Додати витрати
Розділ «Витрати» використовуються для ведення витрат по клієнтах з можливістю виставлення рахунку, а також для ведення внутрішніх витрат компанії. Щоб додати нові витрати, натисніть в головному меню на розділ «Компанія -> Витрати» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Додати витрати».
Заповніть інформацію про витрату. Поставте відмітку «Оплачувана», якщо по витраті буде необхідно виставити рахунок для клієнта.
До витрат можна прикріпити квитанцію або інший документ, що підтверджує витрати.
Примітка. За замовчуванням сума витрат буде відображатися в базовій валюті. Якщо ви виберете цю витрату для оплати, валюта в рахунку буде змінена відповідно до валюти клієнта. При цьому сума не конвертується автоматично.