Модуль "Інтеграція з Intelco"

02 лютого 2024
👁 1766

У Perfectum CRM + ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою Intelco. Телефонія Intelco дозволяє швидко і зручно налаштовувати і змінювати сценарії обробки телефонних дзвінків, це дає можливість скоротити кількість пропущених викликів від клієнтів та лідів до нуля.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть в розділ "Клієнти/Ліди" і натисніть на номер потрібного абонента. Для перегляду і вивчення дзвінків в системі перейдіть "Активності - IP телефонія Intelco", Вам доступно:

  1. Фільтр по типу дзвінків
  2. Кнопка "Статистика втрачених"
  3. Фільтри за датою і співробітником
  4. Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків в системі
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків
  6. Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків
  7. Таблиця дзвінків - для перегляду списку дзвінків

modul kyivstar

Увага: При використанні телефонії Intelco відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.