Модуль "Мої дзвінки"
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
У Perfectum CRM + ERP розроблений модуль "Мої дзвінки", який дає можливість відстежувати дзвінки/повідомлення співробітників в межах системи.
Для кожного співробітника, який буде здійснювати, приймати і відправляти SMS в системі MoiZvonki необхідно створити обліковий запис, потім його логін додати в відповідне поле в профілі співробітника в системі.
Реєстрація в системі "Мої дзвінки" проходить в кілька кроків:
1. перейдіть за посиланням
2. зареєструйтеся (або виконайте вхід, якщо акаунт вже існує), заповнивши запропоновану форму
- email адреса (адреса далі буде використовуватися в якості логіна)
- ім'я - ім'я користувача
- назва компанії
- адреса на порталі
- пароль і підтвердження пароля
- відзначити чек-бокс "Я ознайомився і згоден з публічною офертою"
- натисніть на кнопку "Реєстрація"
3. після успішної реєстрації Ви отримаєте повідомлення. Натисніть на кнопку "Увійти в особистий кабінет"
4. увійшовши в особистий кабінет Вам будуть запропоновані налаштування/установки в новому акаунті
5. в меню запропоновані розділи для роботи і налаштувань
Модуль "Мої дзвінки" дає можливість здійснювати дзвінки з CRM аналогічно іншим модулям телефонії, тільки в якості апарату виступає смартфон співробітника зі спеціальним додатком і підключений до інтернету. Для цього встановіть та налаштуйте додаток на смартфоні згідно інструкції
Існує можливість відправляти SMS лідам і контактам. Списки повідомлень можна переглянути в профілі клієнта (його контактам) і в картці ліда.
Увага: У разі використання телефонії Мої дзвінки відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача