Модуль "Інтеграція з Shop Express"

28 березня 2025
👁 40

Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено інтеграцію з платформою Shop-Express, що дозволяє передавати замовлення з магазину Shop-Express у CRM, а також синхронізувати товари.

Для використання модуля необхідно:

Основні можливості.

Інтеграція надає такі можливості:

  • Передача замовлень з магазину Shop-Express CRM.
  • Синхронізація товарів між CRM та магазином.
  • Гнучке налаштування оновлення даних.

Налаштування модуля "Інтеграція з Shop Express".

Для початку необхідно створити обліковий запис та магазин на майданчику Shop Express.

Після створення магазину, вам на вказану пошту перейде посилання на ваш магазин, а також логін з паролем. При першому вході в магазин система попросить вказати контактні дані, їх можна змінити через налаштування/редагування магазину.

1

Перейдіть за посиланням вашого магазину, після чого натисніть кнопку "Увійти".

2

Введіть логін та пароль, який був вказаний вам у листі.

3

Після авторизації натисніть на кнопку "Система керування магазином".

4

Далі необхідно перейти шляхом "Налаштування - API".

5

Натисніть кнопку "Додати користувача", після чого вкажіть пошту та пароль для користувача АРІ. Після створення ці дані необхідно вставити в Perfectum за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Shop Express".

6

Розділ доступний за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Shop-Express" Для інтеграції необхідно:

  • Посилання на магазин – поле для введення URL магазину Shop Express.
  • Логін – введіть логін від створеного API користувача.
  • Пароль – введіть логін від створеного API користувача.
  • Кнопка "Перевірити підключення" – перевіряє коректність підключення до системи Shop Express.

З натисканням кнопки "Перевірити підключення" з'являється повідомлення про успішне або невдале підключення.

7

Передача товарів до магазину Shop-Express.

Інтеграція дозволяє автоматично передавати товари з CRM до магазину Shop-Express та періодично оновлювати інформацію про товари:

  • Оновлення цін, наявності, опису та інших характеристик товару.
  • Можливість вибору, які саме дані потрібно оновлювати.
  • Фільтрація товарів за категоріями для передачі.

Доступні можливості:

  1. З якою періодичністю оновлювати каталог товарів (у хвилинах) – вкажіть проміжок часу в хвилинах, через який оновлюватиметься каталог товарів.
  2. Вкажіть список категорій товарів, які потрібно оновлювати, – виберіть категорії товарів, які потребують оновлення.
  3. Вкажіть список полів товару, які необхідно оновити – вкажіть, які характеристики товарів повинні оновлюватись (назва, опис, ціна тощо).
  4. Не оновлювати замовлення старше (в днях) – вкажіть, скільки днів має пройти, щоб замовлення не оновлювалися.
  5. Не оновлювати замовлення зі статусами – виберіть статуси замовлень, які не потребують оновлення (наприклад, "Виконано").
  6. У якому складі активувати товар при імпорті – вкажіть склад, де буде активований товар після імпорту.
    8
  7. ПІБ – виберіть потрібний варіант.
  8. Назва продукту - виберіть потрібний варіант.
  9. Мова – встановіть мову системи.
  10. Джерело замовлення за замовчуванням – виберіть джерело нових замовлень.
  11. Зіставте способи доставки – налаштуйте відповідність способів доставки.
    9
  12. Спосіб доставки за замовчуванням – вкажіть спосіб доставки для нових замовлень.
  13. Зіставте способи оплати – налаштуйте відповідність способів оплати.
    10
  14. Спосіб оплати за замовчуванням – вкажіть спосіб оплати для нових замовлень.
  15. Зіставте статуси замовлень - налаштуйте відповідність статусів замовлень.
    11
  16. Стан замовлення за замовчуванням – встановіть вихідний статус замовлення.
  17. Після оплати змінювати статус замовлення на Shop-Express на - вкажіть необхідний статус.
  18. Відповідальний за замовлення за замовчуванням – вкажіть співробітника.
  19. Коренева директорія Shop-Express для імпорту – виберіть директорію для імпорту товарів.
  20. Імпорт товарів з Shop-Express – імпорт товарів для ручного режиму.

12

Передача замовлень у CRM.

Після успішної авторизації інтеграція автоматично отримує нові замовлення з магазину Shop-Express і передає їх у CRM:

  • Процес періодично виконується відповідно до налаштувань інтеграції.
  • Замовлення з магазину з'являються в CRM у режимі реального часу або за розкладом.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.