Додати витрати

23 вересня 2019
👁 1067

Розділ «Витрати» використовуються для ведення витрат по клієнтах з можливістю виставлення рахунку, а також для ведення внутрішніх витрат компанії. Щоб додати нові витрати, натисніть в головному меню на розділ «Компанія -> Витрати» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Додати витрати».

dobavit rashod 1

Заповніть інформацію про витрату. Поставте відмітку «Оплачувана», якщо по витраті буде необхідно виставити рахунок для клієнта.

dobavit rashod 2

До витрат можна прикріпити квитанцію або інший документ, що підтверджує витрати.

dobavit rashod 3

Примітка. За замовчуванням сума витрат буде відображатися в базовій валюті. Якщо ви виберете цю витрату для оплати, валюта в рахунку буде змінена відповідно до валюти клієнта. При цьому сума не конвертується автоматично.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.