Модуль "Інтеграція з Intelco"
У Perfectum CRM + ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою Intelco. Телефонія Intelco дозволяє швидко і зручно налаштовувати і змінювати сценарії обробки телефонних дзвінків, це дає можливість скоротити кількість пропущених викликів від клієнтів та лідів до нуля.
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть в розділ "Клієнти/Ліди" і натисніть на номер потрібного абонента. Для перегляду і вивчення дзвінків в системі перейдіть "Активності - IP телефонія Intelco", Вам доступно:
- Фільтр по типу дзвінків
- Кнопка "Статистика втрачених"
- Фільтри за датою і співробітником
- Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків в системі
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків
- Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків
- Таблиця дзвінків - для перегляду списку дзвінків
Увага: При використанні телефонії Intelco відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача