Модуль "Консультант"

27 березня 2024
👁 3817

Дозволяє комунікувати в реальному часі в Чаті Perfectum CRM+ERP з клієнтами, які знаходяться на сайті компанії. Єдиний чат дозволяє більш якісно опрацьовувати заявки без втрачених клієнтів в одному місці. Ви зможете відповідати на запитання Ваших клієнтів та оперативно розв'язувати їхні проблеми.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Встановити модуль
  2. Після установки налаштувати
  • Можливості модуля за шляхом "Активності -> Чат -> Консультант"
  • У розділі "Консультант" Вам доступно:

    1. Поле "Фільтр за оператором" - для пошуку чатів за оператором.
    2. Поле "Фільтр за статусом" - для пошуку чатів за статусом.
    3. Поле "Період" - для пошуку чатів за часом або періодом часу.
    4. Поле для відображення кількості чатів на сторінці (10,25,50...).
    5. Кнопка "Експорт" - для експорту списку чатів
    6. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із чатами.
    7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці чатів.
    8. Графа "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами
    9. Чек-бокс для масових дій при виборі одного, декількох або всіх чатів.
    10. Стовпець "№" - вказує індивідуальний номер чату в системі.
    11. Стовпець "Користувач" - вказує ім'я користувача, який звернувся в чат консультант. Також під ім'ям користувача є такі кнопки: почати чат, переглянути чат, видалити чат.
    12. Стовпець "Email" - вказує електронну пошту користувача.
    13. Стовпець "Телефон" - вказує номер телефону користувача.
    14. Стовпець "Зв'язок" - вказує зв'язок, який раніше створили в чаті.
    15. Стовпець "Статус користувача" - вказує статус обробки користувача.
    16. Стовпець "Оператор" - вказує оператора чату.
    17. Стовпець "Створено" - вказує дату створення чату.

    2

    Клієнт зможе бачити віджет "Консультант" на Вашому сайті та написати Вам якщо у нього виникнуть запитання. Клієнту потрібно буде внести мінімальні дані про себе.

    4 1

    І розпочати листування з Вами.

    5 1

    Всі повідомлення клієнта будуть надходити Вам до системи. Функціонал листування з клієнтом включає:

    1. Кнопка "Назад" - для повернення до списку чатів.
    2. Відображення контактної інформації Ліда.
    3. Кнопка "Додати оператора" дозволяє додати співробітника до чату.
    4. Кнопка "Лід" - створений зв'язок чату з лідом. Залежить від параметра 6.
    5. Кнопка "Створити" - для конвертації даного користувача в ліда та/або створення замовлення для клієнта в чаті.
    6. Кнопка "Створити зв'язок" - дозволяє створювати зв'язок із Контактом, Лідом або Замовленням.
    7. Кнопка "Завершити" - для завершення чату з клієнтом.
    8. Перемикання між чатами, у яких Ви берете участь.
    9. Чат - в якому відображаються всі повідомлення.
    10. Поле "вставити готову відповідь" дозволяє використовувати готові шаблони відповідей.
    11. Поле "Повідомлення" - для введення повідомлення, яке потрібно надіслати користувачеві.
    12. Кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлення клієнтові в чат.
    13. Кнопка "Файл" - щоб прикріпити та надіслати файл клієнту.

    cons5

    Для конвертації користувача в Ліда, натисніть кнопку "Створити" -> "Новий лід". Після натискання відкриється картка ліда, в якій Ви зможете додати всі необхідні дані.

    kons6

    Для створення нового замовлення в чаті, натисніть кнопку "Створити" -> "Нове замовлення". Після натискання відкриється картка замовлення, в якій Ви зможете додати всі необхідні дані.

    kons7

    Корпоративне навчання

    Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
    роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.