Модуль "Інтеграція з Turbo SMS"

27 травня 2024
👁 2429

Модуль "Інтеграція з Turbo SMS" у Perfectum CRM + ERP дозволяє вести листування/спілкування з клієнтом, використовуючи SMS. Перед початком налаштування інтеграції переконайтеся, що у вас активовано альфа-ім'я.

Для початку необхідно зареєструватися на сайті Turbo SMS.

Під час реєстрації необхідно вказати:

  • Логін для входу.
  • Номер телефону (на нього буде надіслано код для активації облікового запису).
  • Email.
  • Пароль для входу.

Після заповнення полів, необхідно буде ввести код, який був відправлений на номер вашого телефону, для активації облікового запису.

1

Після реєстрації перейдіть до пункту меню "Параметри API".

Вкажіть окремий логін авторизації та пароль. Для цього необхідно:

  1. Позначте SOAP.
  2. Вкажіть окремий логін авторизації на сервері.
  3. Вкажіть пароль авторизації на сервері.
  4. Повторіть пароль.
  5. Позначте HTTP API.
  6. Введіть поточний пароль від особистого облікового запису.
  7. Натисніть кнопку "Зберегти налаштування".

2

Після збереження налаштувань необхідно скопіювати секретний ключ.

3

Далі переходимо в систему шляхом "Налаштування - Конфігурація - Програми - SMS". І вставляємо у потрібне поле. Після цього натискаємо кнопку "Зберегти налаштування".

4 1

Вкладка "Налаштування подій для надсилання SMS"

  • повідомлення про прострочений рахунок
  • записано оплату рахунку
  • нагадування про прострочені пропозиції
  • новий коментар до пропозиції (для клієнта)
  • новий коментар до пропозиції (для співробітників)
  • новий коментар до договору (для клієнта)
  • новий коментар до договору (для співробітників)
  • нагадування про прострочений договір
  • нагадування співробітників

Доступні шорткоди.

sms 2

Вкладка "Настроювані шаблони"

У цій вкладці можна створити новий шаблон.

sms 3

Під час створення шаблону необхідно вказати:

  • Назва
  • Опис
  • Вибрати розділ зі списку
  • Текст шаблону

Залежно від вибраного розділу будуть змінюватися доступні шорткоди.

sms 3.1

Для перегляду історії SMS-листування скористайтеся розділом "SMS" у картці клієнта. Для переходу до цього розділу необхідно перейти за шляхом "Продажі - Клієнти" та обрати потрібного клієнта та перейти до розділу "SMS" в меню "Загальне" картки клієнта.

У розділі "SMS" є:

  1. Кнопка "Експорт" - для експорту списку SMS-листування
  2. Поле "Пошук" - для пошуку SMS за ключовими словами
  3. Список SMS - для перегляду всього SMS-листування з клієнтом

 sms

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.