Модуль "Єдиний чат з Telegram"

04 січня 2021
👁 389

Модуль "Єдиний чат з Telegram" Ви можете придбати в "Магазині". Після придбання модуль необхідно встановити і налаштувати.

Для роботи в даному модулі необхідний аккаунт партнера.  Для реєстрації бота скористайтеся існуючим сервісом, введіть назву новоствореного бота (вона повинна бути унікальною) та назву користувача. Після успішної реєстрації чат-бота Вами буде отримано ключ (token).

kp

Далі необхідно скопіювати і вставити отриманий ключ в налаштування модуля Telegram в системі.

Робота модуля Telegram залежить від прав співробітників, перейдіть в "Додатки -> Telegram", Вам доступно:

  1. фільтр по оператору - для вибору чатів за потрібним оператором
  2. фільтр по статусу - виберіть статус
  3. фільтр по періоду - визначте потрібний період
  4. кнопка "Експорт" - для експорту чатів
  5. кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів
  6. поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
  7. таблиця всіх комунікацій з клієнтами
  8. іконка "Відкрити чат" - для приєднання до чату
  9. іконка "Видалити чат" - для видалення чатів

По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкритий чат з обраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:

  • кнопка "Всі чати" - для повернення на загальну сторінку чатів
  • зміна статусу
  • кнопка "Новий лід" - для конвертації контакту в ліда
  • кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з існуючими клієнтами/лідами
  • кнопка "Завершити чат" - для завершення чату
  • поле для введення тексту повідомлень
  • кнопка "приєднатися" - якщо ви не є учасником чату
  • кнопка "Відправити" - для відправки повідомлень

У картці кліентів в розділі "Робота з клієнтом" додана можливість вибору діалогів, які пов'язані з розділом Telegram.  Для цього в фільтрі виберіть Telegram і перегляньте все діалоги, пов'язані з цим каналом.

kp

kp

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.