Модуль "Інтеграція з Morix"
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
У Perfectum CRM+ERP доступна можливість використовувати Morix телефонію, що полегшує, покращує комунікацію з клієнтом. Перейдіть до картки Вашого клієнта/ліда, у розділі "Комунікації" виберіть Morix телефонію, Вам доступно:
- Фільтр співробітників.
- Фільтр за статусом.
- Кнопка "Оновити дані" - для оновлення даних про дзвінки.
- Поле для відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Увага: Під час використання телефонії Morix вимкніть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями" і зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача.
Так само після встановлення необхідно включити відображення даного модуля в картці клієнтів, для цього перейдіть по шляху "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування".
Далі:
- Натисніть "Видимі вкладки (Профіль)".
- Прокрутіть список вниз і натисніть на "Morix", щоб на пункті стояла галочка.