Додати витрату

23 вересня 2019
👁 477

Розділ «Витрати» використовуються для ведення витрат по клієнтах з можливістю виставлення рахунку, а також для ведення внутрішніх витрат компанії.

Щоб додати нові витрати, натисніть в головному меню на розділ «Витрати» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Додати витрати».

1

Заповніть інформацію про витрату. Поставте відмітку «Оплачувана», якщо по витраті буде необхідно виставити рахунок для клієнта.

2

До витрат можна прикріпити квитанцію або інший документ, що підтверджує витрати.

3

Примітка. За замовчуванням сума витрат буде відображатися в базовій валюті. Якщо ви виберете цю витрату для оплати, валюта в рахунку буде змінена відповідно до валюти клієнта. При цьому сума не конвертується автоматично.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти