Модуль "Постачальники"

28 листопада 2023
👁 4716

Для додавання нового постачальника необхідно перейти в "Клієнти -> вибрати клієнта, який буде постачальником, відкрити картку клієнта -> натиснути кнопку "Постачальник".

1

Після активації статусу, у картці клієнта додасться розділ "Постачальник", із вкладками "Товари" та "Закупівлі".

Вкладка "Товари" дозволяє переглядати товари, пов'язані з обраним клієнтом та додавати нові товари.

Вкладка містить:

  1. Кнопка "Додати товар" - для додавання нового товару до постачальника.
  2. Кнопка "Оновити курс" - для оновлення курсу валют, доступна після покупки/установки/налаштування модуля "Синхронізація курсу валют". Якщо синхронізація налаштована автоматично, то при натисканні на кнопку оновлюватимуться курси згідно з НБУ, якщо синхронізація налаштована вручну, то курс буде рахуватися за вказаним курсом заздалегідь.
  3. Кнопка "Оновлення товарів" - відкриває розділ імпорту товарів постачальника.
  4. Фільтр "Категорія" - для пошуку товарів за категорією.
  5. Чек-бокс "Виводити товари тільки із залишками понад 0" - якщо активувати, то в таблиці будуть товари тільки із залишком понад 0.
  6. Поле для відображення кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці товарів.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці товарів.
  9. Графа"Пошук" - для пошуку товарів за ключовими словами.
  10. Стовпець "ID" - вказує індивідуальний номер товару у системі при натисканні відкриває картку товару.
  11. Кнопка "Видалити" - видаляє товар у карті постачальника.

2

Додавання товару до постачальника

  1. У разі, коли товар вже є в системі, виберіть зі списку потрібний товар.
  2. Якщо потрібно додати новий товар якого немає в системі, натисніть кнопку "Новий товар". Докладніше, як додавати товари на склад, показано за посиланням.
  3. Кнопка "Додати" - натисніть після того, як вказали товар.

3

Якщо натиснути на ID товару постачальника відкриється вікно товару, в якому будуть вказані

  1. Постачальники товару.
  2. Кількість, ціна та валюта товару у постачальника.
  3. Натисніть кнопку "Змінити", щоб змінити параметри кількості, ціни та валюти товару у постачальника.

4

Доступні можливості:

  1. Поле "Постачальники" - дозволяє вибрати зі списку постачальника, щоб додати товар до карти постачальника.
  2. Кнопка "+" - натисніть після вибору постачальника, щоб додати його.
  3. Кнопка "Видалити" - щоб видалити постачальника з картки товару та товар з картки постачальника.
  4. Поле "Кількість" - дозволяє вказати кількість залишків товару у постачальника.
  5. Поле "Ціна постачальника" дозволяє вказати ціну товару у постачальника.
  6. Поле "Валюта" - дозволяє вказати валюту товару у постачальника.

5

Імпорт товарів у картку постачальника.

Відкрийте картку постачальника, перейдіть до розділу "Постачальник" у вкладці "Товари", натисніть кнопку "Оновлення товарів".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Завантажити приклад" - завантажує приклад правильно заповненої таблиці товарів для імпорту.
  2. Кнопка "Товари постачальника" - відкриває картку постачальника вкладку "Товари".
  3. Правила при імпорті товарів - обов'язково ознайомтеся з ними перед імпортом товарів постачальнику.
  4. Приклад правильно заповненої таблиці товарів.
  5. Поле для завантаження таблиці, що Ви склали перед імпортом товарів.
  6. Кнопка "Імпорт" - для початку процесу імпорту товарів.
  7. Кнопка "Тестувати завантаження" - натисніть, щоб протестувати завантаження після того, як завантажили свою таблицю.

6

Вкладка "Закупівлі" дозволяє переглядати закупівлі, пов'язані з обраним клієнтом та додавати нові закупівлі.

Вкладка містить:

  1. Кнопка "Нова закупівля" - для створення нової закупівлі.
  2. Фільтр "Статус" - для пошуку закупівлі за Статусом.
  3. Фільтр "Період" - для пошуку закупівлі за період.
  4. Поле для відображення кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці закупівель.
  6. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці закупівель.
  7. Графа"Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
  8. Стовпець "Номер закупівлі" - вказує індивідуальний номер закупівлі в системі, при натисканні відкриває картку закупівлі.
  9. Кнопка "Перегляд" - щоб переглянути картку закупівлі.
  10. Кнопка "Редагувати" - для редагування закупівлі.
  11. Кнопка "Видалити" - для видалення закупівлі.
  12. Стовпець "Опції" - при натисканні вказує інформацію про оплату.

7

8

Опис створення нової закупівлі доступний за посиланням.

9

Перегляд оплати закупівлі.

Якщо оплата із закупівлі не була створена раніше тоді відкриється вікно зі створенням оплати за закупівлю.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Закупівля" - відкриває картку закупівлі, щоб переглянути детальну інформацію про неї.
  2. Поле "Дата" дозволяє вказати дату закупівлі.
  3. Поле "Сума у валюті" - дозволяє вказати суму у валюті постачальника.
  4. Поле "Курс" - дозволяє вказати курс основної валюти до валюти постачальника.
  5. Поле "На суму" - вказує суму в основній валюті системи, на яку обійшлася закупівля.
  6. Кнопка "+" - для додавання оплати за закупівлю, натисніть після заповнення всіх полів, що були описані вище.
  7. Кнопка "Зберегти" - для збереження інформації щодо оплати закупівлі.

10

Для перегляду всіх постачальників, перейдіть по шляху: "Торгівля - Постачальники".

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці постачальників.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці постачальників.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку постачальників за ключовими словами.
  5. Колонка № - вказує номер клієнта постачальника в системі.
  6. Колонка "Компанія" - вказує назву компанії постачальника в системі, після натискання відкриється карта клієнта постачальника.
    Якщо навести курсор миші на назву компанії з'явиться кнопка "Переглянути" - відкриє карту постачальника в системі та кнопка "Контакти" - відкриє карту постачальника в системі в розділі "Контакти"
  7. Колонка "Первинний контакт" - вказує назву первинного контакту клієнта постачальника.
  8. Колонка "Основна ел. пошта" - вказує основну ел. пошту клієнта постачальника.
  9. Колонка "Телефон" - вказує на телефон первинного контакту.
  10. Колонка "Увімкнено" - відображає в собі перемикач активності клієнта постачальника - якщо перемикач увімкнений означає профіль клієнта постачальника активний, можна деактивувати перемикач тим самим вимкнути профіль клієнта постачальника.
    (Важливо! Це не деактивація перемикача "Постачальник", а деактивація всього профілю клієнта. Після деактивації не можна буде взаємодіяти з клієнтом у системі.)
  11. Колонка "Персональний менеджер" - вказує закріпленого співробітника за постачальником клієнта.
  12. Колонка "Групи" - вказує групи клієнта постачальника.
  13. Колонка "Дата створення" - вказує дату створення клієнта в системі (не дату коли клієнт став постачальником).

11

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.