Модуль "Якість Лідів"
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
Щоб організувати якісну обробку лідів, у Perfectum CRM+ERP розроблено новий модуль оцінки лідів під назвою "Якість Ліда".
Завдяки цьому модулю Ви зможете автоматично визначити наскільки якісним є лід, і прийняти рішення щодо пріоритету та порядку обробки.
Для налаштування якості перейдіть до "Налаштування -> Продажі -> Ліди -> Оцінка якості". Вам доступні:
- Кнопка "Оновлення якості лідів" - для оновлення таблиці якість лідів.
- Кнопка "Налаштування" - при натисканні включає чек-бокси 3,4.
- Чек-бокс "автоматичне оновлення" - при включенні система автоматично оновлюватиме дані про якість лідів.
- Чек-бокс "Показувати розрахунок якості у картці ліда" - при включенні, у картці ліда буде відображено розрахунок якості.
- Поле "Сума максимальної поточної оцінки всіх полів" - вказує суму максимальної поточної оцінки якості залежно від включених полів та їх налаштувань.
- Поле для відображення кількості параметрів якості на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці параметрів якості.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці параметрів якості.
- Графа "Пошук" - для пошуку параметрів якості за ключовими словами.
- Стовпець "Назва" - вказує назву параметра якості.
- Стовпець "Максимальна оцінка" - вказує максимальну оцінку якості у параметрі.
- Стовпець "Поточна максимальна кількість балів" - вказує поточну кількість балів у параметрі.
- Стовпець "Увімкнено" - дозволяє ввімкнути/вимкнути оцінку за параметром.
- Стовпець "Редагувати" - дозволяє редагувати параметр якості.
Щоб редагувати оцінки параметрів, натисніть "Редагувати". У модальному вікні будуть доступні такі параметри:
- Максимальна оцінка - необхідно вказати максимальну оцінку цього параметра.
- Частота дзвінків - необхідно вибрати зі списку.
- Кількість дзвінків - в одному проміжку Від - До необхідно вказати кількість дзвінків для підрахунку оцінки.
- Оцінка - необхідно вказати оцінку за проміжок кількості дзвінків.
- Кнопка "Видалити" - для видалення проміжку кількості дзвінків та оцінки.
- Поле "Додати проміжок" - щоб додати проміжок кількості дзвінків та оцінки.