Модуль "Інтеграція з Intelco"
Даний модуль Ви можете придбати в "Магазині". У Perfectum CRM + ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам за допомогою Intelco. Телефонія Intelco дозволяє швидко і зручно налаштовувати і змінювати сценарії обробки телефонних дзвінків, це дає можливість скоротити кількість пропущених викликів від клієнтів та лідів до нуля.
Для використання "Інтеграції з Intelco" необхідно:
- придбати і встановити даний модуль
- налаштувати модуль
- здійснювати дзвінки Вашим клієнтам або лідам
- відстежувати Вашу історію розмов з клієнтом або лідом за допомогою розділу "Продажі -> Історія дзвінків"
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть в розділ "Клієнти/Ліди" і натисніть на номер потрібного абонента. Для перегляду і вивчення дзвінків в системі перейдіть в меню в "Історія дзвінків", Вам доступно:
- фільтр по типу дзвінків
- кнопка "Статистика втрачених"
- фільтри за датою і співробітником
- чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків в системі
- кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків
- поле "Пошук" - для пошуку дзвінків
- таблиця дзвінків - для перегляду списку дзвінків
Увага: При використанні телефонії Intelco відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача