Модуль "Якість Лідів"

09 лютого 2024
👁 1331

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Щоб організувати якісну обробку лідів, у Perfectum CRM+ERP розроблено новий модуль оцінки лідів під назвою "Якість Ліда".

Завдяки цьому модулю Ви зможете автоматично визначити наскільки якісним є лід, і прийняти рішення щодо пріоритету та порядку обробки.

kachlid1

Для налаштування якості перейдіть до "Налаштування -> Продажі -> Ліди -> Оцінка якості". Вам доступні:

  1. Кнопка "Оновлення якості лідів" - для оновлення таблиці якість лідів.
  2. Кнопка "Налаштування" - при натисканні включає чек-бокси 3,4.
  3. Чек-бокс "автоматичне оновлення" - при включенні система автоматично оновлюватиме дані про якість лідів.
  4. Чек-бокс "Показувати розрахунок якості у картці ліда" - при включенні, у картці ліда буде відображено розрахунок якості.
  5. Поле "Сума максимальної поточної оцінки всіх полів" - вказує суму максимальної поточної оцінки якості залежно від включених полів та їх налаштувань.
  6. Поле для відображення кількості параметрів якості на сторінці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці параметрів якості.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці параметрів якості.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку параметрів якості за ключовими словами.
  10. Стовпець "Назва" - вказує назву параметра якості.
  11. Стовпець "Максимальна оцінка" - вказує максимальну оцінку якості у параметрі.
  12. Стовпець "Поточна максимальна кількість балів" - вказує поточну кількість балів у параметрі.
  13. Стовпець "Увімкнено" - дозволяє ввімкнути/вимкнути оцінку за параметром.
  14. Стовпець "Редагувати" - дозволяє редагувати параметр якості.

kachlid2

Щоб редагувати оцінки параметрів, натисніть "Редагувати". У модальному вікні будуть доступні такі параметри:

  1. Максимальна оцінка - необхідно вказати максимальну оцінку цього параметра.
  2. Частота дзвінків - необхідно вибрати зі списку.
  3. Кількість дзвінків - в одному проміжку Від - До необхідно вказати кількість дзвінків для підрахунку оцінки.
  4. Оцінка - необхідно вказати оцінку за проміжок кількості дзвінків.
  5. Кнопка "Видалити" - для видалення проміжку кількості дзвінків та оцінки.
  6. Поле "Додати проміжок" - щоб додати проміжок кількості дзвінків та оцінки.

kachlid3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.