Модуль "Інтеграція з Київстар"

16 червня 2025
👁 4236

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.
  3. За потребою налаштувати Кол-трекінг.

Для здійснення дзвінка клієнту/лідові, достатньо перейти до його карти та натиснути на номер телефону для здійснення дзвінка.

Історія дзвінків.

Історія дзвінків знаходиться шляхом "Активності - Київстар".

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за типом.
  2. Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
  3. Кнопка "Статистика за втраченими" - відкриває меню перегляду статистики за втраченими дзвінками.
  4. Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
  5. Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
  6. Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
  7. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для відображення неуспішних дзвінків у списку.
  8. Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє вибрати "Дзвінок успішно завершено/Дзвінок пропущено".
  9. Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
  10. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  11. Кнопка "Налаштування" - для налаштування колонок таблиці.
  12. Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
  13. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами

1

Статистика пропущених дзвінків.

Для перегляду статистики необхідно перейти шляхом: "Активності - Київстар" натиснути на кнопку "Статистика за пропущеними".

Можливості меню статистики:

  1. Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
  2. Кнопка "Всі дзвінки" повертає на сторінку всіх дзвінків.
  3. Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
  4. Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
  5. Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
  6. Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  8. Кнопка "Налаштування" - для налаштування колонок таблиці.
  9. Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
  10. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.