Модуль "Плани та Звіти"
Модуль "Плани та звіти" суттєво полегшує роботу: для співробітників - дає можливість спланувати робочий день, показати в одному звіті всю виконану роботу; для керівника – призначити завдання для співробітника та оцінити роботу. Цей модуль можна придбати в "Магазин". Для роботи необхідно встановити та налаштувати куплений Вами модуль.
У Perfectum CRM+ERP реалізовано розділ "Плани та Звіти" для співробітників у розрізі одного дня. Плани та звіти детально описують весь скоуп робіт, виконаних співробітником протягом робочого дня. При авторизації в системі, співробітнику надходить повідомлення "Напишіть план на сьогодні". Плани та звіти представлені у вигляді таблиці, яка включає дні тижня та список співробітників. У функціональні можливості включено:
- Кнопки навігації - для переходу за датою (залежно від фільтра дати здійснюється перехід на наступний та попередній період)
- Кнопка навігації "Сьогодні" - для швидкого переходу на поточний день.
- Поле дати - відображає дату, за якою сформована таблиця планів і звітів.
- Фільтр "День/Тиждень" - для відображення інформації в таблиці планів та звітів за день або тиждень.
- Кнопка "KPI Співробітників" - відкриває окрему сторінку з показниками KPI співробітників.
- Фільтр "Роль" - для відображення інформації в таблиці за конкретними ролями співробітників.
- Чек-бокс "Виключати неактивні" - виключає неактивні облікові записи співробітників з таблиці.
- Спільна таблиця планів та звітів.
При додаванні плану та звіту з'являється одне модальне вікно, в якому співробітник додає план та звіт на поточний день. Існує можливість додати завдання для іншого співробітника за наявності відповідних прав. Під час запуску таймера у завданнях, планах та звітах відображається робочий час.
У планах та звітах відображається автоматичний звіт, який включає:
- загальний робочий час
- завдань виконано (з посиланням на завдання)
- чек-листів виконано (з посиланням на чек-лист та вказівкою витраченого часу)
- відповідей на тикет
- зустріч/заходів проведених
- документів створено (актів, рахунків, договорів)
- документів надіслано (актів, рахунків, договорів)
- КП відправлено
- особистих завдань виконано
- дзвінків успішних
- дзвінків всього
- дзвінків отриманих успішних
- листів надіслано
- статусів лідів змінено
- клієнтів створено (конвертовано)
При натисканні на кнопку "КРІ співробітників" вам доступна детальніша інформація щодо виконаної роботи співробітника в межах дня, яка представлена у вигляді таблиці. У КРІ співробітників доступні:
- Кнопка "Плани та звіти" - для повернення на загальну таблицю.
- Кнопка "Налаштування" - вибір параметрів для формування таблиці детального звіту
- Фільтр "Період" - для вибору періоду, за який вам потрібний звіт.
- Фільтр "Роль" - для вибору ролей для формування звіту.
- Чек-бокс "Виключати неактивні".
- Поле для відображення кількості співробітників у таблиці KPI співробітників (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці співробітників KPI.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці співробітників KPI.
- Поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
- Детальний звіт за вибраними параметрами, таблицю можна та необхідно перегортати вправо для ознайомлення всіх доступних параметрів KPI у різних модулях.
Налаштування таблиці KPI співробітників, для налаштування відображення таблиці необхідно натиснути кнопку "Налаштування", після чого будуть доступні:
- Кнопка "Скасувати все" - для скасування останнього вибору параметрів.
- Кнопка "Вибрати все" - для вибору та включення всіх доступних параметрів у таблиці.
- Список доступних параметрів, за якими буде вичитуватися KPI співробітників. Також всі параметри розділені відповідно до свого модуля, система дозволяє як відключити конкретний параметр в модулі так і прибрати цілий модуль з якого не буде враховуватися співробітників KPI.
- Кнопка "Зберегти" - щоб зберегти налаштування таблиці після вибору всіх необхідних параметрів.