Создание запроса сотрудником
Щоб створити новий тікет, натисніть на розділ «Додатки -> Підтримка» і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий запит».
- Виберіть уповноваженого працівника (за замовчуванням - Ви, але можна встановити «Нічого»)
- Виберіть клієнта
- Виберіть бажаний пріоритет
- Добавте тему
- Добавте повідомлення запиту
«Від» і «Адреса електронної пошти» заповнюватися автоматично, вони використовуються тільки для попереднього перегляду.
Що відбувається, коли створюється запит?
Коли запит буде створений, клієнт отримає електронного листа з повідомленням про відкриття нового запиту. Вміст електронного листа можна налаштувати з області «Шаблони електонних листів» в розділі «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів -> Открыт новый тикет (Открыт персоналом, отправлено заказчику)». Цей шаблон електронного листа, який буде відправлятися клієнту, коли запит відкривається адміністратором безпосередньо клієнтові.
Якщо Ви вирішили призначити цей запит іншому співробітнику, цей співробітник отримає повідомлення про те, що цей запит призначений йому.
Якщо працівник, якому ви призначаєте запит, не знаходиться в цьому відділі, де знаходиться запит, а розділ «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Підтримка» виставлено «Так» в меню налаштування «Дозволити співробітникам доступ тільки до тих запитів, до відділу якого вони відносяться», то співробітник не зможе переглядати запит.