Договори. Коментування

24 жовтня 2023
👁 691

У Perfectum CRM+ERP є можливість коментувати пункти договорів клієнтам у Персональному кабінеті. Завдяки цьому можна спілкуватися з клієнтом щодо правок/змін у договорі, не створюючи запитів через інші модулі зв'язку в системі.

Для того, щоб клієнт зміг залишити коментар йому необхідно перейти шляхом "Продажі - Договори", відкрити необхідний договір.

1

Після відкриття договору необхідно:

  • Навести курсор миші на потрібний пункт договору
  • Натиснути навпроти цього пункту кнопку "Коментувати"

Пункти договору до яких були створені коментарі виділені жовтим кольором, а також пов'язані з коментарями пунктирною лінією.

2

Далі відкриється вікно для введення коментарів.

Доступні можливості:

  1. Поле для введення тексту коментарів.
  2. Кнопка "Зберегти" - щоб додати коментар до вибраного пункту.
    У блоці коментаря доступно:
  3. Дата та час створення коментарів.
  4. Кнопка "Редагувати" - для редагування тексту коментаря.
  5. Кнопка "Видалити" - для видалення коментарів.
  6. Текст коментаря
  7. Поле для введення тексту - щоб відповісти на зустрічний коментар від співробітника або доповнити свій коментар.
  8. Кнопка, щоб надіслати відповідь, доповнення до коментаря.

3

Приклад відповіді/доповнення до коментарів.

4

Для того, щоб співробітнику переглянути коментарі необхідно перейти шляхом "Продажі - Договори" відкрити необхідний договір і перейти у вкладку "Коментарі".

Доступні можливості:

  1. Ім'я контакту клієнта, який залишив коментар.
  2. Дата створення коментаря - якщо навести курсор миші, то відобразиться точна дата і час.
  3. Текст коментаря клієнта.
  4. Кнопка "Редагувати" - для редагування тексту клієнта.
  5. Кнопка "Видалити" - для видалення коментаря клієнта.
  6. Поле для введення тексту коментаря співробітника.
  7. Кнопка "Додати коментар" - щоб додати коментар співробітника.

5

Візуальне відображення коментаря співробітника, якщо співробітник просто додав коментар, а не відповів на коментарі клієнта, що він залишив раніше.

6

Щоб співробітник міг відповісти на конкретні коментарі клієнта, необхідно відкрити договір

  1. Натиснути кнопку "Ще"
  2. Натиснути "Переглянути договір"

7

Після чого вибрати потрібний коментар клієнта, ввести текст відповіді, натиснути на кнопку "Додати".

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.