Модуль "Інтеграція з Shop Express"
Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено інтеграцію з платформою Shop-Express, що дозволяє передавати замовлення з магазину Shop-Express у CRM, а також синхронізувати товари.
Для використання модуля необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль.
Основні можливості.
Інтеграція надає такі можливості:
- Передача замовлень з магазину Shop-Express CRM.
- Синхронізація товарів між CRM та магазином.
- Гнучке налаштування оновлення даних.
Налаштування модуля "Інтеграція з Shop Express".
Для початку необхідно створити обліковий запис та магазин на майданчику
Після створення магазину, вам на вказану пошту перейде посилання на ваш магазин, а також логін з паролем. При першому вході в магазин система попросить вказати контактні дані, їх можна змінити через налаштування/редагування магазину.
Перейдіть за посиланням вашого магазину, після чого натисніть кнопку "Увійти".
Введіть логін та пароль, який був вказаний вам у листі.
Після авторизації натисніть на кнопку "Система керування магазином".
Далі необхідно перейти шляхом "Налаштування - API".
Натисніть кнопку "Додати користувача", після чого вкажіть пошту та пароль для користувача АРІ. Після створення ці дані необхідно вставити в Perfectum за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Shop Express".
Розділ доступний за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Shop-Express" Для інтеграції необхідно:
- Посилання на магазин – поле для введення URL магазину Shop Express.
- Логін – введіть логін від створеного API користувача.
- Пароль – введіть логін від створеного API користувача.
- Кнопка "Перевірити підключення" – перевіряє коректність підключення до системи Shop Express.
З натисканням кнопки "Перевірити підключення" з'являється повідомлення про успішне або невдале підключення.
Передача товарів до магазину Shop-Express.
Інтеграція дозволяє автоматично передавати товари з CRM до магазину Shop-Express та періодично оновлювати інформацію про товари:
- Оновлення цін, наявності, опису та інших характеристик товару.
- Можливість вибору, які саме дані потрібно оновлювати.
- Фільтрація товарів за категоріями для передачі.
Доступні можливості:
- З якою періодичністю оновлювати каталог товарів (у хвилинах) – вкажіть проміжок часу в хвилинах, через який оновлюватиметься каталог товарів.
- Вкажіть список категорій товарів, які потрібно оновлювати, – виберіть категорії товарів, які потребують оновлення.
- Вкажіть список полів товару, які необхідно оновити – вкажіть, які характеристики товарів повинні оновлюватись (назва, опис, ціна тощо).
- Не оновлювати замовлення старше (в днях) – вкажіть, скільки днів має пройти, щоб замовлення не оновлювалися.
- Не оновлювати замовлення зі статусами – виберіть статуси замовлень, які не потребують оновлення (наприклад, "Виконано").
- У якому складі активувати товар при імпорті – вкажіть склад, де буде активований товар після імпорту.
- ПІБ – виберіть потрібний варіант.
- Назва продукту - виберіть потрібний варіант.
- Мова – встановіть мову системи.
- Джерело замовлення за замовчуванням – виберіть джерело нових замовлень.
- Зіставте способи доставки – налаштуйте відповідність способів доставки.
- Спосіб доставки за замовчуванням – вкажіть спосіб доставки для нових замовлень.
- Зіставте способи оплати – налаштуйте відповідність способів оплати.
- Спосіб оплати за замовчуванням – вкажіть спосіб оплати для нових замовлень.
- Зіставте статуси замовлень - налаштуйте відповідність статусів замовлень.
- Стан замовлення за замовчуванням – встановіть вихідний статус замовлення.
- Після оплати змінювати статус замовлення на Shop-Express на - вкажіть необхідний статус.
- Відповідальний за замовлення за замовчуванням – вкажіть співробітника.
- Коренева директорія Shop-Express для імпорту – виберіть директорію для імпорту товарів.
- Імпорт товарів з Shop-Express – імпорт товарів для ручного режиму.
Передача замовлень у CRM.
Після успішної авторизації інтеграція автоматично отримує нові замовлення з магазину Shop-Express і передає їх у CRM:
- Процес періодично виконується відповідно до налаштувань інтеграції.
- Замовлення з магазину з'являються в CRM у режимі реального часу або за розкладом.