Модуль " Таблиці онлайн"

21 лютого 2024
👁 1121

У Perfectum CRM+ERP додано функціональний модуль - "Таблиці онлайн". Модуль надає можливість загального або індивідуального створення/редагування/видалення таблиць співробітниками всередині Perfectum CRM+ERP.

Для використання модуля "Таблиці онлайн" необхідно:

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Можливості модуля (по шляху "Додатки -> Таблиці онлайн")

  1. Кнопка "Створити файл" - для створення таблиці.
  2. Кнопка "Додати папку" - для додавання папки до якої зберігаються таблиці.
  3. Кнопка "Масові дії" - для масових дій з таблицями/папками (видалення/поділитися з).
  4. Кнопка "Показати всі файли" - для перегляду своїх файлів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку таблиць/папок за ключовими словами.
  6. Колонка чек-бокс для вибору таблиць, з якими необхідно зробити масові дії.
  7. Колонка "Ім'я" - вказує назву папки або таблиці.
  8. Колонка "Тип файлу" - вказує тип файлу (Папка/Файл).
  9. Колонка "Зв'язано з" - вказує посилання на пов'язані з таблицею розділи системи.
  10. Колонка "Співробітники" - вказує співробітників, які належать до таблиці або папки.
  11. Дата створення таблиці або папки.
  12. Кнопка "Редагування" - для редагування таблиці або папки.
  13. Кнопка "Видалення" - видалення таблиці або папки.
  14. Кнопка "Поділитись" таблицею або папкою зі співробітником.
  15. Створити файл в папці.
  16. Створити підпапку.
  17. Кнопка для створення зв'язку між таблицею та розділами системи.
  18. Кнопка завантаження таблиці у форматі XLSX
  19. Кнопка розгортає або згортає всі вкладені папки

2

Створення таблиці:

  1. Поле для введення назви таблиці
  2. Кнопка закриття таблиці та повернення в розділ "Таблиці онлайн"
  3. Кнопка завантаження таблиці у форматі XLSX
  4. Кнопка збереження таблиці у певній папці
  5. Кнопка збереження таблиці
  6. Меню інструментів для редагування таблиці
  7. Додавання нових аркушів таблиці та перемикання між ними

spreadsheet-online

Додавання папки:

spreadsheet-online

Додавання зв'язку таблиці з одним із розділів:

spreadsheet-online

Додавання працівників із правами до таблиці або папки:

  1. Поле "Поділитися з" - необхідно вибрати зі списку (Співробітники/Відділи)
  2. Поле "Виберіть співробітника/Виберіть відділ" - дозволяє вибрати кількох співробітників/відділів для надання доступу до таблиці.
  3. Поле "Права" - дозволяє вибрати права для співробітників/відділів, з якими поділилися таблицею/папкою (переглянути, створити, змінити, видалити).
  4. Кнопка "+" - для надання доступу до таблиці/папки співробітникам або відділам.
  5. Поле для відображення кількості співробітників у таблиці, яким було надано до неї доступ (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці працівників.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці співробітників.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку співробітників за ключовими словами у таблиці

Після додавання співробітників у таблиці будуть відображені їхні права, які можна редагувати перемикачами.

6

Масові дії з таблицями/папками.

Для того, щоб провести масові дії з конкретними таблицями/папками, необхідно спочатку натиснути на колонку "чек-бокс" біля потрібних таблиць/папок, після чого натиснути на кнопку "Масові дії". Якщо ж конкретні таблиці/папки не були вибрані, тоді масові дії будуть застосовуватися до всіх таблиць/папок.

Доступні можливості:

  1. Чек-бокс "Масове видалення" - для масового видалення таблиць/папок.
  2. Чек-бокс "Поділитися" - необхідний, щоб поділитися відразу кількома таблицями/папками зі співробітниками або відділами. Після вибору відкриється додаткові можливості, описані в пунктах нижче
  3. Поле "Поділитися з" - необхідно вибрати зі списку (Співробітники/Відділи)
  4. Поле "Виберіть співробітника/Виберіть відділ" - дозволяє вибрати кількох співробітників/відділів для надання доступу до таблиці.
  5. Поле "Права" - дозволяє вибрати права для співробітників/відділів, з якими поділилися таблицею/папкою (переглянути, створити, змінити, видалити).

7

Права працівників(у розділі прав Додатки):

  1. Перегляд усіх - доступ до всіх таблиць
  2. Перегляд своїх - доступ до своїх та пов'язаних таблиць
  3. Додати - створення та додавання нових таблиць та папок
  4. Редагування - редагування таблиць та папок
  5. Видалення - видалення таблиць та папок

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.