхньому лівому кутку «Додати витрати».

dr1

Заповніть інформацію про витрати:

  1. Поле "Прикріпити квитанцію" - для прикріплення фото/файлу квитанції витрати.
  2. Поле "Ім'я" – для особистого використання. Якщо оплата можлива, Ім'я може бути додано до детального опису рахунку.
  3. Поле "Примітка" - для особистого користування. Якщо оплата можлива, примітка може бути додана до детального опису рахунку.
  4. Поле "Категорія" - вибір категорії витрат.
  5. Кнопка "+" - для додавання нової категорії.
  6. Поле "Дата" дозволяє вказати дату витрати.
  7. Поле "Сума" - дозволяє вказати суму витрати.
  8. Поле "Сума у валюті системи" - автоматично конвертує суму витрати у валюту системи.
  9. Поле "Прикріплено за" - дозволяє вибрати відповідального співробітника за витрати.
  10. Поле "Клієнт" - при необхідності можна прикріпити витрату до клієнта, після вибору клієнта з'явиться чек-бокс "Оплачений".
    Поставте позначку «Оплачуваний», якщо за витратою необхідно виставити рахунок для клієнта.
  11. Поле "Валюта" - дозволяє вказати валюту витрати.
  12. Поле "Податок 1" дозволяє вказати податок на витрати.
  13. Поле "Податок 2" дозволяє вказати додатковий податок на витрати.
  14. Чек-бокс "Враховувати податок від суми" - при включенні додає податок до загальної суми.
  15. Поле "Спосіб оплати" - дозволяє вказати спосіб оплати витрати.
  16. Поле "Реєстраційний номер" дозволяє вказати необхідний реєстраційний номер витрати.
  17. Поле "Повторювати кожні" - дозволяє вибрати період повторення витрати.
  18. Поле "Усього циклів" - дозволяє вказати кількість циклів повторення витрати.
  19. Чек-бокс "Постійно" - при включенні витрата буде вважатися постійною і буде відключена можливість вибору циклів.

dr2

Перегляд витрат у спільній таблиці витрат.

  1. Кнопка "Змінити" - для редагування витрат.
  2. Кнопка "Роздрукувати" - для друку витрат.
  3. Кнопка "Копіювати" - для швидкого копіювання витрат.
  4. Кнопка "Видалити" - для видалення витрат.
  5. Інформація про витрати, яка була додана під час його створення.
  6. Поле "Прикріпити квитанцію" - для прикріплення фото/файлу квитанції витрати.

dr3

Примітка. За замовчуванням сума витрат відображатиметься у базовій валюті. Якщо ви виберете цю витрату для оплати, валюта в рахунку буде змінена відповідно до валюти клієнта. При цьому сума не конвертується автоматично.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.