Модуль "Інтеграція з Morix"

02 лютого 2024
👁 1770

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

У Perfectum CRM+ERP доступна можливість використовувати Morix телефонію, що полегшує, покращує комунікацію з клієнтом. Перейдіть до картки Вашого клієнта/ліда, у розділі "Комунікації" виберіть Morix телефонію, Вам доступно:

  1. Фільтр співробітників.
  2. Фільтр за статусом.
  3. Кнопка "Оновити дані" - для оновлення даних про дзвінки.
  4. Поле для відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  6. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

m2

Увага: Під час використання телефонії Morix вимкніть інші телефонії в системі. Для цього перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями" і зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача.

m3

Так само після встановлення необхідно включити відображення даного модуля в картці клієнтів, для цього перейдіть по шляху "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування".

Далі:

  1. Натисніть "Видимі вкладки (Профіль)".
  2. Прокрутіть список вниз і натисніть на "Morix", щоб на пункті стояла галочка.

m4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.