Модуль " Таблиці онлайн"

02 грудня 2022
👁 594

У Perfectum CRM+ERP додано функціональний модуль - "Таблиці онлайн". Модуль надає можливість загального або індивідуального створення/редагування/видалення таблиць співробітниками всередині Perfectum CRM+ERP.

Для використання модуля "Таблиці онлайн" необхідно:

Придбати та встановити цей модуль.

Додаткових налаштувань модуль не вимагає

1

Можливості модуля (по шляху "Додатки -> Таблиці онлайн")

  1. Кнопка "Створити файл" - для створення таблиці.
  2. Кнопка "Додати папку" - для додавання папки до якої зберігаються таблиці.
  3. Кнопка "Масові дії" - для масових дій з таблицями/папками (видалення/поділиться з).
  4. Кнопка "показати всі файли" - для перегляду своїх файлів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку таблиць/папок за ключовими словами.
  6. Колонка чек-бокс для вибору таблиць, з якими необхідно зробити масові дії.
  7. Колонка "Ім'я" - вказує назву папки або таблиці.
  8. Колонка "Тип файлу" - вказує тип файлу (Папка/Файл).
  9. Колонка "Зв'язано з" - вказує посилання на пов'язані з таблицею розділи системи.
  10. Колонка "Співробітники" - вказує співробітників, які відносяться до таблиці або папки.
  11. Дата створення таблиці або папки.
  12. Кнопка "Редагування" - для редагування таблиці або папки.
  13. Кнопка "Видалення" - видалення таблиці або папки.
  14. Кнопка поділиться таблицею або папкою зі співробітником.
  15. Створити файл папки.
  16. Створити підпапку.
  17. Кнопка для створення зв'язку між таблицею та розділами системи.
  18. Кнопка завантаження таблиці у форматі XLSX
  19. Кнопка розгортає або згортає всі вкладені папки

2

Створення таблиці:

  1. Поле для введення назви таблиці
  2. Кнопка закриття таблиці та повернення в розділ "Таблиці онлайн"
  3. Кнопка завантаження таблиці у форматі XLSX
  4. Кнопка збереження таблиці у певній папці
  5. Кнопка збереження таблиці
  6. Меню інструментів для редагування таблиці
  7. Додавання нових аркушів таблиці та перемикання між ними

spreadsheet-online

Додавання папки:

spreadsheet-online

Додавання зв'язку таблицями з одним із розділів:

spreadsheet-online

Додавання працівників із правами до таблиці або папки:

  1. Поле "Поділитися з" - необхідно вибрати зі списку (Співробітники/Відділи)
  2. Поле "Виберіть співробітника/Виберіть відділ" - дозволяє вибрати кількох співробітників/відділів для надання доступу до таблиці.
  3. Поле "Права" - дозволяє вибрати права для співробітників/відділів, з якими поділилися таблицею/папкою (переглянути, створити, змінити, видалити).
  4. Кнопка "+" - для надання доступу до таблиці/папки співробітникам або відділам.
  5. Поле для відображення кількості співробітників у таблиці, яким було надано до неї доступ (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці працівників.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці співробітників.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку співробітників за ключовими словами у таблиці

Після додавання співробітників у таблиці будуть відображені їхні права, які можна редагувати перемикачами.

6

Масові дії з таблицями/папками.

Для того щоб провести масові дії з конкретними таблицями/папками, необхідно спочатку натиснути на колонку "чек-бокс" біля потрібних таблиць/папок, після чого натиснути на кнопку "Масові дії". Якщо ж конкретні таблиці/папки не були вибрані, тоді масові дії будуть застосовуватися до всіх таблиць/папок.

Доступні можливості:

  1. Чек-бокс "Масове видалення" - для масового видалення таблиць/папок.
  2. Чек-бокс "Поділитися" - необхідний, щоб поділитися відразу кількома таблицями/папками зі співробітниками або відділами. Після вибору відкриється додаткові можливості, описані в пунктах нижче
  3. Поле "Поділитися з" - необхідно вибрати зі списку (Співробітники/Відділи)
  4. Поле "Виберіть співробітника/Виберіть відділ" - дозволяє вибрати кількох співробітників/відділів для надання доступу до таблиці.
  5. Поле "Права" - дозволяє вибрати права для співробітників/відділів, з якими поділилися таблицею/папкою (переглянути, створити, змінити, видалити).

7

Права працівників(у розділі прав Додатки):

  1. Перегляд усіх - доступ до всіх таблиць
  2. Перегляд своїх - доступ до своїх та пов'язаних таблиць
  3. Додати - створення та додавання нових таблиць та папок
  4. Редагування - редагування таблиць та папок
  5. Видалення - видалення таблиць та папок

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.