Модуль "Інтеграція з Intelco"

28 грудня 2022
👁 962

Даний модуль ви можете придбати в "Магазині".  У Perfectum CRM + ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою Intelco. Телефонія Intelco дозволяє швидко і зручно налаштовувати і змінювати сценарії обробки телефонних дзвінків, це дає можливість скоротити кількість пропущених викликів від клієнтів та лідів до нуля.

Для використання "Інтеграції з Intelco" необхідно:

  1. придбати і встановити даний модуль
  2. налаштувати модуль
  3. здійснювати дзвінки Вашим клієнтам або лідам
  4. відстежувати Вашу історію розмов з клієнтом або лідом за допомогою розділу "Продажі -> Історія дзвінків"

modul kyivstar

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть в розділ "Клієнти/Ліди" і натисніть на номер потрібного абонента. Для перегляду і вивчення дзвінків в системі перейдіть в меню в "Історія дзвінків", Вам доступно:

  1. фільтр по типу дзвінків
  2. кнопка "Статистика втрачених"
  3. фільтри за датою і співробітником
  4. чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків в системі
  5. кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків
  6. поле "Пошук" - для пошуку дзвінків
  7. таблиця дзвінків - для перегляду списку дзвінків

modul kyivstar

Увага: При використанні телефонії Intelco відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

Phonet

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.