Модуль "Єдиний чат з Viber"

02 лютого 2024
👁 2074

Командою Perfectum CRM+ERP розроблено модуль "Єдиний чат з Viber", який дає можливість здійснювати комунікацію з клієнтами, використовуючи чат-бот у Viber.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Налаштування модуля знаходяться на шляху: "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Viber"

Доступні параметри вкладка "Загальні":

  1. Поле "Ключ Viber" - необхідно ввести токен Viber бота.
  2. Поле "Співробітники" - для вибору співробітників, яким надати права доступу на отримання повідомлень з бота.
  3. Кнопка "Синхронізувати" - натисніть після того, як вказали дані в пунктах 1 і 2, для додавання бота в систему.
  4. Поле для вибору кількості відображення токенів Viber ботів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці токенів ботів.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку токена бота за ключовими словами.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування списку співробітників, яким необхідно надати доступ до бота.
  8. Кнопка "Видалити" - для видалення токена бота

2

Доступні можливості вкладки "Конфігурація":

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні. (при кожному новому чаті створюватиметься лід у системі).
  2. Автоматичне закріплення чатів за персональним менеджером клієнта - так/ні. (якщо вибрати так і у чат напише клієнт, у якого збігається номер телефону або пошта з клієнтом у системі, тоді за цим чатом буде закріплений персональний менеджер клієнта).
  3. Обов'язковий телефон – так/ні. (перед тим, як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього номер телефону і вкаже його в чаті).
  4. Обов'язкова пошта - так/ні. (перед тим як клієнт зможе написати запит, система автоматично запитає у нього адресу пошти і вкаже її в чаті).
  5. Автоматичний розподіл чатів - дозволяє розподіляти чати між співробітниками за параметрами:
    Активний - розподіл іде по співробітникам, які в даний момент знаходяться в системі (онлайн). Якщо в даний момент немає співробітників в онлайн - тоді включається розподіл рівномірний.
    Рівномірний - розподіл йде по кожному співробітнику рівномірно. (наприклад у системі зараз онлайн 2 співробітники та клієнти написали 10 чатів, тоді за кожним співробітником буде закріплено 5 чатів.)
  6. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  7. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  8. Username Чат-бота - введіть Username, необхідний для створення посилання в Консультанті.
  9. Використовувати Google Аналітику - так/ні
  10. Ідентифікатор потоку даних - під час використання Google Аналітики вставте в це поле ідентифікатор потоку даних.
  11. Початок робочого часу - виберіть час початку.
  12. Кінець робочого часу - виберіть час зі списку.
  13. Робочі дні - позначте у списку.
  14. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні.
  15. Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

s3

Доступні можливості вкладки "Шаблони повідомлень":

У цій вкладці Ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під Ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Viber у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена у програмі Viber у клієнта.

4

Функціональність модуля (по шляху "Активності -> Чат -> Viber"):

  1. Фільтр оператора (виводиться список усіх співробітників, які є операторами мінімум в одному чаті)
  2. Фільтр за статусом чату (Новий / Отримав відповідь / В обробці / Завершено)
  3. Фільтр за періодом (за датою останнього контакту)
  4. Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...)
  5. Експорт таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк
  6. Масові дії (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами
  7. Оновити - оновлення таблиці чатів
  8. Пошук - для пошуку чатів за ключовими словами
  9. Чек-бокси для масових дій
  10. Номер чату - при натисканні відкриває чат
  11. Месенджер - вказує назву бота з якого надійшов запит.
  12. Зв'язок - відображає інформацію про створений зв'язок із лідом/контактом/замовленням
  13. Статус чату (з можливістю зміни статусу з таблиці)
  14. Оператори - відображає операторів чату, при натисканні на іконку оператора відкриває його профіль
  15. Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
  16. Кнопка видалення чату

v5

Функціональність чатів:

  1. Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
  2. Ім'я бота Viber у якому відбувається листування
  3. Статус поточного відкритого чату
  4. Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
  5. Інформація про контакт з яким було створено зв'язок, інформація в даному полі залежить від створеного зв'язку (лід/контакт/замовлення)
  6. Кнопка відображає створений зв'язок із контактом клієнта, якщо натиснути можна відкрити картку клієнта або видалити зв'язок
  7. Кнопка для створення нового ліда/замовлення
  8. Кнопка для додавання співробітника до чату
  9. Кнопка завершення чату
  10. Кнопка, щоб залишити чат
  11. Індивідуальний номер чату в системі
  12. Ім'я клієнта - відображається лише після створення зв'язку, до створення зв'язку з клієнтом відображається ім'я користувача з програми Viber
  13. Текст повідомлення клієнта
  14. Дата та час надсилання повідомлення клієнтом
  15. Поле, в якому можна вибрати шаблон готової відповіді, детальніше
  16. Текстова область для введення повідомлення
  17. Кнопка для надсилання повідомлення
  18. Кнопка для надсилання файлів

5

При створенні зв'язку чату з контактом/лідом, у їхніх картках з'являються посилання на чат та відповідні записи:

kp

kp

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.